emop1 Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 satte dig på uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 satte dig på uppdrag! Good call! I made a big fat uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 I morse var jag ute på mission. Got called. Mucked and said uuuuuuuuuuuuuh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 1000 DOG PÅ UPPDRAG! Sök och förgör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Frenetisktttttttttttttttttttttttttttttttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Hehehe nu har man blivit flickidol också. En pappa vill att vi i bandet ska komma och överraska hans dotter på hennes födelsedagsfika på lördag. Hon var tydligen big fan osv. Ska ta reda på vart fan de bor, så får jag se om jag orkar hänga på. Hade ju varit kul faktiskt riktigt fränt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 http://www.ask-handboll.com/herrar_spelare.asp?rId=112 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Visste inte att du spelade handboll : O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Visste inte att du spelade handboll : O Haha nää tror du jag är så snygg? Det där är min vän Joel som inte vet nåt om Anderstorp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Jaha Sumpas chiptrea med 18 kvar i wpt. Det är väl knappt pengarna tillbaka i odds på att han tar hem denna! Publiceras vinnar intervjun här sedan kroon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 någon som vet om han ska lira wsope/ept? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Haha nää tror du jag är så snygg? Det där är min vän Joel som inte vet nåt om Anderstorp! Har jag nog spelat mot honom om han lira förra säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Hehehe nu har man blivit flickidol också. En pappa vill att vi i bandet ska komma och överraska hans dotter på hennes födelsedagsfika på lördag. Hon var tydligen big fan osv. Ska ta reda på vart fan de bor, så får jag se om jag orkar hänga på. Hade ju varit kul faktiskt min världsbild faller samman om du inte gör det punkt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Feta bilder från spelningen Oscar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Jaha Sumpas chiptrea med 18 kvar i wpt. Det är väl knappt pengarna tillbaka i odds på att han tar hem denna! Publiceras vinnar intervjun här sedan kroon? Går det att livestreama det här? Och i så fall, när fortsätter de spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Går det att livestreama det här? Och i så fall, när fortsätter de spela?Imorgon GL Sumpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Imorgon GL Sumpas. Var? Googlade lite, men hittade inget. I tillägg har jag inte jättekoll på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Åtta spelare kvar i WPT. Sumpas är tvåa och Nichlas Mattsson Saarisilta fyra. Ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Var? Googlade lite, men hittade inget. I tillägg har jag inte jättekoll på sånt. http://www.partypoker.com/blog/wpt-london/wpt-london-live-updates-day-3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 http://www.partypoker.com/blog/wpt-london/wpt-london-live-updates-day-3.html Stort tack! Kvällen började bli tråkig. Edit: Jaha.. Oh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Stort tack! Kvällen började bli tråkig. Edit: Jaha.. Oh.... sorry att jag gav dig falska förhoppningar...du får helt enkelt vänta till i morrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Heja Sumpas!!!! Verkar som att vi får 1000 spänn för att komma och fika med tjejen, så klart det ska göras Dock vet jag inte om jag kan hänga på, för jag är sjuuuuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Såg nyss de nya bilderna på Facebook. Tror du klättrade upp på förstaplats på min lista över coolaste, fränaste och snyggaste dudesen på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 heter du jocke i förnamn gosse? i så fall kom du på tal på vår förfest idag (inget pokerrelaterat), de vore ball. peajz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Såg nyss de nya bilderna på Facebook. Tror du klättrade upp på förstaplats på min lista över coolaste, fränaste och snyggaste dudesen på PF ++++ en HU över en middag så är kronan top 3 ihop med puni och kaffeD,,, sick mys i barca meta, synd du inte joinade 4 realzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts