Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Välgörenhetsgig i Gnosjö imorgon (Lördag)! Kostar bara 50 spänn att komma in och allt går till Världens Barn.

 

Nästa helg giggar jag med Nothing Broken (http://www.myspace.com/mickealexoz) i Gisleparken. Det är ett sidoprojekt med lite mer klassisk rock som jag och min pappa har tillsammans med en annan härlig gubbe. Medelåldern i bandet är gissningsvis ungefär samma som moddagboken här på PF :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

All connected,trodde det var Queen första stämmorna :-)

 

Du har ingen bra riff-sida nånstans på nätet?

 

Haha det var en fin komplimang om du inte menade att vi på nåt sätt har rippat nån Queenlåt :)

Vad menar du med riffsida? En sida där tidernas bästa riff är listade? En sida där man kan få inspiration? Hur som helst har jag ingen bra att tipsa om :mrgreen:

 

Var på ett café och köpte frukost nu. Det blev en ostfralla och en kanelbulle. Jävla gött! :D

 

Kom på nu att jag pratade i telefon med Ekan på festen efter lördagens gig. Har ingen aning om vem som ringde vem, men jag kommer iaf ihåg att jag inte trodde på att det verkligen var Ekan jag pratade med. Då vet man att det är fest! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaaahhhh!!!!!

 

Jag ska bli eremit och bo på en ö nånstans där etablissemanget inte kan skicka massa jobbiga brev och annat JÄVLA akjnvlskvnls<knvöosjvnapöofnvÖSJVÖAJBNÖPSKJF

 

ÖLJVSnklöjvdsnlnvafljadlnhbndalbnlksdvaaaaaAAAAAAAAAAAJDLJDJD

 

Numera räcker det att jag ser ett papper som ser lite officiellt ut så blir jag galen och får ångest. Jag kommer ihåg för några månader sen när jag var lyckligast i världen och inte hade ett enda bekymmer :(

 

Om jag inte hade varit lugn och lycklig i grunden, samt haft min mamma nära till hands hade jag nog gått under nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaaahhhh!!!!!

 

Jag ska bli eremit och bo på en ö nånstans där etablissemanget inte kan skicka massa jobbiga brev och annat JÄVLA akjnvlskvnls<knvöosjvnapöofnvÖSJVÖAJBNÖPSKJF

 

ÖLJVSnklöjvdsnlnvafljadlnhbndalbnlksdvaaaaaAAAAAAAAAAAJDLJDJD

 

Numera räcker det att jag ser ett papper som ser lite officiellt ut så blir jag galen och får ångest. Jag kommer ihåg för några månader sen när jag var lyckligast i världen och inte hade ett enda bekymmer :(

 

Om jag inte hade varit lugn och lycklig i grunden, samt haft min mamma nära till hands hade jag nog gått under nu.

 

fyfan jag hatar också sånna papper :cry: ångest o stress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ISB<LIKVS<NLKIVJSBLDKVBHSLDVH<SLIKDVB!!!!!!!!!!!!! asfkvdnslvm

 

Pratade med en nedlåtande jävla kärring från metal som i princip skrattade åt mig när jag hävdade att jag gick ur skiten i mars nån gång...

Tydligen hade jag blivit utesluten "på grund av bristande betalning"... Skitsnack! Lämnade in blanketten i Mars och nu får jag hem en "sista påminnelse" för massa månadsavgifter som jag egentligen inte ska betala.

 

Detta är inte ens jobbigt jämfört med all annan skit som händer just nu.

Fyfaan.. :(

 

Ska väl tilläggas att det som jag tycker är extremt jobbigt antagligen är sjukt standard för normalt funtade människor. Jag är verkligen cpglad och lycklig i princip hela tiden, men så fort jag behöver ta lite ansvar blir jag ett vrak. Jag klarar det mesta med bravur om det görs frivilligt, men så fort nåt tvingas på mig blir jag paralyserad.

Det är inte så att jag blir deprimerad, men jag känner att min gnista försvinner. Jag har alltid trott att min positiva inställning till allt är det som gör mig "speciell", men tänk om den enda anledningen till att jag är positiv är bristen på påtvingat ansvarstagande.

 

Jag har aldrig riktigt förstått mig på människor som klagar över att allt är jobbigt osv, även om jag vill tro att jag har lyckats hjälpa en och annan vän med stora problem. Antagligen är det just min positiva livssyn och annorlunda perspektiv som har hjälpt.

Även om jag senare i livet skulle närma mig resten av mänskligheten och bli lite cynisk, negativ och grå, så hoppas jag att jag aldrig glömmer min livsfilosofi.

 

Vad är livet, brukar folk fråga. Sen letar de efter svar utan att ens ha funderat över vad frågan är. Jag är övertygad om att frågan är inställning. Svaret har jag fan ingen aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kroon skrattar i sömnen :mrgreen:

 

om man tidigare trodde att han var en glad och positiv person så känns det som en rejäl underdrift efter att ha sovit i samma rum som honom i 8 dagar. han skrattar mer i sömnen än vad många gör när dom är vakna.

 

KungKroon 4 president :h:

 

edit: kroonan... livet är så en ros. efter taggarna kommer rosen. livet slänger en jävla massa hinder och meck i ens väg så att man uppskattar det vackra man har så mycket mer och man blir starkare som person när hårda tiderna passerat.

 

ta tag i det här, ingen tilt eller ångest, sen är det över på noll tid.

 

du kommer ändå bli en chendisrockare så behöver aldrig bli grå och cynisk.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välgörenhetsgig i Gnosjö imorgon (Lördag)! Kostar bara 50 spänn att komma in och allt går till Världens Barn.

 

Nästa helg giggar jag med Nothing Broken (http://www.myspace.com/mickealexoz) i Gisleparken. Det är ett sidoprojekt med lite mer klassisk rock som jag och min pappa har tillsammans med en annan härlig gubbe. Medelåldern i bandet är gissningsvis ungefär samma som moddagboken här på PF :mrgreen:

 

Drar igång låtarna nu :D

 

Edit: Jay Smith imo.!

 

Gick på samma skola. Vet inte hur många gånger jag sett honom uppträda haha. Inte mycket att skryta med iaf. Hade jag gått på samma skola som KKroon, DÅ hade jag varit stolt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...