Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Ni ska ju obv spela trippelyatzy. Man kör 3 brädor var o man får efter varje skakhand välja vilken man vill sätta poängen på. Bräda ett är standardpoäng. Bräda 2 är 2 gånger poängen i varje ruta. Bräda 3.. ni fattar.

 

Bonus

Om din poäng på ettor, tvåor etc är 63 eller mer, får du 50 bonuspoäng. Standard obv. Givetvis måste man ha dubbla o trippla mängden på de andra.

 

Om man är fattig så skapar man detta själv. Själv så plockade man hem guldyatzyt i bonus när man delade ut jultidningar...

 

Okej, vilken premie väljer du i år då?

 

Jag ska sälja 65st sunes jul så jag kan plocka hem rullbandspelaren. Dock sinnes svårt. :(

 

Sålde aldrig jultidningar som tur väl var.

Jag hamnade i "Adventskalenderträsket".

Sålde för KA2 IF och vann "försäljningsligan" under flera år, tack vare min ihärdiga far som körde mig runt i staden, så jag skulle kunna sälja.

Detta gav mig bland annat nya spikskor och en stor fin resväska (som finns kvar fortfarande).

Betänk att detta var långt före 95-98% av alla pokerforums medlemmar var påtänkta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På lördag spelar Bullet, Crash Diet, Electric Boys och vi (Stormhold) i Huskvarna folkets park. Kostar 250 spänn på ticnet och 300 på plats. Alla är välkommna! :D

 

 

bor i hva så borde ju nästan se legenden !

 

förövrigt kroon, du som är i branschen. du känner inte till ett fikon vid namn alexander oriz som spelar i bandet oriz ? han bor i huskvarna ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

najs, lycka till!

 

3 tusen eller mer i gage?

 

Njae inte en spänn får vi. Det är ju ett förbandsgig som vi tom gärna hade betalat pengar för att få göra :lol:

 

bor i hva så borde ju nästan se legenden !

 

förövrigt kroon, du som är i branschen. du känner inte till ett fikon vid namn alexander oriz som spelar i bandet oriz ? han bor i huskvarna ..

 

Hmm.. Känner inte igen det namnet :S

Men kom och kolla! Insläpp 18.30 och vi går på 19.15! Ses där förhoppningsvis :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som att det blir två pf-hus i barca under emop! Sjukt kul att så många ska ner och synd att det inte finns ett fett 20mannahus som alla kan mysa i. Gemensam grisfest i huset jag inte ska bo i känns som ett måste. Även gemensam söndagsgrind i huset med bäst nät känns ju sjukt standard!

Riktigt jävla barcapepp nu! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe nu har man blivit flickidol också. En pappa vill att vi i bandet ska komma och överraska hans dotter på hennes födelsedagsfika på lördag. Hon var tydligen big fan osv. Ska ta reda på vart fan de bor, så får jag se om jag orkar hänga på. Hade ju varit kul faktiskt :D

 

GULD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...