Burning Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Leo du kan ju slänga in lite trummor i låten och sen kan kungen jobba på en vers om någon annan skön profil. Sjukt bra kroon och imo bör du ersätta sångarn i ditt band Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Leo du kan ju slänga in lite trummor i låten och sen kan kungen jobba på en vers om någon annan skön profil. Sjukt bra kroon och imo bör du ersätta sångarn i ditt band +1m på den. Har hört kroonan gå loss totalt med "hårdrocksstämma" i ett fullsmetat rökrum när vi var i Portugal, och de lät seriöst jävligt bra. Full å sentimental efter lite "fylle-livetprat" gick jag å credda kronan resten av natten och tjatade att han skulle visa alla andra hur duktig han var . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Sryyyyy amuntu, bara för att du sett nått liknande näru microshoppar på IKEA så betyder det inte att jag göra, den är från bio och imo rätt dyr. Har 3st (; länk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 länk ? MIO* serri, testa gå i vilken möbel affär som helst så har dem mattor i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 MIO* serri, testa gå i vilken möbel affär som helst så har dem mattor i den stilen okok, Ser bara exakt ut som min iaf på bilden. Det har du nog rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Men orka påpeka att ens matta faktiskt är dyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Sent, men faan vad kungligt. Fick mig ett gott skratt WPWP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Men orka påpeka att ens matta faktiskt är dyr... Ville bara påpeka att den inte var billig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 hahaha va tung låt! GG KungKroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Uppföljaren lär handla om Leos dyra matta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Uppföljaren lär handla om Leos dyra matta? känns väldigt std. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Allvarligt mannen du måste klippa dig. På PF så är det okey men i det verkliga livet tar ju ingen dig seriöst när du går omkring och ser ut som en påse skridskor. brinn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Uppföljaren lär handla om Leos dyra matta? Mattor* ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 ett, två, tre, fyra inga mattor är för dyra fem, sex, sju, åtta leo handlar ej med måtta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 ett, två, tre, fyrainga mattor är för dyra fem, sex, sju, åtta leo handlar ej med måtta Ö-vik ringde. De tar tillbaka sin inbjudan till musikmakarna... hihihih Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Ö-vik ringde. De tar tillbaka sin inbjudan till musikmakarna... hihihih va vet du metaltomte! edit: och jag gjorde inte ens mitt bästaste rim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
datob_83 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Hur kunde man missa detta genidrag! Kung!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 +1m på den. Har hört kroonan gå loss totalt med "hårdrocksstämma" i ett fullsmetat rökrum när vi var i Portugal, och de lät seriöst jävligt bra. Full å sentimental efter lite "fylle-livetprat" gick jag å credda kronan resten av natten och tjatade att han skulle visa alla andra hur duktig han var . Hahaha, så std men ändå så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Ser fram emot Leos kontring! Sweden Rock var blött, men kul. 6/10 typ. Sjukt vad mycket man har missat på PF denna veckan... Fotbollstipset är igång (där nådde man the botten på en gång), Ulaf kom in (grattis ), Watoz drog en level och emop1 gick back. Älskar PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Och Ramz vann 1 mille i Helsingfors... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Skickade ett argt mail till Partys VIPavdelning nu (hidden). Min mamma har grindat ihop $2.18 på freerolls över några månader, och nu har PP tagit hela skiten pga att hon har varit inaktiv. Har för mig att det finns nån gammal tråd här om den hemska avgiften. Får hon inte tillbaka pengarna plus en kompensation på minst $10 så ska jag fan sluta lira på party. Förväntar mig obv att hela PF joinar bojkotten. Man bråkar inte med min mamma!! Edit: Fick för övrigt världens bästa födelsedagspresent av mamma nyss. 200 kalla hemmagjorda köttbullar. Tack mamma Edit 2: Fyller inte år förrän imån, så vill inte ha massa grattisposter än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Sweden Rock var blött, men kul. 6/10 typ. De kan man ju lugnt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 ...och det finns bara två platser kvar i liveturren om du ska med kungen. Är några som reser upp från Sveriges framsida, bl.a Omalley från dina trakter typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts