padrinosftw Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Kan någon förklara vad kroonen går lös på för en som inte sprungit bra nog att få ha kroon som fb-vän? Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Kan någon förklara vad kroonen går lös på för en som inte sprungit bra nog att få ha kroon som fb-vän? Bara att adda Citera
padrinosftw Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Bara att adda Vågar ju aldrig nu efter ha läst här : ) Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Vågar ju aldrig nu efter ha läst här : ) Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Slutar -$87 efter 12h ^^ Tjena poker! Citera
mr-flow Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Min gissning är gruppen "Lets count to 20,000" Och så står alla tal upp till 20,000 så man får utföra en massa scrollls Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Min gissning är gruppen "Lets count to 20,000" Och så står alla tal upp till 20,000 så man får utföra en massa scrollls Bra read ^^ Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Från en av de få instruktionsvideorna jag har sett, och den enda jag har tagit mig tid att lära mig nånting ifrån. Han är bara... sjuk... Citera
ulaf Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 teknik ser ut som att han kunde stå och gäspa samtidigt Citera
urmy Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Bah, John Petrucci ftw. Solot vid runt 4:10 är bara sjukt, där har vi teknik Citera
Izy Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Jag gillade första killen bättre! Tyckte andra va typ i otakt, gjorde ont i öronen osv Citera
ulaf Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 gillar faktiskt inte petrucci mycket alls, verkar va en riktigt torr kille också Citera
Sansrom Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Antar att du sett den här. Sjuk är den i alla fall, både spelmässigt och på annat sätt... http://www.youtube.com/watch?v=86DEKFissl4 Citera
Skumdum Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Som många sagt innan, ni slösade bort låten lite på att låta Anton Maiden sjunga den... Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Dream Theater är imo det bästa bandet i världshistorien! Hade två månader då jag inte lyssnade på något annat än DT (plus Liquid tension och JPs soloprojekt). Buckethead är också sjuk! Plattan Crime slunk scene har man rullat igenom ett antal gånger. Soothsayer är en av de finaste låtarna jag nånsin har hört. Roligt att det finns folk här som uppskattar annat än gyllene tider och Håkan Hellström Citera
valterego Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Roligt att det finns folk här som uppskattar annat än gyllene tider och Håkan Hellström finns det någon på forumet som uppskattar Gyllene Tider? Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Bjuder på lite Symphony X (Micheal Romeos band) Citera
Metaddict Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Hehe, skrev nästan att Michael Romeo ju ffs spelar i SymphonyX men kollade sen nästa sida Älskar faktiskt SX! De har gjort en massa bra skivor! Tillochmed den obligatoriska liveskivan var grym. Liquid Tension Experiment 2 har man lyssnat på ett antal gånger med Tycker inte första plattan är SÅ bra. Citera
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Hehe, skrev nästan att Michael Romeo ju ffs spelar i SymphonyX men kollade sen nästa sida Älskar faktiskt SX! De har gjort en massa bra skivor! Tillochmed den obligatoriska liveskivan var grym. Liquid Tension Experiment 2 har man lyssnat på ett antal gånger med Tycker inte första plattan är SÅ bra. Tänkte faktiskt på att du antagligen gillar dem, trots att det är rätt långt ifrån din stil Håller med om att LTE2 är bättre än 1an! Citera
Metaddict Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Tänkte faktiskt på att du antagligen gillar dem, trots att det är rätt långt ifrån din stil Håller med om att LTE2 är bättre än 1an! Allt som är övertekniskt är min stil Sen får det gärna vara stenhårt samtidigt. Gillar du Evergrey förresten? Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 SPAM SPAM SPAM (riktat till Kroon som fattar, och om han sågar inte bara säger "usch man hör ju inte vad de sjunger") Världens mest passande bandnamn, Theory in Practice Vissa av deras riff har jag inte ens fattat efter säkert 100 lyssningar. Inte som exempelvis Meshuggah som gör sjukt komplex musik men där man ändå greppar polyrytmiken lite smått efter ett antal lyssningar. Gudarna. Origin. Necrophagist. Necrophagistmedley med nya trummisen. Någon slags bluesgroovig tech death med Revocation. Obscura. George "Overklig Trummis" Kollias. Nog med mesmetal nu. Ingested Bonus! Citera
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 13 bi back över 1.4k händer nu och nästan hela månadsplusset åt helvete. Känner mig sådär tom som man bara kan bli av ett jätteback Lyssnar igenom dina låtar efter 2-5h gitarrgrind, meta. Bjuder på lite BTBAM sålänge. Borde falla dig i smaken! Citera
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Sjuka låtar, Meta Meshuggah är obv kungar! Otroligt vad man blir avsteamad när man spelar gitarr! Hade jag inte haft guran hade jag antagligen tiltat bort rullen ett antal gånger. Min syster skickade från ingenstans in en ansökan till "Vem kan slå Filip och Fredrik" - familjevarianten. Ingen i familjen visste om att hon hade gjort det. Grymma som vi är blev vi obv kallade till casting den 12e Juni. Sjuuuukt nog vill inte mamma göra det... Jag fattar ingenting.. Jag är villig att skippa sista dagen på Sweden Rock liksom! Jag har inte pratat med henne än, så vet inte varför hon inte ville. Det är ju inte direkt förnedrings-tv lix... Ska snacka med henne idag. Citera
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 FAAAAAN!! Jag är så viiidrigt sugen på att börja spela wow igen!!! Citera
Recommended Posts