Yxel Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Mkt bra låt .) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 mycket bra låt ja ! =).. han behöver inte perfekt engelska när han ser ut som en ung Daniel Johns !! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 bra headbangat! skulle också vilja se en inhyrd puni i bandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 kung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Haha kunglåtarnas kunglåt ju. WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 hahahhaasdas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 haha riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 :d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Jag känner att jag är lite sen, men stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Gillar verkligen musiken och användandet av skalor i kör(eller vad man säger) :>. Men tycker inte sångaren passar in riktigt, som jag skrev någon gång innan. ;P Kan vara engelskan som boman påpekade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Tackar för de snälla kommentarerna! Vi är själva mycket nöjda med videon Angående engelskan, så är det något som sångaren jobbar på. Dock inte lika hårt som vi andra vill. Ska anlita Puni som coach! In other news: KungKroon är världens bästa bror! Min lillebrors band hade gig idag och de saknar basist. Först var det meningen att min syster skulle hoppa in, men hon fick förhinder. Så igår (efter att jag hade rest med försenade flygplan och varit uppe i 36h osv) frågade de om jag kunde ställa upp. Var ju obv inte alls sugen, men vad gör man inte för la familia! Spenderade alltså hela gårdagen sittandes med världens tråkigaste instrument och övade in låtar, och hela denna dagen med rep/gig. Några inlägg om hur snäll och underbar jag är hade uppskattats! För övrigt är min bror en fantastisk sångare/musiker! Eller han är jävligt bra nu, och kommer att bli fantastisk. 16 år liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yxa00 Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Grymt bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Satans vilken bra låt. Helt klart min smak när det kommer till hårdrock. Wp Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Tyckte du var duktig Kroon. Både i videon och på gura Helt klart är ni gitarrister det som är bäst med bandet. Måste tyvärr såga sångaren, sorry Jag är alldeles för "dödsmetallskadad" för att verkligen kunna lyssna riktigt objektivt på låten dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 från nån som totalt avskyr hårdrock då så får man ju medge att det svänger Men sen får jag plussa meta ang sångaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Fått in drygt 8k händer på tre dagar nu! Det är fan kul att grinda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 EV: -$1500 Resultat: -$200 Sjuk och jobbig natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Nu ser det inte bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Nu ser det inte bra ut Dålig karma för att du joinade den där jobbiga facebookgruppen kanske (osnabb jag var...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Dålig karma för att du joinade den där jobbiga facebookgruppen kanske (osnabb jag var...) haha Precis efter jag joinade den vann jag 44 vs TT för 2X avg i party 109f! Rungoodgroup #1 obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Sorry Kroon men var tvungen att dölja dig nu, blev riktigt steamad på de där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Sorry Kroon men var tvungen att dölja dig nu, blev riktigt steamad på de där Skiter väl jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Skeppade party 109f och räddade antagligen BE för dagen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts