Joey Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tror du skulle vara bra som mod. GL hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Haha, en varning från KungKroon skulle vara svår att ta på särskilt stort allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Haha, en varning från KungKroon skulle vara svår att ta på särskilt stort allvar papperskorgen dirr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Just nu lutar det åt att jag tar mig till Paris och gular mina sista korvören med stil! Ses på sidoeventen, grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Syn kroonan, syn. Synd att vi inte hann träffas i portugal! Ses vi i Barcelona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Kan du inte ta det och banna alla muppmoderatorer som sitter med fingret på avtryckaren och skjuter balla "infractions" för minsta lilla? The force is strong with you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Kan du inte ta det och banna alla muppmoderatorer som sitter med fingret på avtryckaren och skjuter balla "infractions" för minsta lilla? The force is strong with you! +1.. Har du letat efter den gömda ölen förresten kroon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 KungKroon Glglglglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 vinner du 162an eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Räknade ihop dagen. -$283 Blev arg som fan och gick loss i skype om att man fan inte ens kan vinna när det går asbra osv. Sen såg jag att det visst var +$283. Glad i hågen ska jag nu ägna resten av natten åt att spela trummor! Mvh ÖlBjörn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tack för allt support btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tjena Kroon, hur går det med funderandet? Börjar det enda vettiga alternativet växa fram snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Han kommer rula hela skiten. Har sumpas loggat ut helt el kör han ferrarin ett par dar till ba? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkkman Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Kan vara årets sjukaste slowroll det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tjena Kroon, hur går det med funderandet? Börjar det enda vettiga alternativet växa fram snart eller? Om jag fick göra en helt fristående gissning tror jag att han är sugen, men att hela grejen med invingningsceremonin (läs, bukakin) med de andra moderatorerna är det som får honom att tveka lite... .... På det svarar jag till dig Kroon... tänk på när nästa mod rekryteras, och hur din roll i det hela förändras då! Inte så pjåkigt va! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Åh jag drömde en så sjuk dröm inatt Var jagad av något o flydde. På flykten kommer jag till ett hög klippvägg jag måste klättra upp för, o här är de två snubbar som på något jävla vänster hoppar upp o ner längs klippväggen o sitter fast med en säkerhetskedja längst upp som är just en kedja Dessa två snubbar spelar metal med elgitarrer o röjer som fan, en av dem är KungKroon ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Åh jag drömde en så sjuk dröm inatt Var jagad av något o flydde. På flykten kommer jag till ett hög klippvägg jag måste klättra upp för, o här är de två snubbar som på något jävla vänster hoppar upp o ner längs klippväggen o sitter fast med en säkerhetskedja längst upp som är just en kedja Dessa två snubbar spelar metal med elgitarrer o röjer som fan, en av dem är KungKroon ;S Vilken fantastisk idé till musikvideo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Låten heter typ Climb of Mount Doom och är riktigt tung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tre sms jag skickade till min mamma under GC-resan: "Går och lägger mig efter episk utgång med Office-huset. 36h-passet in the pocket (H) Bowling imån!" "Startstack: 20k. Tappat till 14k efter att ha bullat in 99 vs KK på K93. Tur att han var short..." "God morgon! Söndagen gick dåligt men sen gick vi ut och var VIP med champagne och eget highstakesbord. Jag gillar livet som rik snorunge. Blir på något sätt tillfredsställd av att titta ner på pöbeln och vara kungen i baren. Nytt och spännande, men hemskt då jag bör vara rebell och förakta sådana hemskheter. Nu är jag full och ska sova! Puss Gonatt!!" Antar att det sista är det Puni syftar på hahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Maj , 2010 Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 Crosspostar detta i metalldagboken nummer två... Det är så djuuuuuuupt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2010 Hehehehehehe! Ska åka till Eslöv och gigga idag. Åker om 6h och jag kan inte sova!!!!!!!!! HEHEHEHE =(=(=(=( Återkommer med musikåsikter, meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Maj , 2010 Rapport Share Postad 8 Maj , 2010 Hehehehehehe!Ska åka till Eslöv och gigga idag. Åker om 6h och jag kan inte sova!!!!!!!!! HEHEHEHE =(=(=(=( Återkommer med musikåsikter, meta Du skulle sagt till lite tidigare så hade jag kanske kört förbi och kikat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2010 Du skulle sagt till lite tidigare så hade jag kanske kört förbi och kikat! Borde jag ha gjort.. Ska bli bättre på att annonsera ut gig här på PF! Angående moderatorposten: Jag har efter mycket funderande och filosoferande bestämt mig för att inte bli moderator. Däremot kommer jag nog att anta posten när/om jag blir mindre aktiv som skribent här. För tillfället har jag alldeles för kul här för att vilja ändra på något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts