Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena Kroon, hur går det med funderandet?

Börjar det enda vettiga alternativet växa fram snart eller? :mrgreen:

Om jag fick göra en helt fristående gissning tror jag att han är sugen, men att hela grejen med invingningsceremonin (läs, bukakin) med de andra moderatorerna är det som får honom att tveka lite...

.... På det svarar jag till dig Kroon... tänk på när nästa mod rekryteras, och hur din roll i det hela förändras då! Inte så pjåkigt va!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh jag drömde en så sjuk dröm inatt :S Var jagad av något o flydde. På flykten kommer jag till ett hög klippvägg jag måste klättra upp för, o här är de två snubbar som på något jävla vänster hoppar upp o ner längs klippväggen o sitter fast med en säkerhetskedja längst upp som är just en kedja :S Dessa två snubbar spelar metal med elgitarrer o röjer som fan, en av dem är KungKroon ;S

Länk till kommentar

Åh jag drömde en så sjuk dröm inatt :S Var jagad av något o flydde. På flykten kommer jag till ett hög klippvägg jag måste klättra upp för, o här är de två snubbar som på något jävla vänster hoppar upp o ner längs klippväggen o sitter fast med en säkerhetskedja längst upp som är just en kedja :S Dessa två snubbar spelar metal med elgitarrer o röjer som fan, en av dem är KungKroon ;S

Vilken fantastisk idé till musikvideo!!! :mrgreen:

Länk till kommentar

Tre sms jag skickade till min mamma under GC-resan:

"Går och lägger mig efter episk utgång med Office-huset. 36h-passet in the pocket (H) Bowling imån!"

"Startstack: 20k. Tappat till 14k efter att ha bullat in 99 vs KK på K93. Tur att han var short..."

"God morgon! Söndagen gick dåligt men sen gick vi ut och var VIP med champagne och eget highstakesbord. Jag gillar livet som rik snorunge. Blir på något sätt tillfredsställd av att titta ner på pöbeln och vara kungen i baren. Nytt och spännande, men hemskt då jag bör vara rebell och förakta sådana hemskheter. Nu är jag full och ska sova! Puss Gonatt!!"

Antar att det sista är det Puni syftar på :mrgreen:

hahahahahahahaha :h:

Länk till kommentar

Du skulle sagt till lite tidigare så hade jag kanske kört förbi och kikat!

Borde jag ha gjort.. :(

Ska bli bättre på att annonsera ut gig här på PF!

Angående moderatorposten:

Jag har efter mycket funderande och filosoferande bestämt mig för att inte bli moderator.

Däremot kommer jag nog att anta posten när/om jag blir mindre aktiv som skribent här. För tillfället har jag alldeles för kul här för att vilja ändra på något :mrgreen:

Länk till kommentar