Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Borde jag ha gjort.. :(

Ska bli bättre på att annonsera ut gig här på PF!

 

Angående moderatorposten:

Jag har efter mycket funderande och filosoferande bestämt mig för att inte bli moderator.

Däremot kommer jag nog att anta posten när/om jag blir mindre aktiv som skribent här. För tillfället har jag alldeles för kul här för att vilja ändra på något :mrgreen:

 

När du blir gammal o bitter:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Borde jag ha gjort.. :(

Ska bli bättre på att annonsera ut gig här på PF!

 

Angående moderatorposten:

Jag har efter mycket funderande och filosoferande bestämt mig för att inte bli moderator.

Däremot kommer jag nog att anta posten när/om jag blir mindre aktiv som skribent här. För tillfället har jag alldeles för kul här för att vilja ändra på något :mrgreen:

 

Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag har ju laddat upp med hur mkt moderatorshån som helst. Omvärdera imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta att man inte såg det tidigare. Var spelade du?

 

Edit: Jag kan ärligt talat inte tänka mig någonstans er musik skulle gå hem i de staden. :o

 

Trollsjön eller nåt hette stället tror jag.

Var riktigt dött tbh, då typ 5 pers kände till oss sen innan :P

Vi började gigget med 5 pers framme vid scen och avslutade med typ alla 40-50 besökare, vilket är ett gott betyg till oss. Däremot är det ju sjukt segt att åka 3h för ett gig utan anständig publik.

Jävla Eslöv... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trollsjön eller nåt hette stället tror jag.

Var riktigt dött tbh, då typ 5 pers kände till oss sen innan :P

Vi började gigget med 5 pers framme vid scen och avslutade med typ alla 40-50 besökare, vilket är ett gott betyg till oss. Däremot är det ju sjukt segt att åka 3h för ett gig utan anständig publik.

Jävla Eslöv... :P

 

Haha okej, det hade jag nog förväntat mig. Tror inte metal är speciellt stort i den staden. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä, det blev ingen sömn :(

La mig i sängen och skulle kolla på två avsnitt av Frasier innan sömn. 4 Frasieravsnitt och 9 turer till solsidan senare försökte jag somna. Gav upp efter en timme och nu sitter jag här! Klockan ringer om 1h, så lika bra att skita i det.

Slutför packningen istället. Nu slipper jag iaf stressa med det. Kan ju sova på planet och i taxin också, så det blir nog bra. Blir dock ingen utgång första Paris-kvällen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag skulle alla ut och shoppa. "Chill", tänkte jag igår, men när jag vaknade idag kom jag på att jag hatar shopping. Så nu är de andra ute och myser på stan, medan jag softar i lägenheten. Guld.

Tänkte riva av en enorm CG-session när pizzan i ugnen är klar :)

 

Den första som läser detta och har mitt mobilnummer får gärna ringa asap. Har obv tappat bort mobilen, men vet att den är i lägenheten nånstans. Var inte oroliga. Jag lovar att inte svara och kosta er massa pengar :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött! We are pirates!!!

 

Igår blev vi nästan utkastade från WPT-finalbordsrailen. När Puni eller PK vann en pott blev vi obv glada, och det gillade inte de andra...

Det blev värre ju längre kvällen gick, och ju fler RBV som beställdes in. "SCOOOOOOOOOOOOOOOP WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ" lär komma med i TV-sädningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt rolig kväll med hela turreeliten i Paris! Blev rätt höga förhoppningar om mirakelkväll runt 06-snåret då jag var bra med i både $750k på FTP och $1k-scoopen.

Bustade scoop för en halvtimme sen och slutade 19e i $750k nu. Känns inte alls bra... Ville ur makeupen osv.

 

Annars har det varit en stor svensksöndag med såväl FTOPS-mästare som WPT och WSOP-paketklonkar till höger och vänster. Lite hopp återstår även i form av allas vår chef, som just nu går mot cash i $10k-scoopen. Att hans stack hittills inte motsvarar förväntningarna är inget han låter stå i sin väg. Ett par All Ins bara, så är han hemma!

 

Dennis Phillips är ute och kör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...