Bluwajt Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Tjena grabbar. Festade med KungKroonJr idag. Var jävla gött, behövs itne nämnas så mycket mer antar jag? :S mvh AntesVante på tjack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 Gl till CG-liret kroon! Tack tack Tjena grabbar. Festade med KungKroonJr idag. Var jävla gött, behövs itne nämnas så mycket mer antar jag? :S mvh AntesVante på tjack Tjena! Jag spenderar morgonen på min favorithemsida! http://www.lindepoker.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=12 Där kan man ägna timmar åt gången åt att läsa om massa intressanta saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Tack tack Tjena! Jag spenderar morgonen på min favorithemsida! http://www.lindepoker.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=12 Där kan man ägna timmar åt gången åt att läsa om massa intressanta saker! Ät bajs Måste stänga ner den där asap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 with some help from a couple of stake deals struck with good friend Pappapoker of the Microgaming network. Får väl anses vara standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Ät bajs Måste stänga ner den där asap Varför? Gillar bilderna skarpt! Lite BSB-känsla över smilen sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2010 Idag kom Sumpas och LaewL på besök i min enkla boning! Med sånna turare som sög upp all rungood blev det obv back på CG-sessionen. Inte så mycket dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Lyssnade igenom en gammal playlist och där plockade queue fram Wintersun och kom att tänka på ditt band då jag lyssnade introt till Stormhold några gånger igår. Vad tycker du om dessa? Tycker deras album Wintersun är bland det bästa jag hört. Tråkigt nog har deras nya album blivit uppskjutet i snart fyra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2010 Lyssnade igenom en gammal playlist och där plockade queue fram Wintersun och kom att tänka på ditt band då jag lyssnade introt till Stormhold några gånger igår. Vad tycker du om dessa? Tycker deras album Wintersun är bland det bästa jag hört. Tråkigt nog har deras nya album blivit uppskjutet i snart fyra år. Gillar Wintersun som fan Kan inte undgå att dra paralleller till ett av favoritbanden: Ensiferum Morgonsessionen har börjat rätt godkänt! 7 inköp upp på 500 händer hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2010 Tappade en del, men slutade $1,1k upp! April: $4011 och 12598 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Gillar Wintersun som fan Kan inte undgå att dra paralleller till ett av favoritbanden: Ensiferum Morgonsessionen har börjat rätt godkänt! 7 inköp upp på 500 händer hittills Jo de är ganska lika. Wintersuns grundare var väl sångar i Ensiferum innan. Men tycker att Wintersun är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2010 Jo de är ganska lika. Wintersuns grundare var väl sångar i Ensiferum innan. Men tycker att Wintersun är bättre. Tycker att Ensiferum låter bättre med Petri (tror jag nya sångaren heter), men Jari är fan gryyym i Wintersun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2010 Bra dag igår! Vann på poker, vann lunchklunsen och discobowlingen mot LaewL och hittade en bon aqua i kylen som jag hade glömt bort! Ikväll blir det part:A! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Bra dag igår! Vann på poker, vann lunchklunsen och discobowlingen mot LaewL och hittade en bon aqua i kylen som jag hade glömt bort! Ikväll blir det part:A! Ut i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Sno stacken från Sumpas.... GL o vi ses på FT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2010 Tjena söndag! Total missär på egen front, men är mycket glad för Watoz skull. Sugen på kinapoker dessutom. Och kinamat, kinaschack samt kinabrud. Vad hände med CS? Nån som spelar det fortfarande? Var ju skitkul imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Tjena söndag! Total missär på egen front, men är mycket glad för Watoz skull. Sugen på kinapoker dessutom. Och kinamat, kinaschack samt kinabrud. Vad hände med CS? Nån som spelar det fortfarande? Var ju skitkul imo. Jag spelar lite till och från, men va länge sen nu! riktigt skoj om man kör lite pcws och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Tjena söndag! Total missär på egen front, men är mycket glad för Watoz skull. Sugen på kinapoker dessutom. Och kinamat, kinaschack samt kinabrud. Vad hände med CS? Nån som spelar det fortfarande? Var ju skitkul imo. Styr upp en CS server för pf nån kväll så joinar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 finns det värde för cs på pf visste jag inte jag som la av med skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 CS är jag på, dammar av mitt steam-acc om jag hittar d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 För att vara king i cs behöver man ju bara en 100fps-guide och heatons config Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Planen var/är att spela 3k händer idag. Spelat 1.1k och känner mig seg som fan.. Får se om jag orkar knöka in mer. BE hittills iaf. Nån som har koll på om ep08 av Durrrs live challenge-grej har kommit ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Yup, det kom ut 24 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Styr upp en CS server för pf nån kväll så joinar jag. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 För att vara king i cs behöver man ju bara en 100fps-guide och heatons config du ska testa walles config konstigare har jag fan inte sett eller så var det bullens jag minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 du ska testa walles config konstigare har jag fan inte sett eller så var det bullens jag minns inte Har aldrig testat heatons för vet inte hur jag ska få tag på den...är det walle som kör med siffrorna längst till höger på tbet? eller var det kanske nån annan noob.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts