Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

För er som har lite tråkigt såhär i väntan på kvällens festligheter, kommer här ett litet tidsfördriv i form av ett test!

 

Har du bättre hygien än KungKroon?

 

[X] Du rakar inte könshåret pga bristande motivation (planerar ett experiment inom snar framtid)

 

[X] Du klipper tånaglarna endast när du ska utomlands (iofs är jag utomlands rätt ofta, klipper nog mer sällan än jag åker utomlands)

 

[X] Du borstar bara tänderna en gång om dagen

 

[ ] Du pillade i ditt skägg och hittade jordnötsrester från i förrgår

 

[/] Du städar aldrig

 

[/] Att duscha är ett nödvändigt ont. Du har bara ont var tredje dag

 

[ ] Du har glömt hur ditt golv ser ut

 

[ ] Av rena principskäl vägrar du lära dig hur tvättmaskinen fungerar

 

[ ] Du röker inomhus

 

[ ] Du har inte bäddat sängen sen du var 8 år och du har fortfarande aldrig hört ett vettigt argument till varför du bör göra det

 

 

0p - Du är sjukligt hygienisk och bör genast söka hjälp

 

1-4p - Du är ren

 

5-9p - Visst, du är medveten om din hygien, men vem fan bryr sig om det ligger lite könshår i frukostflingorna liksom?

 

10p - Du är KungKroon

 

/ är semi, så det blir 4 p.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För er som har lite tråkigt såhär i väntan på kvällens festligheter, kommer här ett litet tidsfördriv i form av ett test!

 

Har du bättre hygien än KungKroon?

 

[ ] Du rakar inte könshåret pga bristande motivation

 

[ ] Du klipper tånaglarna endast när du ska utomlands

 

[/] Du borstar bara tänderna en gång om dagen. Ibland under gröna rökens rus missar jag kvällsomgången

 

[ ] Du pillade i ditt skägg och hittade jordnötsrester från i förrgår. Skägg? :(

 

[ ] Du städar aldrig

 

[ ] Att duscha är ett nödvändigt ont. Du har bara ont var tredje dag

 

[ ] Du har glömt hur ditt golv ser ut

 

[ ] Av rena principskäl vägrar du lära dig hur tvättmaskinen fungerar

 

[X] Du röker inomhus

 

[ ] Du har inte bäddat sängen sen du var 8 år och du har fortfarande aldrig hört ett vettigt argument till varför du bör göra det

 

 

0p - Du är sjukligt hygienisk och bör genast söka hjälp

 

1-4p - Du är ren

 

5-9p - Visst, du är medveten om din hygien, men vem fan bryr sig om det ligger lite könshår i frukostflingorna liksom?

 

10p - Du är KungKroon

 

Lagom ren mao. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiter i utgång idag! Anledningen är att jag ska vara ohälsosamt pigg och spelklar imorgon. Börjar bli orolig över ekonomin, så imorgon ska det klonkas riktigt hårt.

 

Behöver mao filmtips. Är sugen på actionäventyr i stil med national treasure, änglar och demoner typ. Skeppz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiter i utgång idag! Anledningen är att jag ska vara ohälsosamt pigg och spelklar imorgon. Börjar bli orolig över ekonomin, så imorgon ska det klonkas riktigt hårt.

 

Behöver mao filmtips. Är sugen på actionäventyr i stil med national treasure, änglar och demoner typ. Skeppz!

Big Trouble in Little Japan med Kurt Russell. Jänkartruckerhårdhet blandat med kinesisk mystik i 80-talsform. Blir inte bättre än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån skillad människa räkna lite på detta?

Bustar man honom får man alltså $150 plus en T-shirt. Räkna bort T-shirten om nån orkar kolla på det.

 

Full Tilt Poker Game #19447092704: $150,000 Guarantee (144378840), Table 124 - 40/80 - No Limit Hold'em - 16:15:56 ET - 2010/03/21

Seat 1: KungKroon (8,560)

Seat 2: qazikm2000 (2,545)

Seat 3: exxplicit (4,855)

Seat 4: AWice (3,275)

Seat 5: poker_shark0920 (1,365)

Seat 6: IIIShipitIII (4,660)

Seat 7: Dudeoflife (2,685)

Seat 8: Pedreau (2,125)

Seat 9: Jon Turner (1,330)

Jon Turner posts the small blind of 40

KungKroon posts the big blind of 80

The button is in seat #8

*** HOLE CARDS ***

Dealt to KungKroon [X X]

qazikm2000 folds

exxplicit folds

AWice folds

poker_shark0920 folds

IIIShipitIII folds

Dudeoflife has 15 seconds left to act

Dudeoflife folds

Pedreau folds

Jon Turner raises to 1,330, and is all in

 

1300 pers kvar.

pool: 162 pers itm. 300 bucks. ca $55k till 1an. GO!

 

Edit: Om det inte framgick undrar jag alltså hur mycket bountyn påverkar vårt beslut. Gissningsvis bör vi hamna på runt "Sjukt Mycket!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt nog slutade denna misärdag (notera att man normalt sett fortfarande startar upp turrar vid denna tiden) med endast $113 i hålet. Hittade en 3eplats i en turre på party. Skönt.

 

Nu blir det 24. Fullständigt omöjligt att sluta titta på den serien. Sen runk, wow, gitarr, packa för Lissabon, mer serier. I den ordningen. Planerar att somna runt 13.00. Lycka till alla som fortfarande sliter med turrar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt nog slutade denna misärdag (notera att man normalt sett fortfarande startar upp turrar vid denna tiden) med endast $113 i hålet. Hittade en 3eplats i en turre på party. Skönt.

 

Nu blir det 24. Fullständigt omöjligt att sluta titta på den serien. Sen runk, wow, gitarr, packa för Lissabon, mer serier. I den ordningen. Planerar att somna runt 13.00. Lycka till alla som fortfarande sliter med turrar! :)

 

Är det skönt att leva på poker? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det skönt att leva på poker? ;-)

 

Ärligt talat vet jag inte om jag kan kategorisera mig själv som professionell pokerspelare... Kalasklonkade för ett år sen och har typ levt på de pengarna hela tiden.

Nu spelar jag turrar på stejk och där backas det friskt.

Visst, jag plussar okej på CG. Antagligen tillräckligt för att klara mig som en "vanlig Svensson" (hatar det uttrycket med vad ska man säga), men lever som en äkta kontoretgrinder. Bankkontot sinar mao varje månad, och jag börjar bli lite orolig.

 

MEN!

Jag har absolut inget att klaga på. Jag har det antagligen bättre än 99% av Sveriges 20-åringar, och mår utöver den ekonomiska frågan skitbra. Jag har haft ett helt sjukt år tack vare pokern och skulle inte vilja byta bort det mot något. Om jag skulle vara gul om ett halvår, så lovar jag att jag inte kommer ångra mitt ballande.

Och om jag skulle råka klonka och vara superrik "igen"... Då innebär det bara att mitt liv är lite mer perfekt än vad det är just nu. Då ska ni få ducka undan för livs-spew i sann Vince Chace-anda, kan jag lova :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...