KungKroon Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 nu har du rail, gl.. edit: direkt vann du en 30-70.. får tacka dig för den då Citera
KungKroon Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 GG mig Typ säkrat dagsplusset, mtp lite andra cashar, plus att jag lever kvar i 162f som är itm! Fin kväll överlag Citera
KungKroon Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 Turrarna slut! Firar plusset med en cigg och lite fika. Standard. Citera
Elitloppet Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Turrarna slut! Firar plusset med en cigg och lite fitta. Standard. fyp Citera
KungKroon Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 Partypoker låter mig inte regga turneringar... Funkar det för er andra? Citera
okocha Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Partypoker låter mig inte regga turneringar... Funkar det för er andra? funka för mig Citera
KungKroon Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 funka för mig Nu gick det Citera
okocha Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Nu gick det bäst för dig att jag klonkar nått nu tänkte inte spela alls Citera
KungKroon Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 bäst för dig att jag klonkar nått nu tänkte inte spela alls Haha ber om ursäkt! Tog den i mun i FTOPS. Hälften vunnet. Citera
KungKroon Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 Sprang sjuuuukt bra idag och ITMade i princip alla turrar på webben. Tyvärr infann sig inte nån jätteklonk och kvällen slutar på ett helt okej, men ändå ganska mediokert plus. Mycket skönt med tre turrekvällar irad med gröna siffror! Citera
KungKroon Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 Ny lek! Gissa vem denna konversationen utspelar sig med. Gissar du rätt är du sjuk. Mycket sjuk. Jag: haha :D återta din position genom aggresivt spel! 01:37 Mr.X japp tänkte det med ska spela som sumpas på punis vis 01:38Jag väl tänkt, hälften vunnet :D 01:38 Mr.X titta nu bara 01:38Jag oj! ALL IN! det starkaste spelet i holdem 01:38 Mr.X all flöjt nh ul 01:38Jag köper ut gör han också bra utköpt! Allt vunnet 01:39 Mr.X vann hela potten ingen hi/lo här inte Ledtråd: En profil inom svensk poker. Citera
emop1 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 LappRoffe obv. Snälla sluta spela turneringar. vad menar du? Citera
KungKroon Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 Top 5 godsaker: 5. Zoo Motivering: Godis kan vara både gott och kul. Det bevisar Malaco, med sina roliga välsmakande apor. 4. Marabou Motivering: Mångfaldighet är viktigt! Det har Marabous ägare insett, då de har lyckats ta fram en bred lineup av choklad. Samtidigt har de lyckats ge alla varianter den karaktäristiskt välsmakande Marabou-touchen, som vi alla håller varmt om hjärtat. 3. Göteborgs rapé Motivering: Riktiga män snusar rapé. Det har vi alla fått lära oss sen barnsben, och trots att de flesta av oss konsumerar nästan en hel dosa om dagen är det fortfarande lika gott, lika coolt och lika manligt. 2. Maltesers Motivering: Med en revolutionerande lätthet och vägvisande pondus visar Maltesers vart skåpet ska stå. 1. Queens delight Motivering: Då många anser sig vara för rika och världsvana för att uppskatta Jensens Böfhus kött, kan de i alla fall inte klaga på deras efterrätter. Queens delight är en frasig våffla med mjukglass, hasselnötter, chokladsås och jordgubbssylt. Den är välgjord. Den är spontan. Den är lekfull. Den är All in. Citera
Snusarn Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 det där var fan kvalitet på valborgsmorgonen! Citera
Slashen Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Det finns ingen ära i att påstå att Jensens kött skulle vara mindre gott än exklusivare restaurangers. Snarare motsatsen. Ett bevis på att stil, klass och smak inte kan köpas av pengar! Tag strid! Meddelande slut. Citera
Elitloppet Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Ny lek! Gissa vem denna konversationen utspelar sig med. Gissar du rätt är du sjuk. Mycket sjuk. Jag: haha :D återta din position genom aggresivt spel! 01:37 Mr.X japp tänkte det med ska spela som sumpas på punis vis 01:38Jag väl tänkt, hälften vunnet :D 01:38 Mr.X titta nu bara 01:38Jag oj! ALL IN! det starkaste spelet i holdem 01:38 Mr.X all flöjt nh ul 01:38Jag köper ut gör han också bra utköpt! Allt vunnet 01:39 Mr.X vann hela potten ingen hi/lo här inte Ledtråd: En profil inom svensk poker. emop1? Citera
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 emop1? Detta hade såklart varit min alternativa gissning, var väl coin mellan gretko och emop1... Citera
Recommended Posts