gEeWhiZm8 Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Postad 15 September , 2010 Fan vad skit d går nu. Vinner typ inte en enda session jag spelar =) =) Snackar nu om poker. Inte om roulette. Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Hur växlar man mellan windows å mac os? Har en macbook och har bootcampat den och jag använder windows hela tiden, men nu tänkte jag använda mac os't men jag vet inte hur jag växlar till det Citera
ea_0707 Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Håll in alt tangenten när datorn startar så får du välja OS Citera
Amutu Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Hur växlar man mellan windows å mac os?Har en macbook och har bootcampat den och jag använder windows hela tiden, men nu tänkte jag använda mac os't men jag vet inte hur jag växlar till det Håll ner Alt alternativt mac ikonen glömt bort vilket det var. När du startar om datorn. Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Tack! Ska tebba mac os snart då när jag grindat klart. fi fan jag mår inte bra alltså. Drack igår(läs:inatt), men inte allt för mycket så jag har redan hunnit bli bakis och kan inte sova. Edit: Testade nu att starta upp i mac os't, startade om datorn, höll inne alt, och så kom det bara upp en liten knapp som sa Windows, fanns inget annat att trycka på, och när jag tryckte på den så ja, windows startades. Vad gör jag för fel =( Citera
Jamton Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Tack! Ska tebba mac os snart då när jag grindat klart.fi fan jag mår inte bra alltså. Drack igår(läs:inatt), men inte allt för mycket så jag har redan hunnit bli bakis och kan inte sova. Edit: Testade nu att starta upp i mac os't, startade om datorn, höll inne alt, och så kom det bara upp en liten knapp som sa Windows, fanns inget annat att trycka på, och när jag tryckte på den så ja, windows startades. Vad gör jag för fel =( Startar den i windows när du bara startar datorn vanligt? För på dom bootcampade mac ja använder så startar Mac som standardprogram, och för att byta till windows så måste man hålla in ALT knappen. Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Startar den i windows när du bara startar datorn vanligt? För på dom bootcampade mac ja använder så startar Mac som standardprogram, och för att byta till windows så måste man hålla in ALT knappen. Windows startar alltid som standardprogram. Citera
ea_0707 Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Testa stäng av datorn och inte starta om.. kan vara nån bugg som gör att det inte går komma åt mac os om du startar om från windows kanske Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Testa stäng av datorn och inte starta om.. kan vara nån bugg som gör att det inte går komma åt mac os om du startar om från windows kanske Testade det nu och det blev samma sak. Kan jag på ngt sätt kanske ha installerat över Os X så jag endast har Windows 7 som operativ system? Citera
gEeWhiZm8 Postad 19 September , 2010 Författare Rapport Postad 19 September , 2010 Fan, har glömt fixa pass till Barcelona resan, lyl. Citera
okocha Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Fan, har glömt fixa pass till Barcelona resan, lyl. det ska gå att resa inom eu med körkort, aldrig testat själv så vet inte om det kan strula. Citera
Mecklenburgare Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 det ska gå att resa inom eu med körkort, aldrig testat själv så vet inte om det kan strula. Man kan tro det, men så är det faktiskt inte. Citera
fhaugen Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 http://www.eu-upplysningen.se/Amnesomraden/Schengen/ Jag reste nyss till Amsterdam med bara körkort men dom var noga med att påpeka att det var på egen risk. Vissa flygbolag kräver dock pass ändå även om det är inom schengen. Citera
Memory Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Testade det nu och det blev samma sak. Kan jag på ngt sätt kanske ha installerat över Os X så jag endast har Windows 7 som operativ system? Högerklicka på bootcamp ikonen (nere vid klockan) och välj "starta om i mac OS". Citera
GG Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 http://www.eu-upplysningen.se/Amnesomraden/Schengen/ Jag reste nyss till Amsterdam med bara körkort men dom var noga med att påpeka att det var på egen risk. Vissa flygbolag kräver dock pass ändå även om det är inom schengen. Being fhaugen...... Citera
mr-flow Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 gl i svenska mästerskapen! Citera
beercreek Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 "gEeWhiIZm8 hetsar i chatten 2010-11-14 01:35:38 gEeWhiIZm8 hetsar i chatten hetsar i chatten mot William och vill spela 50-100 HU. Willam lovar att spela mot sin motståndare fast inte just nu, det tjatas fram och tillbaka och "gEeWhiIZm8"säger att inte William törs... William svarar med att det är bra att du har självförtroende, det kan du behöva!" Hu4ROLLZ på gång? Citera
diazo Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 det ska gå att resa inom eu med körkort, aldrig testat själv så vet inte om det kan strula. som jag har förstått det (kan mycket väl ha fel) så är det en legitimation från posten man behöver då körkort inte är giltig legitimation utomlands, kommer iallafall ihåg att alla i england bara garvade åt mig när jag visade körkortet när jag köpte alkohol & gick in på klubbar, sen fick man ju gå in ändå men vill minnas att just körkort inte är giltig ID handling utomlands. Citera
Staash Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 som jag har förstått det (kan mycket väl ha fel) så är det en legitimation från posten man behöver då körkort inte är giltig legitimation utomlands, kommer iallafall ihåg att alla i england bara garvade åt mig när jag visade körkortet när jag köpte alkohol & gick in på klubbar, sen fick man ju gå in ändå men vill minnas att just körkort inte är giltig ID handling utomlands. Jag visade mitt körkort när jag köpte öl i USA utan problem. Citera
b0bb4n Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Funkade typ inte alls när jag var i usa.. mkt stränga Citera
johanhall Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 beror nog mycket på var i USA du befinner dig, här i new york har jag aldrig haft problem med att handla alkohol eller gå in på klubbar med mitt svenska körkort medans när jag beställde ett glas vin på en restaurant i LA blev jag nekad då de inte accepterar svenska körkort som id Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 November , 2010 Författare Rapport Postad 18 November , 2010 Ilari Ziigmund Sahamies facebook accept friends page now say this: "The limit is 5000 friends. Your friend count must be below this number to accept more friends." only 5000 friends... lol. should i buy this f company... FU facebook EDIT: woooooooooooow! http://www.highstakesdb.com/1856-durrrr-starts-his-challenge-at-macau-blinds-4k8k.aspx Citera
padrinosftw Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Ilari Ziigmund Sahamiesfacebook accept friends page now say this: "The limit is 5000 friends. Your friend count must be below this number to accept more friends." only 5000 friends... lol. should i buy this f company... FU facebook hahahaha Citera
Recommended Posts