Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

nä körde i metropolen juoksengi vid polcirkeln här ovanför ötå! blir en gång per sommar, sen är man tiltad för ett år framåt, är så jäääääävla tråkigt. vet inte ens varför jag åker, är ju så sjukt -ev som det bara kan vara!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nä körde i metropolen juoksengi vid polcirkeln här ovanför ötå! blir en gång per sommar, sen är man tiltad för ett år framåt, är så jäääääävla tråkigt. vet inte ens varför jag åker, är ju så sjukt -ev som det bara kan vara!!!!!!!!!

 

Haha visste inte ens att det fanns ett ställe som hette så:)

Att du inte körde med Bingomanager det är saker det. Det brukar grindarna som lirar på svs ha. Sjukt bra har jag hört....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var helt slut igår så ides inte lira några turrar, satellita in till Sunday Million men avrgeggade mig då jag höll på o somna framför datorn, körde du något eller var du slut efter lördagens bravader? Fick aldrig tag på dig:-)

 

Näe jag skippade söndagsturneringarna och for och såg Inception istället :) Jävligt bra film faktist. Inte 3a enligt tiderna(/imdb) men den kommer väl sjunka ju fler som röstar. Nolan's Dark Knight låg ju #1a på imdb ett tag men nu har den sjunkit till #12'e plats. Så det lär väl hända ungefär samma med Inception.

Hmm, om man skulle försöka dega in pengar på stars å ftp. Måste kirra ett moneybookers konto först :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe jag skippade söndagsturneringarna och for och såg Inception istället :) Jävligt bra film faktist. Inte 3a enligt tiderna(/imdb) men den kommer väl sjunka ju fler som röstar. Nolan's Dark Knight låg ju #1a på imdb ett tag men nu har den sjunkit till #12'e plats. Så det lär väl hända ungefär samma med Inception.

Hmm, om man skulle försöka dega in pengar på stars å ftp. Måste kirra ett moneybookers konto först :(

 

Hehe kanske därför jag ej fick tag på dig:) du tror väl jag är värsta stalkern eftersom jag skrev till dig en gång i timmen....

 

Okej den får man ta och se då, återkommer med min åsikt!

 

Ja det tycker jag, vi får boka in nästa söndag för då börjar min sem och då kan jag lätt lira hela natten och morgonen när man klonkar FT på Millions eller Warm up=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern går bra =) =) back en sisådär 70 tusen svenska idag......

 

Lite godbitar från kvällen

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($1,642)

Hero ($1,117)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB Q:spade: K:diamond:

SB raises to $30, Hero calls $20

 

Flop: 8:diamond: J:club: 4:heart: ($60, 2 players)

Hero checks, SB bets $40, Hero raises to $130, SB calls $90

 

Turn: 10:heart: ($320, 2 players)

Hero bets $240, SB calls $240

 

River: 6:spade: ($800, 2 players)

Hero bets $707, SB calls $707

 

Final Pot: $2,214

SB shows

8:spade: 10:club:

Hero shows

Q:spade: K:diamond:

 

SB wins $2,213 (net +$1,106)

 

Hero lost $1,107

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

Hero ($1,232)

BB ($1,102)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is SB K:diamond: A:spade:

Hero raises to $30, BB raises to $100, Hero raises to $230, BB raises to $1,092, Hero calls $862

 

Flop: 10:spade: 2:heart: Q:heart: ($2,184, 2 players)

 

Turn: 7:heart: ($2,184, 2 players)

 

River: 7:diamond: ($2,184, 2 players)

 

Final Pot: $2,184

BB shows

K:club: K:heart:

Hero shows

K:diamond: A:spade:

 

BB wins $2,183 (net +$1,091)

 

Hero lost $1,092

 

Slowrollad.....

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($2,753)

Hero ($1,005)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB A:diamond: 9:diamond:

SB raises to $30, Hero calls $20

 

Flop: J:spade: 3:diamond: 3:club: ($60, 2 players)

Hero checks, SB bets $40, Hero calls $40

 

Turn: 9:club: ($140, 2 players)

Hero checks, SB bets $110, Hero calls $110

 

River: 9:heart: ($360, 2 players)

Hero checks, SB bets $280, Hero raises to $815, SB calls $535

 

Final Pot: $1,990

SB shows

3:heart: 3:spade:

Hero shows

A:diamond: 9:diamond:

 

SB wins $1,989 (net +$994)

 

Hero lost $995

 

$10/$20 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($5,703)

Hero ($1,590)

 

Pre-Flop: ($30, 2 players) Hero is BB J:heart: Q:diamond:

SB raises to $60, Hero raises to $200, SB calls $140

 

Flop: Q:spade: 3:club: 4:heart: ($400, 2 players)

Hero checks, SB checks

 

Turn: 3:diamond: ($400, 2 players)

Hero bets $250, SB calls $250

 

River: 8:spade: ($900, 2 players)

Hero bets $724, SB raises to $1,448, Hero calls $416

 

Final Pot: $3,488

SB shows

A:diamond: 3:heart:

 

SB wins $3,487 (net +$1,589)

 

Hero lost $1,590

 

 

typ 400k från ath..........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan :cry:

 

Jag som trodde du skulle få bra karma från igår...

 

surt att se mannen, hoppas det löser sig jag lider också.. jag e på andra backmånaden i rad på ett för övrigt skitkasst år... börjar kännas, ett halvår rakt i röven. :/

 

Mmm det är så jävla segt, 400k är jävligt mkt för en bumhuntande nit som mig. :( Okej om jag hade tagit skott på $50/100 mot ngn superfisk och förlorat ett par flips typ. Men istället är jag över 20 inköp under EV på 5/10€$£. Så även om det är samma sak som att förlora ett par flips på NL10K så känns det så jävla mkt sämre. Man tappar så mkt självförtroende i sitt spel när man gång på gång blir utdragen, eftersom man intalar ju sig själv att man kommer förlora hur man än spelar handen typ. Och det blir så jävla mkt mindre roligt att slå sig ner för att grinda när man gång på gång blir rövknullad. :S

 

Och just pga att det går så kasst och samtidigt är det svårt att få action så känns det mer och mer som att HU pkrs is dead............. Och jag suger ju på 6max så jag vette fan vad jag ska göra!

 

Är det någon som lirar CoD MW2(på pc obv) så skriv gärna erat steam nick så addar jag er så lirar vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm det är så jävla segt, 400k är jävligt mkt för en bumhuntande nit som mig. :( Okej om jag hade tagit skott på $50/100 mot ngn superfisk och förlorat ett par flips typ. Men istället är jag över 20 inköp under EV på 5/10€$£. Så även om det är samma sak som att förlora ett par flips på NL10K så känns det så jävla mkt sämre. Man tappar så mkt självförtroende i sitt spel när man gång på gång blir utdragen, eftersom man intalar ju sig själv att man kommer förlora hur man än spelar handen typ. Och det blir så jävla mkt mindre roligt att slå sig ner för att grinda när man gång på gång blir rövknullad. :S

 

Jo vet vad du menar, dock inte i närheten av din nivå men det suger verkligen när man vet innan river fanskapet landat att man ska förlora handen även fast man leder med 90/10. Lider med dig mannen men kämpa på så vänder det precis som när du avgjorde för PGIF mot ÖKX det kommer...Kanske redan på söndag?!

 

GL med gibbet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis klonk-sms från Phone House Luleå om att en Iphone 4 ligger och väntar på mig dock kan jag bara hämta den imorn mellan kl 10-12 och är ju i Kalix då men ska försöka få någon att hämta den åt mig.

 

Hur har det gått för dig i din jakt? Någon träff på El-Giganten i Happis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis klonk-sms från Phone House Luleå om att en Iphone 4 ligger och väntar på mig dock kan jag bara hämta den imorn mellan kl 10-12 och är ju i Kalix då men ska försöka få någon att hämta den åt mig.

 

Hur har det gått för dig i din jakt? Någon träff på El-Giganten i Happis?

 

Lyckades du boka???

Tror du jag kan hinna boka?

Jag skulle kanske kunna hämta den, tror jag ska fara och köpa den. Men inte säker, om jag lyckas boka en iphone 4a så far jag dirr.

 

Tjejen var till happis igår och fixade kvitto åt mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades du boka???

Tror du jag kan hinna boka?

Jag skulle kanske kunna hämta den, tror jag ska fara och köpa den. Men inte säker, om jag lyckas boka en iphone 4a så far jag dirr.

 

Tjejen var till happis igår och fixade kvitto åt mig :)

 

Jag skrev bara upp mig som intresserad och fick sms idag om att jag då var bokad så tror ej du kan boka nu och har försökt ringa till butiken på Smedjan men de vägrar svarar men jag ger mig fan inte:P

 

Kvitto till Iphone 3 eller? Hoppas du lyckas det vore ju nöten:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev bara upp mig som intresserad och fick sms idag om att jag då var bokad så tror ej du kan boka nu och har försökt ringa till butiken på Smedjan men de vägrar svarar men jag ger mig fan inte:P

 

Kvitto till Iphone 3 eller? Hoppas du lyckas det vore ju nöten:)

 

Asså äre Phone house som är i smedjan?

 

Jepp det är det jag har :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså äre Phone house som är i smedjan?

 

Jepp det är det jag har :)

 

Både Telia och Phone House har butiker i Smedjan. Men får se hur det blir för min del kan bli så att jag tar det efter semestern då jag har fullt späckat schema. Bara drygt att de vägrar svara när man ringer dem.....

 

Snyggt med kvittot och gl på träningen jag kan ej komma så vi får köra side bets en annan gång:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...