Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nääe sry det har varit mkt den senaste tiden :(

 

Nee förstår det är så ibland! Har heller inte varit där så möe på slutet men tänkte åka förbi idag, vill ju ge dig vinsten för att du krossade i Drömelvan...Hade fan inte en chans men hoppas få revansch någon gång:)

 

Fan vad jobbigt att möta en donk som bara drar ut. GL framöver!:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gheee, hur ofta flattar du AA mot 3bets? valde du o skippa 4betting helt i den där matchen eller vare bara en av de där gångerna som du valde flatta?

 

Inte ofta tror jag. Men han hade 45 % 3bet och cbetade typ varje gång han 3betat så jag ville ha kvar han i handen och inte skrämma bort han med ett 4bet.

 

Nee förstår det är så ibland! Har heller inte varit där så möe på slutet men tänkte åka förbi idag, vill ju ge dig vinsten för att du krossade i Drömelvan...Hade fan inte en chans men hoppas få revansch någon gång:)

 

Fan vad jobbigt att möta en donk som bara drar ut. GL framöver!:-P

 

Mmm :S Var du och spelade derbyt?

Jaa du var en bit ifrån ;) Jag som borde ge dig odds... Nästan!

MMm det är segt men jag kände att jag spelade bra igår, förutom ett par missclicks, så jag är som ändå ganska nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm :S Var du och spelade derbyt?

Jaa du var en bit ifrån ;) Jag som borde ge dig odds... Nästan!

MMm det är segt men jag kände att jag spelade bra igår, förutom ett par missclicks, så jag är som ändå ganska nöjd.

 

Japp spelade det där satans derbyt, jävla piss match som vi borde vunnit. Domarn var typ 12 år och värdelös, sprang runt och frågade sina linjemän vad han skulle dömma. De leder div 4 och vi leder div 6 men vi var ändå laget som försökte spela fotboll det ett skämt aja nu fick jag tilta av mig lite....:)

 

Hehe sjukt kul att du skulle ha odds och skit och sen såg jag knappt ryggen av dig efter andra omgången. Missclickade Rooney och sen var det kört. Men grattis för tror inte jag sagt det.

 

Alltid skönt när spelet känns bra för då kommer vinsten oxå. Men blir det mycket lir nu eller är det mest semester som gäller? Du borde titta förbi Nyåker oxå riktigt fin har planen blivit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp spelade det där satans derbyt, jävla piss match som vi borde vunnit. Domarn var typ 12 år och värdelös, sprang runt och frågade sina linjemän vad han skulle dömma. De leder div 4 och vi leder div 6 men vi var ändå laget som försökte spela fotboll det ett skämt aja nu fick jag tilta av mig lite....:)

 

Hehe sjukt kul att du skulle ha odds och skit och sen såg jag knappt ryggen av dig efter andra omgången. Missclickade Rooney och sen var det kört. Men grattis för tror inte jag sagt det.

 

Alltid skönt när spelet känns bra för då kommer vinsten oxå. Men blir det mycket lir nu eller är det mest semester som gäller? Du borde titta förbi Nyåker oxå riktigt fin har planen blivit.

 

Ajdå :S Dom ville väl ha en billig domare då det var träningsmatch ;p

 

Jaa men jag höftade ju till med mitt lag bara, du gick ju in stenhårt för tipset :D Men jag följde det mer och mer ju bättre det gick :)

Jag var dock mer sugen på att vinna The Office's VM tips, 70k till 1an =( Men inho's holland lottade ur brassarna juh!

 

Mmm jag vet men jag har haft en del personliga grejer som jag varit upptagen med ;s Och så har suget inte varit på topp då jag varit allmänt less allt, mkt också pga att pokern gått segt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp spelade det där satans derbyt, jävla piss match som vi borde vunnit. Domarn var typ 12 år och värdelös, sprang runt och frågade sina linjemän vad han skulle dömma. De leder div 4 och vi leder div 6 men vi var ändå laget som försökte spela fotboll det ett skämt aja nu fick jag tilta av mig lite....:).

 

kalix har ju fyrans lätt bästa spelidé! riktiga kungar.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagen går också tungt :( ner $2k atm, $4k under ev.

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($1,475.75)

Hero ($1,357)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB J:spade: K:spade:

SB raises to $30, Hero calls $20

 

Flop: K:diamond: 3:heart: 9:club: ($60, 2 players)

Hero checks, SB bets $50, Hero raises to $150, SB calls $100

 

Turn: 6:diamond: ($360, 2 players)

Hero bets $250, SB calls $250

 

River: A:club: ($860, 2 players)

Hero bets $927, SB calls $927

 

Final Pot: $2,714

SB shows

Q:heart: Q:spade:

Hero shows

J:spade: K:spade:

 

Hero wins $2,713 (net +$1,356)

 

SB lost $1,357

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($1,999.75)

Hero ($1,143.25)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB Q:club: J:club:

SB raises to $20, Hero raises to $80, SB raises to $180, Hero calls $100

 

Flop: Q:diamond: 10:spade: 6:diamond: ($360, 2 players)

Hero checks, SB bets $100, Hero calls $100

 

Turn: J:diamond: ($560, 2 players)

Hero checks, SB bets $200, Hero goes all-in $863.25, SB folds

 

Final Pot: $1,623.25

 

Hero wins $1,622.25 (net +$479)

 

SB lost $480

 

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($3,359)

Hero ($1,092)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB J:diamond: J:heart:

SB raises to $30, Hero raises to $110, SB calls $80

 

Flop: 2:heart: 3:diamond: K:spade: ($220, 2 players)

Hero bets $152, SB calls $152

 

Turn: 9:club: ($524, 2 players)

Hero bets $322, SB calls $322

 

River: 2:diamond: ($1,168, 2 players)

Hero bets $508, SB calls $508

 

Final Pot: $2,184

SB shows

Q:spade: Q:club:

Hero shows

J:diamond: J:heart:

 

SB wins $2,183 (net +$1,091)

 

Hero lost $1,092

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($4,483)

Hero ($1,043.97)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB Q:spade: 10:heart:

SB raises to $30, Hero calls $20

 

Flop: 9:spade: 3:club: K:heart: ($60, 2 players)

Hero checks, SB bets $50, Hero raises to $150, SB calls $100

 

Turn: 7:spade: ($360, 2 players)

Hero bets $250, SB calls $250

 

River: K:diamond: ($860, 2 players)

Hero checks, SB checks

 

Final Pot: $860

SB shows

7:club: J:club:

Hero shows

Q:spade: 10:heart:

 

SB wins $859 (net +$429)

 

Hero lost $430

 

 

 

Fail gw...

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB ($2,011)

Hero ($1,226)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB 10:spade: K:heart:

SB raises to $30, Hero calls $20

 

Flop: J:heart: 9:spade: 5:club: ($60, 2 players)

Hero checks, SB bets $55, Hero raises to $150, SB raises to $300, Hero goes all-in $1,196, SB calls $896

 

Turn: 8:club: ($2,452, 2 players, 1 all-in)

 

River: 9:heart: ($2,452, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $2,452

SB shows

A:heart: A:spade:

Hero shows

10:spade: K:heart:

 

SB wins $2,451 (net +$1,225)

 

Hero lost $1,226

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har som sprungit och spelat dåligt sen typ Maj har jag kännt. Men ändå så är jag bara 10k under EV enligt HEM. Men så kollade jag nu vad jag var jag plussat/backat EV mässigt och jag är ÖVER EV på 10/20 & 25/50, men bara 3 inköp typ, men på 5/10 är jag 20bi under ev :/ Så det är nog en anledning till att jag spelat lite sämre senaste tiden, och fegare osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå :S Dom ville väl ha en billig domare då det var träningsmatch ;p

 

Jaa men jag höftade ju till med mitt lag bara, du gick ju in stenhårt för tipset :D Men jag följde det mer och mer ju bättre det gick :)

Jag var dock mer sugen på att vinna The Office's VM tips, 70k till 1an =( Men inho's holland lottade ur brassarna juh!

 

Mmm jag vet men jag har haft en del personliga grejer som jag varit upptagen med ;s Och så har suget inte varit på topp då jag varit allmänt less allt, mkt också pga att pokern gått segt.

 

Du gjorde en väldigt bra höftning:) Ibland ska man inte vara så seriös för det skiter sig alltid då...

 

Själv lyckades jag komma topp 200 i Unibets vm tips där jag spickade, Spanien, Holland, Tyskland och Uruguay. Ingen jätte vinst tror man skulle få några reklam prylar för det var ju top 10 som vann resor. Men var ju typ 10 k pers med om jag inte minns fel.

 

Okej I see du kommer när du känner för det. Säg till om du vill ha railflax funkar ju alltid för rejja när jag glor på han:)

 

Cya!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gjorde en väldigt bra höftning:) Ibland ska man inte vara så seriös för det skiter sig alltid då...

 

Själv lyckades jag komma topp 200 i Unibets vm tips där jag spickade, Spanien, Holland, Tyskland och Uruguay. Ingen jätte vinst tror man skulle få några reklam prylar för det var ju top 10 som vann resor. Men var ju typ 10 k pers med om jag inte minns fel.

 

Okej I see du kommer när du känner för det. Säg till om du vill ha railflax funkar ju alltid för rejja när jag glor på han:)

 

Cya!8-)

 

Jag turade som fan :) okej nice, du borde donera vinsten till pgif ;) då skulle Öberg bli glad.

 

Tänkte fara på träningen imorn(torsdag), du ska oxå va?

 

Jaa jag borde ju testa om railbirds får mig att springa lite bättre, men du är ju aldrig på msn :pPppppppp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag turade som fan :) okej nice, du borde donera vinsten till pgif ;) då skulle Öberg bli glad.

 

Tänkte fara på träningen imorn(torsdag), du ska oxå va?

 

Jaa jag borde ju testa om railbirds får mig att springa lite bättre, men du är ju aldrig på msn :pPppppppp

 

Haha japp ska skicka skiten till Öbbe, bra idé:)

 

Idag smäller det på Nyåker träningen börjar 18.30 är lite ändring där men då ses vi där!

 

Mm ska bli bättre på det :roll: ...kommer nog bli lite grind i helgen ifall vädret forsätter vara dåligt. Då ska du få springa som Hasting vs Isil:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde just ett IQ test på http://iqsverige.se , fick inget resultat man kan bragga över precis! Vad får ni för resultat? :D

 

blev jag hustlad när jag sms dom där 40kr? för står att jag laddat mitt konto med 200kr.

 

hur som helst 115, skall göra när jag inte är bakis och satsar på att slå hitler!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha japp ska skicka skiten till Öbbe, bra idé:)

 

Idag smäller det på Nyåker träningen börjar 18.30 är lite ändring där men då ses vi där!

 

Mm ska bli bättre på det :roll: ...kommer nog bli lite grind i helgen ifall vädret forsätter vara dåligt. Då ska du få springa som Hasting vs Isil:mrgreen:

 

Mm jag hade tänkt komma också :) Fan om det ska regna.

 

Hehe nice, vad lirar du just nu? HU plo? :D

Mm jag ska göra mitt bästa!

 

fick 108

 

blev jag hustlad när jag sms dom där 40kr? för står att jag laddat mitt konto med 200kr.

 

hur som helst 115, skall göra när jag inte är bakis och satsar på att slå hitler!

 

Asså jag är ju trögast hitills med mina 100p :( Jag skyller på att jag var bajsnödig och stressade genom testet...

 

Näee alla fick väl 200 gratis kronor när dom ladda med 40kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm jag hade tänkt komma också :) Fan om det ska regna.

Hehe nice, vad lirar du just nu? HU plo? :D

Mm jag ska göra mitt bästa!

 

Ser ju inte ut som det bästa fotbollsvädret nu alltså:(

 

Jg har faktiskt suttit och kör lite MTT men som sagt ej lirat så möe på senate tiden men annars håller jag mig till PLO HU på Stars.

 

Det kommer nog gå fint ska du se när du kommer dra ut på river och vinna flipp efter flipp:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ju inte ut som det bästa fotbollsvädret nu alltså:(

 

Jg har faktiskt suttit och kör lite MTT men som sagt ej lirat så möe på senate tiden men annars håller jag mig till PLO HU på Stars.

 

Det kommer nog gå fint ska du se när du kommer dra ut på river och vinna flipp efter flipp:)

 

Näe verkligen inte :S Sjukt störande, jag har inte varit då det varit strålande sol och nu när jag tänker fara så öser det ner.

 

Okej hur har det gått för dig? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ugh.. Måste hinna tömma fisken på 30 min typ så jag hinner fara på träningen..

 

$10/$20 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

Hero ($2,250.50)

BB ($1,900.50)

 

Pre-Flop: ($30, 2 players) Hero is SB J:heart: 3:heart:

Hero raises to $60, BB raises to $100, Hero calls $40

 

Flop: A:heart: 3:diamond: J:spade: ($200, 2 players)

BB bets $20, Hero raises to $200, BB calls $180

 

Turn: 4:diamond: ($600, 2 players)

BB checks, Hero bets $350, BB calls $350

 

River: 8:diamond: ($1,300, 2 players)

BB checks, Hero bets $1,600.50, BB calls $1,250.50

 

Final Pot: $4,151

BB shows

10:diamond: Q:diamond:

Hero shows

J:heart: 3:heart:

 

BB wins $3,800 (net +$1,899.50)

 

Hero collects $350 (net -$1,900.50)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad sick....orka att han ska få springa in den efter att du floppat nöten typ. Töm den där tomten så ses vi om 30 min!

 

Jo det går plus minus noll på cg fast har knappt kört nåpgot då ej tiden funnits och den tiden jag haft har jag lagt på MTT som gått helt okej får jag ändå säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad sick....orka att han ska få springa in den efter att du floppat nöten typ. Töm den där tomten så ses vi om 30 min!

 

Jo det går plus minus noll på cg fast har knappt kört nåpgot då ej tiden funnits och den tiden jag haft har jag lagt på MTT som gått helt okej får jag ändå säga.

 

Gick ju inte vägen precis, men jag hann iaf komma i tid till dubbelkvadraten. Rätt dåligt spel på träningen faktist :D

 

Ok! På söndag så kör vi då alltså :D Imo borde vi köra last-longers osv ifall vi lirar samma turrar.

 

ska på bilbingo nu :)

 

Snyggt! I kalix eller? Det är varje tis & tors här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ju inte vägen precis, men jag hann iaf komma i tid till dubbelkvadraten. Rätt dåligt spel på träningen faktist :D

 

Ok! På söndag så kör vi då alltså :D Imo borde vi köra last-longers osv ifall vi lirar samma turrar.

 

Då ska jag ha odds på dig:) Får se ifall vi kör samma turre. Kanske Sundy million eller Warm up får styra mer på söndag.

 

Träningen var väl rolig med att den som förstör mest vinner. Dock skönt att vinna klunsen mot dig, det lever jag denna kvällen på:)

 

Ska se någon skankirulle nu hörs på söndag ifall du inte bytt klubb då oxå din svikare8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...