mengil666 Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Vad lirar du? Och vilka stakes? OCh ang. huset, klart det bara kostar 600k, hela skiten e ju inbyggt i snö. minus livs EV =) Citera
gEeWhiZm8 Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Postad 5 April , 2010 Jag rakade skallen igår, fyllebet Vad lirar du? Och vilka stakes? OCh ang. huset, klart det bara kostar 600k, hela skiten e ju inbyggt i snö. minus livs EV =) Spelar 5/10$ hu, med lite skottning hit och dit. Citera
gEeWhiZm8 Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Postad 5 April , 2010 Tacopajen är nuts! sitter och äter den i skrivandets stund, den är inte bra nånstans! Citera
Aimbert Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 Jag rakade skallen igår, fyllebet Spelar 5/10$ hu, med lite skottning hit och dit. Så du hittade ~100bi på ~7k händer? Sjukt. Citera
Roob Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 Jag rakade skallen igår, fyllebet Spelar 5/10$ hu, med lite skottning hit och dit. backa några sidor dude så ser du lite 50/100 games ;o Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Postad 8 April , 2010 Fick en invite till att testa sc2 betan, om man skulle ta tummen ur roeven och göra det då. bara det inte är roligt så jag slutar spela poker helt... Citera
Luap Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Fick en invite till att testa sc2 betan, om man skulle ta tummen ur roeven och göra det då. bara det inte är roligt så jag slutar spela poker helt... Det är sjukt fint imo! Fick sätta ett grindvad med en polare för att ens ha en chans att få in ok med volym tack vare betan Skeppa msn via PM om du vill spela lite ngn dag. Citera
Mecklenburgare Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 sitter och äter den i skrivandets stund, den är inte bra nånstans! Whaat, det är ju den näst bästa färdigrätten efter Pasta Alfredo! Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Postad 8 April , 2010 Det är sjukt fint imo! Fick sätta ett grindvad med en polare för att ens ha en chans att få in ok med volym tack vare betan Skeppa msn via PM om du vill spela lite ngn dag. Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj Citera
Luap Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj Tänkte iofs att man kunde geeka på 2v2-laddern eller nåt. Om du inte gillar det får du gärna släppa kontot till mig annars =) Delar konto nu sas Citera
Alfredo__ Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Pasta Alfredo! Testa den idag, ger den 1.5/5 i betyg. Citera
Mecklenburgare Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Testa den idag, ger den 1.5/5 i betyg. Grabbar ni kan ju inte jämföra med riktig mat. När ni ätit övriga färdigrätter lär ni er uppskatta de som är goda! Citera
Roob Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Ta tid och komfort med i betygen, in i micron av med plasten, time to äta, i smakskalan tbh. ^_- edit, jag skriver som jag vore knarkad, bara trött. Citera
wahlen1 Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Har inte orkat läsa, men hur går det med huset? Citera
killerwolf Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj jag också en FPS-spelare, men fixar du bara dig en grym teammate som carry'ar dig. vi beefa ju rentav lite om du minns :> Jag blir carried av min m8 iaf, han har väldigt bra koll på vad som händer, har koll i både min bas och hans, och vad motståndarna gör. Kör via skype så han uppdaterar mig med info 24/7, typ vad de gör för units, vad jag ska bygga för units som countrar deras etc. "upgrada för fan, nu har du för lite arbetare.." and so on :> "EXPAAAAAAAAAAA" I alla fall, med god com så man inte fastnar med arméerna i 1on2 fighter så tar man sig långt även om ena teammaten e långt sämre spelare, så länge den duktige tar ansvaret o ser till att armeerna man styr upp inte är totalt contrade. Vi tog i alla fall rank 1 i högsta divisionen i 2on2, "platinum" före reset av ladder, och har spelat 2 kvällar efter reset o e rank5 eller så i platinum. Nu är det ju inte så tufft i sig då det finns typ 50 st olika platinum leagues(alla har samma skill-värde), men man får iaf möta ett tuffare skikt av spelare om man e rankad i de övre regionerna i sin respektive division. Finns Copper,Bronze,Silver,Gold leagues(miljarder divs i varje bracket) också. Så länge man e duktig nog att inte bli ägd av lingrushar på banor där du har ramp så e de viktigaste i 2on2't att man kommer in med armeerna bra i fighterna, vilket är uppskattat då com alltid har varit vår starka sida. 1on1 är jag naturligtvis helt värdelös i och kämpar omkring i bronze, mest för att jag är så jäkla pampered att jag tappar helt när jag inte har min coach som skriker åt mig vad jag ska göra. Gillar att micra, tar lite för mycket tid då jag inte har världens högsta apm ! Wall of text blev ju detta, men jag tycker om 2on2 aspekten i sc2 så mycket att jag måste göra reklam för det heh, unitsen känns hyfsat balanserade för det spelet också. Att massa tier1 gubbar o pusha funkar, men att defensiv-pumpa/techa fungerar liksom också o så vidare...... Citera
gEeWhiZm8 Postad 10 April , 2010 Författare Rapport Postad 10 April , 2010 Jag vill bara ta tillfället i akt till att utropa att starvin89 PF's sötaste** nit. =) Citera
gEeWhiZm8 Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Postad 13 April , 2010 Beställde just dom här fälgarna 19'' Citera
_mowmow Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Beställde just dom här fälgarna 19'' den där bruden därborta, ingår hon i dealen eller? /Tony Citera
mira Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Hur lång tid tar en budgivning i Norrland? Citera
lazermannen Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Beställde just dom här fälgarna 19'' Pics på bilen då? Citera
Recommended Posts