KallOödmjukDiva Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Vet inte vad felet med mig är men gick från att hålla med Gee om 8a efter att ha läst hans åsikt till att tycka att hon var en 5-6 till att tycka att hon var under medel till att tycka att hon var ändå runt en 7-8. Till att tycka att hon var en 4-8. Allt efter att jag läste folks poster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Riktigt avtändnde. Trodde du sa att du hade god smak? Gees söta blondin framför detta avskräde varje dag i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Ja Amutu de där tjejerna är en bra måttstock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 beyonce är utan tvekan en av världens hetaste. Sverige är fullt av blondiner så som hon tjejen ser ut så kommer du nog tycka varenda tjej du ser ute på gatan är fin. När jag var yngre gillade jag blondiner men när man blev äldre så var det inte längre så attraktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Snygg inför photoshoot: Random osminkad sanning: Ganska lamt att slänga in bilder på henne, samt en missvisande bild på en annars het Beyonce i en sån här disskution btw. keepin it real osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Ja Amutu de där tjejerna är en bra måttstock. Var ingen direkt måttstock utan bara mer exempel hur en 8-10a hade sett ut om jag hade rankat en tjej så högt som vissa har gjort. 8-10a då måste det vara ett bomb nedslag inte nån random blondin hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Rent utseendemässigt skulle jag nog säga att hon var en 5a. Helt klart knullbar men inte så mycket mer än så. Håller dock med speltorsk att brudarna ökar både en och tre snäpp upp om de är under 160. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 well, nog med OT nu. Den lilla blonda tycker jag vart väldigt fin iallafall, och jag lovar att den bilden - till skillnad från amutus superstarphotos vart en missvisande bild av henne. Man ser att hon har potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Hadde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 blondin får en klar 4.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 inte mer än en 5,5a! hade troligtvis bangat. :< edit: sänker mig till en 4! 3,5 poäng av dessa går till kroppen som ser ut att vara i kördugligt skick! edit nr 2: exempel på en åtta: edit3: Var ingen direkt måttstock utan bara mer exempel hur en 8-10a hade sett ut om jag hade rankat en tjej så högt som vissa har gjort. 8-10a då måste det vara ett bomb nedslag inte nån random blondin hihi +1 men kass kontring att pasta in bilder på jessica alba. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Vet inte vad felet med mig är men gick från att hålla med Gee om 8a efter att ha läst hans åsikt till att tycka att hon var en 5-6 till att tycka att hon var under medel till att tycka att hon var ändå runt en 7-8. Till att tycka att hon var en 4-8. Allt efter att jag läste folks poster. +1 Hade nästan identisk tankegång, om än med några mindre förändring. Sen förstår jag heller inte varför folket vill ha korta flickor? Resonerar snarare tvärtom.. Avslutar nog med att bestämma mig för att hon är en 5-6a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 edit nr 2: exempel på en åtta: knappast en åtta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 knappast en åtta en 10a asså? förstår, är beredd att hålla med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 en 10a asså? förstår, är beredd att hålla med dig På första bilden var hon nog en åtta men på andra bilden var det rätt tydligt att så inte var fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 en 10a asså? förstår, är beredd att hålla med dig så det var samma 14-åring? Photoshop bild 1? On topic: 4:a, not even doable sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 så det var samma 14-åring? Photoshop bild 1? On topic: 4:a, not even doable sas va? nej, helt annan brud. hur man inte kan se det är = Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 10a http://alizeeamerica.com/play/?v=11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 4-5 som de flesta ändå verkar vara överens om beyonce är utan tvekan en av världens hetaste. Sverige är fullt av blondiner så som hon tjejen ser ut så kommer du nog tycka varenda tjej du ser ute på gatan är fin. När jag var yngre gillade jag blondiner men när man blev äldre så var det inte längre så attraktivt. Blondiner ska göra porr inte mer än en 5,5a! hade troligtvis bangat. :< edit: sänker mig till en 4! 3,5 poäng av dessa går till kroppen som ser ut att vara i kördugligt skick! edit nr 2: exempel på en åtta: Att ens sätta betyg på en brud på de där bilderna, kan ju se ut hur fan som helst om man får se en normal bild. Den andra känns som samma rang som bruden diskussionen gäller, och jag trodde också det var samma brud på båda bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Blondiner ska göra porr +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Man kan ju undra hur skalan är definierad. Jag menar hur kan man få henne att vara under medel? 35%av sveriges kvinnor är överviktiga, och hon på bilden är en 4:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 För att dom inte ens är med på skalan ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Men seriöst.. Hur kan ens någon ge henne en endaste poäng över 3? Har ni bara sett fula tjejer i era liv och därför tycker att denna utomjording är snygg? Tycker att det är helt sjukt att hon ens är värd en diskussion imo blir så jävla irriterad, nu speciellt på dig GW, då jag trodde att du var skönaste ballern som verkligen visste hur damerna skulle se ut. lkasdfjgaklsdlfdslkgldfglsdlkgjsdfjglsdlglsdjgds tilta mig mera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Man kan ju undra hur skalan är definierad. Jag menar hur kan man få henne att vara under medel? 35%av sveriges kvinnor är överviktiga, och hon på bilden är en 4:a. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts