najvik Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 wtf....putsen under fönstret är fuktig...i en inglasad balkong? WPwp Citera
Bubba123 Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 oerhört sjukt, jag kommer om datumet funkar! Citera
KallOödmjukDiva Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Jag ska mäta mig med FullUlle. Citera
Kimzors Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 +1 på den där balkongen måste jag säga Citera
Snygglenn Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 +1 på den där balkongen måste jag säga vad sa balkongen? Citera
Leooo Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 vad sa balkongen? Nooooo microzzz wazap pf? rötjut på en tors ftw Citera
killerwolf Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 leo,jag och frugan och lilltjejen(8mån) skulle behöva oss en tågsemester, skulle gärna ta mig ett besök till en av pf.nu's största dramastirrers, skulle vara spännande se en drakjägare irl. ..hehe, åtminstone så tar jag med mig 2 bitches och förhindrar din malefest. tips inför skivan: http://brosicingbros.com/ Citera
Yxel Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Jag hänger på Flugan om datumet passar, och jag tar tamefan med micron! Citera
killerwolf Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Gillar hur du tänker, det här med att hota ta med sin 8 månaders bäbis till ett tonårsfjunigt fylleslag och att dessutom lura med "frugan". Episka proportioner! ja . gillar tanken på att bjuda in sig själv till en fest där man är så malplacerad som möjligt. Tankarna drar genast till 2 klasskamrater jag hade en gång i tiden på lärarutbildningen, de var 24 år gamla(vi andra 18-24 så vi var ju jämnåriga) MEN, gift sen 6 år bakåt(med varandra då). überkristna ála knutby fashion. De hade ingen tv, givetvis nykterister, endast datorn var nymodigheten deras, för att kunna utföra skolarbete. Där vanliga dödliga människor hade tv-apparaten hade de 12 biblar på 12 olika språk snyggt uppradat. (ja jag var hemma hos dem pga skoljobb, var snudden på obehagligt.) De var ju skitkul att bjuda på fest zzz tänker man,,......Men då man bjuder klasskamrater, så bjuder man ju alla och givetvis dyker dom jävlarna upp också. SEN kan det ju bara vara varians, men de råkade ju av någon jävla konstig händelse vara de roligaste jävlarna på hela festen också trots coca cola hinkande. Citera
weddie Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 De där ärju ba en teaserrrrrrrrr, bjuder obv på tågbiljetter till alla välkommna när den obligastoriska PF festen tar rum! Nej tack! Citera
Zeit Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Övermöblerad balkong imho. Hade varit snyggt på lite större yta dock. Citera
heltoker Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 du tänkte bara sola ryggen i sommar på den balkongen eller? fakeedit: korvfest ska man väl ändå inte behöva vallfärda till? Citera
Leooo Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 du tänkte bara sola ryggen i sommar på den balkongen eller? fakeedit: korvfest ska man väl ändå inte behöva vallfärda till? Man får inte med hela balkongen på bilden, kan ta en bild från andra hållet med och visa bild på den fina yta jag lämnat för solstolarna! Citera
NikLasVegas Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Nu har jag itne riktigt hängt med, men är det här den här 160kvadratarn det var snack om förut? Citera
Leooo Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Nu har jag itne riktigt hängt med, men är det här den här 160kvadratarn det var snack om förut? Nea fick inte det, detta var 96kvm micro alternativet... Citera
sulla Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Som att stoppa in ett biljarbord i en sovalkov. Lite trångt... Citera
Recommended Posts