JagGårGul Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Måste kolla hur man bäst spelar dessa. Har idag 2ggr floppat mensedan dragits ut på " The Grand Old River " Oftast är det ju någon som träffat toppparet o inte släpper det trots en medioker kicker. Hur skiljer vi sedan på topp 3. topp 2 mellan 2 Lägsta 2 Mvh, Citera
JagGårGul Postad 22 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2009 Få in det På samtliga ? Citera
sentenced Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 fold fold fold eftersom man alltid blir utdragen har jag kommit fram till att det bästa alltid är att folda oavsett vad man floppar, förutom royal straight flush den kan man inte folda. Citera
Haslo Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 foldfold fold eftersom man alltid blir utdragen har jag kommit fram till att det bästa alltid är att folda oavsett vad man floppar, förutom royal straight flush den kan man inte folda. haha väldigt mycket ord. Citera
Starfitter Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 stackdjup osv osv osv osv Standard få in det om du kan för 100 BB... Citera
Trillske Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Om brädan är AsKsJs2k3k är det väl inte superhett att sitta på 2x3x i övrigt är det för det mesta stackmaterial. Citera
darkone85 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 rætt svårt att floppa 2par med 23 på brædan AsKsJs2k3k iof Citera
aglo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Frågan var väl inte om man skulle få in det eller ej, utan hur man ska spela? Det beror givetvis helt på vad som hänt pre, er history, flop-textur, hur du vill balansera ditt spel osv Citera
Starfitter Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 xxxxx, hur du vill balansera ditt spel osv Shova rakt av på flopp sen gör vi samma med luft? Citera
Trillske Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 rætt svårt att floppa 2par med 23 på brædan AsKsJs2k3k iof hah.Aja, om någon ska träffa en runner redan på floppen är det väl jag. Citera
heltok Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Shova rakt av på flopp sen gör vi samma med luft? shovea allt, balanserat och bra. Citera
Riggdevil Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 En gång förlorade jag flera tusen i en enda pott med ett floppat tvåpar eftersom fi gick all in i förhoppning om färg vilket han satte på river. Efter den hemska kallduschen har jag kommit fram till att det är bättre att lägga sig än att chansa mer än man har råd att förlora. Även om fi har 34 % mot 66 % så är det inte så smart att riskera hela bankrullen på att han inte sätter den. Det ska erkännas att jag spelade på en för hög nivå eftersom jag inte hade råd med att förlora ett enda inköp (2/4 = 400 dollar) Citera
Lobo Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Efter den hemska kallduschen har jag kommit fram till att det är bättre att lägga sig än att chansa mer än man har råd att förlora. Även om fi har 34 % mot 66 % så är det inte så smart att riskera hela bankrullen på att han inte sätter den. EV+ är ALDRIG ett chansspel. Citera
Starfitter Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 En gång förlorade jag flera tusen i en enda pott med ett floppat tvåpar eftersom fi gick all in i förhoppning om färg vilket han satte på river. Efter den hemska kallduschen har jag kommit fram till att det är bättre att lägga sig än att chansa mer än man har råd att förlora. Även om fi har 34 % mot 66 % så är det inte så smart att riskera hela bankrullen på att han inte sätter den. Det ska erkännas att jag spelade på en för hög nivå eftersom jag inte hade råd med att förlora ett enda inköp (2/4 = 400 dollar) Levl? Annars så spela inte högre än du har råd Citera
bossbaver Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 En gång förlorade jag flera tusen i en enda pott lol? "Gå aldrig all in pre med AA då det finns en risk att bli utdragen trots att du leder innan floppen" Citera
kardum_88 Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 lol? "Gå aldrig all in pre med AA då det finns en risk att bli utdragen trots att du leder innan floppen" Japp tror med att det är vinnande =) Citera
Riggdevil Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Riskeren icke mer än du haver råd att förlora! Citera
Lobo Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Riskeren icke mer än du haver råd att förlora! Om inte levling, så läs posterna en gång till. Citera
Recommended Posts