Gladiator Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Vad skulle krävas av siterna för att få bort hjälpprogrammen? Räcker det med att begränsa Handhistoriken till att varje spelare får begära ut max 20händer per dag? Personligen spelar jag gärna på en site utan hjälpprogrammen, som jag tror på sikt blir internetpokerns död. Vill ni få bort hjälpprogammen eller anser ni dem vara en förutsättning för att ni ska spela vidare på er site? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Skulle föredra att dessa program inte fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 in game spelar det ingen roll för mej, men post game är HM fan nuts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Det finns ju siter som förbjudit trackers redan. Merge network stödjer varken PT eller HEM och det finns säkert fler som inte gör det. Varför inte bara börja spela på en sån site istället för att hoppas på att alla ska förbjuda programmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Jag har varit jättejätteanti dessa program tidigare - men det är tack vare dessa som fusket på Absolute/Ultimatebet fångades upp, och en hel del bottar har blivit upptäckta av dessa med. Sajterna klarar uppenbarligen inte det själva. Så jag är extremt ambivalent. Kunde man få bort realtidsfunktionen på något sätt vore det lösningen. Men det lär ju vara omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Jag har varit jättejätteanti dessa program tidigare - men det är tack vare dessa som fusket på Absolute/Ultimatebet fångades upp, och en hel del bottar har blivit upptäckta av dessa med. Sajterna klarar uppenbarligen inte det själva. Så jag är extremt ambivalent. Kunde man få bort realtidsfunktionen på något sätt vore det lösningen. Men det lär ju vara omöjligt. Omöjligt lär det nog inte vara. Borde det inte gå att göra på något sätt där t.ex all HH från sessionen sparas när du loggar ut från klienten? På så sätt kan man hålla koll på sina vinster men HUDen fungerar ju inte när det inte importerar när man sitter vid bordet. Jag vill så klart inte att det blir så här eftersom jag är helt lost utan mina stats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Borde det inte gå att göra på något sätt där t.ex all HH från sessionen sparas när du loggar ut från klienten?Finns ju massor med program som hämtar informationen från skärmen och inte från handhistorys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DevilVoice Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Skulle gärna se att möjligheten att använda dem försvann. Dock så skulle förstås även siterna behöva utveckla sitt interna säkerhetssystem isf när de inte kunde lita på hjälp utifrån på samma sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Spelar man GTO behöver man inte HUDs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Ska man förbjuda rullstolar med då tycker ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Ska man förbjuda rullstolar med då tycker ni??? Du har bara postat 14 inlägg men jag älskar dig redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Ska man förbjuda rullstolar med då tycker ni??? som om det är relevant i detta ämnet? jisses. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Spelar man GTO behöver man inte HUDs. Fasst hur många gör de??! Sorkfan, och Jellos lakejer typ va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Ska man förbjuda rullstolar med då tycker ni??? Hahaha fy fan vad roligt! För att bidra med något i ämnet; Skulle verkligen inte ha något emot att det försvann, men som onlinepokern ser ut idag så lär det väl inte vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Fasst hur många gör de??! Sorkfan, och Jellos lakejer typ va? eisenhower1 obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 gto är för sär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Du har bara postat 14 inlägg men jag älskar dig redan. Va tråkigt för ingen älskar dig. Jag ser också helst att programmen blir förbjudna så alla kan spela på lika vilkor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Va tråkigt för ingen älskar dig. Jag ser också helst att programmen blir förbjudna så alla kan spela på lika vilkor Och det kan man inte nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Fasst hur många gör de??! Sorkfan, och Jellos lakejer typ va? Ja sorken spelar ju verkligen GTO:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Jag tycker bottar borde tillåtas, den som har bäst bot vinner mest $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ Edit. LOL åt rullstolsposten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Och det kan man inte nu eller? Nej... Ska man förbjuda rullstolar med då tycker ni??? Och det är tillåtet att tävla med rullstol i OS i Maraton??? (Handikapp os då undantaget förstås.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 edi,t Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Och det kan man inte nu eller? Tycker du att det är på lika villkor? Utveckla är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Det finns ju siter som förbjudit trackers redan. Merge network stödjer varken PT eller HEM och det finns säkert fler som inte gör det. Varför inte bara börja spela på en sån site istället för att hoppas på att alla ska förbjuda programmen? Merge förbjuder inte längre det. Det finns handconverters också man kan skaffa. Men cakepoker nätverket förbjuder det. Så där får ni spela som inte gillar HUD's. Tror inte det går att göra en hud där heller. Dom skriver inte ut användarnamnen i handhistoriken. blir typ Rol**** Bodu**** osv för varje persons användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Tycker du att det är på lika villkor?Utveckla är du snäll Haha, utveckla? Alla har obv möjlighet att använda programmen och därför spelar alla efter lika villkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts