Swede Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Hej, funderar pa att kopa denna bilen Länk till carsoup.com Ar det nagon som vet mkt om bilar som kan beratta jag ar helt fel ute? * RP och LP - QoS * Citera
LuckyRiver Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Länken funka inte för mig annars kan jag ge tips.. Citera
emf Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 hmz.. bmw-bilarna har en tendens att köras ganska hårt och inte alltid skötas särskilt noggrant, sedan har den ändå gått 27k mil... jag hade nog letat efter ett annat objekt =/ om budgeten ligger på ca 35k svenska skulle jag nog ha tittat på en honda civic/accord från ~95 eller en Ford Mondeo från ~97. Citera
Freddie Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 För mig går länken bara till huvudsidan. Citera
Swede Postad 27 April , 2005 Författare Rapport Postad 27 April , 2005 danke emf, ungefar det jag tankte sjalv. Jag far vall halla mig till min Corolla ett tag till sen nar man komme rhem til Sverige kan man ta o kolla runt lite efter battre objekt. Kanske en fin Volvo 240D 88 Citera
emf Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Av alla de bilar jag har ägt och kört måste jag säga att mest bang / buck LÄTT är Nissan Suny GTI från -89 (: Drog lite soppa, lite klös om man så vill, elhissar, eltaklucka, elspeglar, elstereo, elsittdynor, elbelysning... således all lyx en man kan kräva och det till det facila priset av 3000:- Dessutom höll den för allt och var lättmekad. Citera
Suppe Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Meh nu får du fixxa länken Swede, nyfiken på vad det var ju! Citera
emf Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Tryck på länken, välj en delstat, stäng fönstret, tryck på länken igen... voilà. Citera
dropbass Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 sen nar man komme rhem til Sverige kan man ta o kolla runt lite efter battre objekt. Kanske en fin Volvo 240D 88 Now u´re talking! Citera
Elvis Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag trodde att bilar i USA (både nya & beg) var billigare än i Sverige, men just den här kostar lika mycket som den skulle göra i Sverige. Citera
Suppe Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag trodde att bilar i USA (både nya & beg) var billigare än i Sverige, men just den här kostar lika mycket som den skulle göra i Sverige. Tror BMW och Mercedes är billigare här än där. Ang BMW318i, hade en sån som första bil och va totalnöjd med allt förutom motorn. Vill man han en bil med bra komfort och som ser relativt bra ut så är det en perfekt bil. Vill man ligga i vänsterfilen på motovägen/komma först ifrån ett trafikljus så ska man nog titta på något annat, ska det vara BMW så titta på 325 och uppåt. Själv har man blyfot så jag skulle inte gå tillbaka till en 318 från det jag har nu (328) men kör man normalt så är det en perfekt bil som drar riktigt lite soppa. Denna hade dock gått ganska långt och reservdelar till BMW är inte direkt billiga men om bilen är servad och om ägaren/ägarna har tagit hand om den som man ska så kommer den gå bra ett bra tag till. BMW's bilar är stabila och rasar inte i första taget. emf. skrev att BMW-bilarna körs ganska hårt och det stämmer men nu gäller det en 318 och då tror jag att du kan vara på den säkra sidan, går inte att köra hårt med en sådan. Tror dock att du gått vidare och kollar på andra bilar nu, ville bara ge min åsikt om bilen. Citera
Swede Postad 29 April , 2005 Författare Rapport Postad 29 April , 2005 BMW's bilar är stabila och rasar inte i första taget. emf. skrev att BMW-bilarna körs ganska hårt och det stämmer men nu gäller det en 318 och då tror jag att du kan vara på den säkra sidan, går inte att köra hårt med en sådan. Tror dock att du gått vidare och kollar på andra bilar nu, ville bara ge min åsikt om bilen. Tackar suppe tanker vanta med att kopa en tills jag kommer hem till Sverige. Det star just nu och lutar mellan tva bilar Volvo S40 och BMW 318i vill bara ha en stabil bil som ser bra ut. Behover inte ha prestanda Citera
emf Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Seat Toledo 96-98 kan DEFINITIVT vara en bil värd att titta på... ägde en sådan i 3 år och var så RUSKIGT nöjd... Citera
Recommended Posts