darkone85 Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Tjabba. Ska børja læsa på universitetet i Karlstad (inte 100% sæker men bra næra, då jag søkt och har goda betyg før att komma in på de 2 olika utb ja søkt) och ska spela på sidan av. Skulle vara: + att dela på hyran och på så sætt spara lite pengar dær och samtidigt kunna ha en både finare och større och centralare lægenhet + att dela den med en pokerspelare, så man kan læra av varandra (och før øvrigt har andra pokerspelare bra mycket mer tålamod och øverseende før tilt-utbrott/ligga-i-fosterstællnming efter bad-runs osv =) ) + om ni skulle vara likasinnade. Jag ær 24 i augusti har spelat ett par år och æven rest rætt mycket. Gillar att festa, gama tv-spel och lana framfør datorn, gymma och æta gott - att man "aldrig" får vara sjælv vilket jag gillar. Å andra sidan fixar vi feta rum åt båda så man kan låsa in sig om man inte orkar vara social en dag - om du ær en gulande typ av spelare, men då ær nog detta nog ingen rubrik før dig iaf Skulle va skoj o høra från nån. HAJ! Citera
calzer Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Tja! Är inte intresserad av pokerlägenhet för tillfället men vill hälsa dig välkommen till karlstad. har läst ekonomi i 5 terminer och spelat nätpoker under hela tiden och det är kul att det kommmer fler pokerspelare till karlstad! Vi är 3 st på ekonomprogrammet som spelar seriöst tror jag och det är såvitt jag vet de ända på hela skolan som spelar aktivt. ses kanske i höst! Citera
Hjort Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Måste bara säga att det är 95%+ att du kan ställa in svenskt tangentbord. I xp är det bara att gå in under regionala inställningar och så finns det ett alternativ för att lägga till fler layouts. Citera
Rocken1900 Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Hej låter riktigt bra de, är absolut intresserad av att dela grindlägenhet i karlstad.. är kanske inte aktuellt längre men om de är de, hör av dig Citera
Recommended Posts