Gå till innehåll

C4A - Frågor & Förbättringar


Club4aces

Recommended Posts

Tja, jo jag undrar varför ingen har kontaktat mig angående helsinki, paketet som jag vann förra veckan i eran för övrigt väldigt fina freeroll.. skulle bli kontaktad i början av denna vecka blev jag meddelad om... Men har inte hört något om det, samt så skulle jag få 164 euro å spela med, mitt konto e tomt, och jag har inte hört någe mer om finland.... Det var ett paket jag vann, ingår resa boende?! kan jag ta med någon? osv osv...

 

Tack på förhand

 

Niclas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jo jag undrar varför ingen har kontaktat mig angående helsinki, paketet som jag vann förra veckan i eran för övrigt väldigt fina freeroll.. skulle bli kontaktad i början av denna vecka blev jag meddelad om... Men har inte hört något om det, samt så skulle jag få 164 euro å spela med, mitt konto e tomt, och jag har inte hört någe mer om finland.... Det var ett paket jag vann, ingår resa boende?! kan jag ta med någon? osv osv...

 

Tack på förhand

 

Niclas

 

Mailet du fick har allt du behöver för nu, om det blir något brådskande är det bara att kontakta mig via telefon (det nummret jag ringde ifrån förra veckan).

 

ApoteketAb: Jag har även fört ditt förslag vidare.

 

~Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har allmänna frågor om b2b men du kanske kan svara?

 

*Om man sattar in till en turre, kan man då avregga och få € eller någon form av T€ eller måste man spela?

*Om man redan har sattat in och sattar igen, får man € eller något för andra platsen då?

 

Alla satteliter i B2B har denhär linen i turneringesdeskriptionen:

 

"You cannot deregister, sell nor transfer your seat. If you are already registered for the event, you will receive cash instead."

 

~Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...