Gå till innehåll

Hyper-Turbo sng


Displeased

Recommended Posts

Nej, jag kan också intyga att de inte fanns under en tid.

Dessutom syns Sit & Go-varianterna under "Tourney" såväl som under "Sit & Go".

 

Hej,

 

Nä, precis de syns bara under Sit & Go-fliken om det är en sit & go.

 

 

 

Men det finns även enbordsturneringar som heter "Hyper Turbo" som inte är Sit & Go-turneringar.

 

Enbordsturneringar ÄR sit & go! Nu rör det väl ihop saker å ting rejält?

 

 

En annan sak angående hyper-turbo. Varför är det rake på $86orna men inte på $212orna? Släng gärna upp $212orna under "tourney" precis som $86 så att det blir lite mer action, tar mer än 1 timme att starta dom nu när dom bara ligger under sng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Enbordsturneringar är inte sit & go! Det finns sit & gos som är flerbordsturneringar.

 

Sit & go refererrar till att turneringen börjar så snart alla platserna är fulla.

 

Det finns enbordsturneringar som inte är sit & gos. De börjar ett visst klockslag och man hittar dem under Turneringsfliken.

 

De är alltså olika. En del av de som ligger i turneringsfliken börjar ett visst klockslag. Alla de som syns i sit & go-fliken eller är listade som Sit & Go börjar så snart turneringen har fullt antal deltagare.

 

Det kommer säkert en avgift på dessa så småningom.

 

Jag skall framföra ditt önskemål om att lägga upp Hyper-turbos för högre inköp i Turneringsfliken.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nä, precis de syns bara under Sit & Go-fliken om det är en sit & go. Men det finns även enbordsturneringar som heter "Hyper Turbo" som inte är Sit & Go-turneringar. De startar på fasta klockslag och finns i "Turnering"sfliken.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Det var inte det jag skrev. Jag skrev att dessa Sit & Go:s även syns under turneringsfliken och så är det också.

Kolla själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ah, nu förstår jag vad du menar. Du har givetvis rätt. Hyper Turbo Sit & Go turneringarna syns även i Turneringsfliken.

 

My bad.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Så varför tog ni bort dem från turneringsfliken idag då? Har ju varit så bra action att man lätt kunnat lira 15 bord samtidigt, nu när dom bara ligger under sngfliken tar det istället 15 minuter att starta 1 bord...

 

Återställ ordningen nu Karl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar gå bra för dig på dessa hyper turbo sngs displeased, kollade lite nyss när du spelade :P Törs man fråga hur många tickets du har till sunday million :o ?
Det blir ju inte tickets, det blir 215 turneringsdollar som man kan använda till att köpa in sig i nya 87d sattar eller 104d DoN eller vad som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...