Displeased Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 $87 Hyper, var tog de vägen?? Hoppas inte att ni har skrotat dem för där var det ju en jäkla massa action hela förra veckan! Citera
Displeased Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Postad 27 April , 2009 Hallå? Jag tycker att ni ligger på latsidan idag... Släng upp dem nu! Citera
AnteSvante Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 på stars antar jag? nööötvärde! Citera
Displeased Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 på stars antar jag? nööötvärde! Ja, detta är starsforumet... Hur är det annars med din vante? Citera
kraclob Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Jag kan ha jättefel men läggs inte dem upp som mtts precis före varje turre? Citera
Akumila Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Jag kan ha jättefel men läggs inte dem upp som mtts precis före varje turre? Det var så förut, men förra veckan fanns det sådana kval till Sunday Million mitt i veckan. Vill också ha tillbaka dem. Citera
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Ja, detta är starsforumet... Hur är det annars med din vante? Oj, missade det. Vanten mår... bra? Citera
Displeased Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Varför kommenterar inte supporten? Fortfarande inga uppe Citera
Deco89 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Varför kommenterar inte supporten? Fortfarande inga uppe Tror det var en bug, dom skulle nog egentligen inte vara uppe då. Citera
Displeased Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Skickade ett mail till supporten och enligt dem ligger redan $87 hyper-turbona uppe! Jag kan dock fortfarande inte hitta dem... Hello Daniel, Thank you for your email. From the lobby go to Tourney->All. Open up the tourney filter located on the lower left hand side and type in the words 'Hyper Sunday' at the top of the screen. Scroll down until see the the $87 satellites. Någon annan som hittar? Citera
Mobiero Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Vad är det som lockar med hyperturbo? Lär vara omöjligt att vinna i längden om man inte är Alexander Lukas Citera
Displeased Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Vad är det som lockar med hyperturbo?Lär vara omöjligt att vinna i längden om man inte är Alexander Lukas Mest att det är min enda chans att bli elite i år. Jag antar att du menar tvärtom?! I längden är det ju säkra pengar så länge man inte är helt efterbliven... Citera
Bluwajt Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Vad är det som lockar med hyperturbo?Lär vara omöjligt att vinna i längden om man inte är Alexander Lukas hahaha Citera
padrinosftw Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Mest att det är min enda chans att bli elite i år. Jag antar att du menar tvärtom?! I längden är det ju säkra pengar så länge man inte är helt efterbliven... Nu vet jag ju inte hur motståndet ser ut på >80$ ht-sng på stars, men är motståndet relativt kompetent så är det ju ändå svårslaget om man inte monsterrushar Alexander Lukas style, som tidigare påpekat. Citera
padrinosftw Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Varför skulle det vara svårare att vinna i längden bara för att det är hyperturbo? Om man har bra tålamod, tiltkontroll, bra stabil spelare osv så vinner man ju i längden såklart, menade bara att det blir mer framtvingade lottolägen i hyperturbo än i regsng såklart vilket leder till större swings. Man har helt enkelt större edge om man är bättre än motståndet generellt sett i en vanlig än i en ht. U know this, klanka inte ner på mig bara för att jag skriver fortare än jag tänker Citera
Bluwajt Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Om man har bra tålamod, tiltkontroll, bra stabil spelare osv så vinner man ju i längden såklart, menade bara att det blir mer framtvingade lottolägen i hyperturbo än i regsng såklart vilket leder till större swings. Man har helt enkelt större edge om man är bättre än motståndet generellt sett i en vanlig än i en ht. U know this, klanka inte ner på mig bara för att jag skriver fortare än jag tänker Tilt, så hann du svara innan jag redigerade :( Alltså anledningen till att man har större roi i vanliga är ju för att det är svårare att spela perfekt då det är fler och mer floppspel och djupstackade beslut, alltså är motståndet generellt lite sämre (även om det inte behöver vara så). Dock får man ju in äckligt mycket fler hyperturbos än regs på låt säg en timma, och eftersom måtståndet (iaf på dom nivåerna jag kört) är långt ifrån "relativt kompetent" i många fall är jag övertygad om att man kan göra minst lika bra resultat där sett till $/h i längden. Citera
padrinosftw Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Tilt, så hann du svara innan jag redigerade :( Alltså anledningen till att man har större roi i vanliga är ju för att det är svårare att spela perfekt då det är fler och mer floppspel och djupstackade beslut, alltså är motståndet generellt lite sämre (även om det inte behöver vara så). Dock får man ju in äckligt mycket fler hyperturbos än regs på låt säg en timma, och eftersom måtståndet (iaf på dom nivåerna jag kört) är långt ifrån "relativt kompetent" i många fall är jag övertygad om att man kan göra minst lika bra resultat där sett till $/h i längden. Korrekt om man spelar efter $/h, tänkte som vanligt ett steg för kort och mest på $/sng. Är självklart (även om det inte verkar så) underförstådd med konceptet, har som sagt bara lite för ofta otur när jag tänker. Speciellt när jag bara slänger in ganska ogenomtänkta svar obv. Men du förstod vad jag menade iaf? (= Citera
Bluwajt Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Korrekt om man spelar efter $/h, tänkte som vanligt ett steg för kort och mest på $/sng. Men du förstod vad jag menade iaf? (= Tror det, men fattar inte riktigt ditt förra inlägg, menar du att man skulle ha större edge eftersom variansen är mindre i vanliga? Beror ju snarare sagt på att fis generellt spelar sämre isf, variansen jämnar ju ändå ut sig (förhoppnignsvis). Citera
Displeased Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Nu vet jag ju inte hur motståndet ser ut på >80$ ht-sng på stars, men är motståndet relativt kompetent så är det ju ändå svårslaget om man inte monsterrushar Alexander Lukas style, som tidigare påpekat. Motståndet är inte ens i närheten av kompetent. Citera
padrinosftw Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Tror det, men fattar inte riktigt ditt förra inlägg, menar du att man skulle ha större edge eftersom variansen är mindre i vanliga? Beror ju snarare sagt på att fis generellt spelar sämre isf, variansen jämnar ju ändå ut sig (förhoppnignsvis). Givet att det är kompetent motstånd, låt oss säga att Hero är bättre än de flesta men det är långt ifrån överlägset, så hamnar vi i väldigt många jämna lägen och det kostar oss mer i längden än i en vanlig sng-grind eftersom vi, i en vanlig, får in det i bättre lägen antagligen samt att raken inte drar ner oss lika mkt i skiten (eftersom man spelar större mängd ht). Wtf, vet knappt vad jag snackar om längre, kan inte klandra er för att inte hänga med i mitt rant då direkt:) Motståndet är inte ens i närheten av kompetent. OK, how could I know liksom. Känner att man ofta intalar sig att motståndet är sämre än vad det egentligen är pga sitt ego, men det kan bara vara jag som håller på med sånt iofs. Citera
Mobiero Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Alexander L är en liten vagina som ständigt förföljer mig på pokerborden och stjäl allt över par. Skulle aldrig förmå mig att spela hyperturbo, det räcker med vanliga sng där man ändå blir tvungen att gå all in någon gång - man förlorar ju ändå 10 procentarna. Citera
Displeased Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 Nu ligger dom äntligen uppe iaf! Tack ska ni ha stars. Fast jag stör mig dock på att supporten fortsätter att envisas med att dom har legat konstant uppe sen i Måndags. Citera
PokerStars_Karl Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Hej, Jag kan tyvärr inte se om de har legat uppe hela veckan. Men jag ser att du har fått svar av den som är ansvarig för turneringarna så jag är ganska säker på att det svar du fått är korrekt. Observera att det finns två typer av Hyper turbo turneringar. Dels de som listas i Sit & Go fliken och dels de som listas i Turneringsfliken. De som ligger i Sit & Go fliken börjar när bordet är fullt. De som ligger i turneringsfliken börjar en specifik tid. Det finns alltså även "Hyperturboenbordsturneringar" i Turneringsfliken. Möjligen är det detta som orsakat visst missförstånd då ni pratat om olika saker? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Akumila Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Hej, Jag kan tyvärr inte se om de har legat uppe hela veckan. Men jag ser att du har fått svar av den som är ansvarig för turneringarna så jag är ganska säker på att det svar du fått är korrekt. Observera att det finns två typer av Hyper turbo turneringar. Dels de som listas i Sit & Go fliken och dels de som listas i Turneringsfliken. De som ligger i Sit & Go fliken börjar när bordet är fullt. De som ligger i turneringsfliken börjar en specifik tid. Det finns alltså även "Hyperturboenbordsturneringar" i Turneringsfliken. Möjligen är det detta som orsakat visst missförstånd då ni pratat om olika saker? Mvh, Karl PokerStars Support Nej, jag kan också intyga att de inte fanns under en tid. Dessutom syns Sit & Go-varianterna under "Tourney" såväl som under "Sit & Go". Citera
Recommended Posts