PokerStars_Karl Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Hej, Nä, precis de syns bara under Sit & Go-fliken om det är en sit & go. Men det finns även enbordsturneringar som heter "Hyper Turbo" som inte är Sit & Go-turneringar. De startar på fasta klockslag och finns i "Turnering"sfliken. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Displeased Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 Nej, jag kan också intyga att de inte fanns under en tid.Dessutom syns Sit & Go-varianterna under "Tourney" såväl som under "Sit & Go". Hej, Nä, precis de syns bara under Sit & Go-fliken om det är en sit & go. Men det finns även enbordsturneringar som heter "Hyper Turbo" som inte är Sit & Go-turneringar. Enbordsturneringar ÄR sit & go! Nu rör det väl ihop saker å ting rejält? En annan sak angående hyper-turbo. Varför är det rake på $86orna men inte på $212orna? Släng gärna upp $212orna under "tourney" precis som $86 så att det blir lite mer action, tar mer än 1 timme att starta dom nu när dom bara ligger under sng. Citera
PokerStars_Karl Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Hej, Enbordsturneringar är inte sit & go! Det finns sit & gos som är flerbordsturneringar. Sit & go refererrar till att turneringen börjar så snart alla platserna är fulla. Det finns enbordsturneringar som inte är sit & gos. De börjar ett visst klockslag och man hittar dem under Turneringsfliken. De är alltså olika. En del av de som ligger i turneringsfliken börjar ett visst klockslag. Alla de som syns i sit & go-fliken eller är listade som Sit & Go börjar så snart turneringen har fullt antal deltagare. Det kommer säkert en avgift på dessa så småningom. Jag skall framföra ditt önskemål om att lägga upp Hyper-turbos för högre inköp i Turneringsfliken. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Akumila Postad 3 Maj , 2009 Rapport Postad 3 Maj , 2009 Hej, Nä, precis de syns bara under Sit & Go-fliken om det är en sit & go. Men det finns även enbordsturneringar som heter "Hyper Turbo" som inte är Sit & Go-turneringar. De startar på fasta klockslag och finns i "Turnering"sfliken. Mvh, Karl PokerStars Support Det var inte det jag skrev. Jag skrev att dessa Sit & Go:s även syns under turneringsfliken och så är det också. Kolla själv! Citera
PokerStars_Karl Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Hej, Ah, nu förstår jag vad du menar. Du har givetvis rätt. Hyper Turbo Sit & Go turneringarna syns även i Turneringsfliken. My bad. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Displeased Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Hej, Ah, nu förstår jag vad du menar. Du har givetvis rätt. Hyper Turbo Sit & Go turneringarna syns även i Turneringsfliken. My bad. Mvh, Karl PokerStars Support Så varför tog ni bort dem från turneringsfliken idag då? Har ju varit så bra action att man lätt kunnat lira 15 bord samtidigt, nu när dom bara ligger under sngfliken tar det istället 15 minuter att starta 1 bord... Återställ ordningen nu Karl! Citera
JonixX Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Det verkar gå bra för dig på dessa hyper turbo sngs displeased, kollade lite nyss när du spelade Törs man fråga hur många tickets du har till sunday million ? Citera
simon1583 Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Det verkar gå bra för dig på dessa hyper turbo sngs displeased, kollade lite nyss när du spelade Törs man fråga hur många tickets du har till sunday million ?Det blir ju inte tickets, det blir 215 turneringsdollar som man kan använda till att köpa in sig i nya 87d sattar eller 104d DoN eller vad som helst. Citera
JonixX Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Det blir ju inte tickets, det blir 215 turneringsdollar som man kan använda till att köpa in sig i nya 87d sattar eller 104d DoN eller vad som helst. Aha okej Citera
AA-MRPoker Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 finns dom här kvar vart hittar dom inte ? Citera
Displeased Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 finns dom här kvar vart hittar dom inte ? De fanns inte förra veckan eftersom det inte var nån million igår men nu finns de igen. Tourney > Satellites eller under SNG. Citera
AA-MRPoker Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 kan man växla turneringsdollar till riktiga pengar ? Citera
Displeased Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 kan man växla turneringsdollar till riktiga pengar ? Du kan lira sng och turneringar för $T annars finns det mängder med folk som köper $T för ca 99%. Citera
Recommended Posts