Jennez Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Vem vill åka på gratiskryssning med Betway?! Medan jag och Ola med entourage är och klonkar i Tallinn så kör SprayDate en singelkryssning från Stockholm. Båten avgår 19.30 på fredag och kommer åter på lördag. Till detta genomtrevliga arrangemang skickar Betway lite personal samt några pokerbord, för vem tycker inte att ett pokerbord är världens bästa plats att träffa tjejer (eller killar) på? Hur som helst behöver vi tre dealers till detta. Det kommer förmodligen inte att kräva mer än en eller ett par timmars delning och i övrigt är det glass och ballong som gäller. Du behöver inte vara ngn nöt-dealer, kan du blanda en kortlek och vet hur man spelar poker räcker det gott och väl. Som tack för hjälpen får ni hela resan (dvs hytt och hela köret), inklusive mat & dryck samt fri tillgång till alla singlar! Yay! PM:a mig fort som fan om ni är intresserade, det brinner lite i knutarna... PS. Dessvärre följer inte jag med men jag kan skicka en signerad tröja vid senare tillfälle. PS 2. Galaxy heter båten Citera
Recommended Posts