jm_j Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 http://pokerforum.nu/forum/1231077-post391.html Jag tillhör kategorin människor som kan vara både förlåtande och långsinnigt arga. På alla andra (seriösa) pokersajter hade det här inte varit ett problem. Jag vill ha tillbaka $20 som ni stulit av mig! EDIT: 17-någonting är rättare belopp, kompisen hann spela bort lite Citera
Morgyleus Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 http://pokerforum.nu/forum/1231077-post391.html Jag tillhör kategorin människor som kan vara både förlåtande och långsinnigt arga. På alla andra (seriösa) pokersajter hade det här inte varit ett problem. JAG VILL HA TILLBAKA $20 SOM NI STULIT AV MIG!!!!!!!!!!! Huh, what's the problem??? Försöker du göra dig dum eller är det på riktigt? (eller har jag missat nåt?) Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Satt in med min Neteller precis som jag gjort flera gånger åt mina kompisar på andra sajter. Lite onödigt att låsa kompisens konto & pengar och sedan börja hota mig. Hade räckt med en trevlig e-post där man påpekar: "Så här får man får man inte göra hos oss." Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Orka... Ren principsak. Tycker du att det skulle vara ok om jag plockade av dig en hundring (eller mer) på en mörk gränd? Citera
lolboll Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Är du så pantad så du inte förstår varför det finns sånna här regler och kanske inse att de är ganska bra? Citera
Plisskin Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Ren principsak. Tycker du att det skulle vara ok om jag plockade av dig en hundring (eller mer) på en mörk gränd? Bara om det stod i grändens Terms and Conditions Citera
animalplanet Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Finns korkat folk alltså Men, det är lite lustigt att på alla pokersiter är det så förbaskat lätt att sätta in pengar, men att få ut kan va andra bullar. Tyvärr, så får du skylla dig själv. Citera
jm_j Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Är du så pantad så du inte förstår varför det finns sånna här regler och kanske inse att de är ganska bra? Visst är det bra med sådana regler men nu var det inget fusk inblandat. Alltså en liten notis om: "ditt Neteller-konto har använts av någon annan" eller dylikt borde räckt. Bara om det stod i grändens Terms and Conditions Hamnar du på en mörk gränd med mig så är det HU4ROLLS Finns korkat folk alltså Men, det är lite lustigt att på alla pokersiter är det så förbaskat lätt att sätta in pengar, men att få ut kan va andra bullar. Tyvärr, så får du skylla dig själv. Oki. Jag är en mupp. Ska aldrig mera spela poker. Citera
nikkokick Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Du får inse att 100% av jordens befolkning inte har samma åsikt som du. Detta är ett forum dessutom. Antar att du vill smutskasta everestpoker lite. Hade såklart varit en annan sak om du satte in pengarna utan att göra något fel. Men jag har svårt att tänka mig att everest TAR pengarna. Om jag skulle stjäla ditt VISA och tänker chipdumpa dina 50k, så borde ju everest isåfall kolla upp med dig om det är dina pengar. Inte ta dom. ..... Citera
Recommended Posts