Gå till innehåll

Antisk

Antisk

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"uuh jag heter snusarn och är mad baller, inget är för dyrt för mig"

"uuh jag heter padrinos nu försöker jag vara som nickevegas höhö vad busigt" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: stort jävla GL inför dag 2!!!!

nice dag och bara glidit runt och frirullat mat & dricka på 5-6 olika mottagningar. Tyvärr missade jag 5e set i matchen men fan vad tråkig den var i övrigt. Hoppas han får smiska äckel-Nadal igen på söndag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärad smooger :-)

Maj slutade +80k kr på svs och runt 20 tussingar live. Gulade tyvärr min $$$-rulle efter uttagsrigg dock slutade jag ca $4500 upp. Bästa månaden 2010 och hoppas att det rullar på.

Börjat kika simpsons s21 och trots att jag alltid varit typ simpsons>alla andra tecknade serier tycker jag att det tappat stinget och inte levererar särskilt mkt längre. Sad but true osv tänkte börja grinda how I meat you mother istället då jag bara strökollat avsnitt av det på tv etc. Sjukt jävla bra iaf.

Spelat svå sessioner idag och vann tot lite över 7k. Vänt 19k-hålet till 6k upp för juni och planerar att grinda minst två pass om dagen fram till att jag åker utomlands 27e. Ska försöka få in ett par mtt-pass och spela några wsop-sattar men vill inte lägga för mkt deg på såna då det känns semi-kallt att betala 10-20% av inköpet till en turre bara på sattar då jag hellre skulle betala 50% själv o försöka sälja av några prolle.

Liveonsdag som vanligt? Drar nog ihop homegame i veckan annars för alla intresserade i/runt Uppsala (övriga som pallar också obv). Skriver nån rad i live-i-uppsala-tråden.

Länk till kommentar

Ärad smookari :-)

Maj slutade +80k kr på svs och runt 20 tussingar live. Gulade tyvärr min $$$-rulle efter uttagsrigg dock slutade jag ca $4500 upp. Bästa månaden 2010 och hoppas att det rullar på..

GG :mrgreen:!

Riktigt fina resultat m8. Håller tummarna för att Juni bli ännu bättre.

När drar du till vegas? 20e juni har flera siter typ 200 paket garranterade med paket till main, hotell och så. gejma?

glglgl

Länk till kommentar

livetisdag och livetorsdag också, 500r/1k r med dåig struktur!

Fett grattis Garp! :-D tyvärr inte lika duktig på att promota då det inte lät så lockande. Men än en gång riktigt wp! :-)

GG :mrgreen:!

Riktigt fina resultat m8. Håller tummarna för att Juni bli ännu bättre.

När drar du till vegas? 20e juni har flera siter typ 200 paket garranterade med paket till main, hotell och så. gejma?

glglgl

Länk till kommentar

Grindade rätt hårt igår kväll och fick in ca 2500 händer svs. Såg mörkt ut och var stuck 15k som mest det mesta förlorade jag till Shahins kusin som nickade 'Shihan'. När jag quitade var jag -700kronors. Slaggade och vaknade tidigt med konstiga känslor och var sjukt nära att spy. Min kycklingsallad till middag blev trots allt inte så lyckad.....Inga bord uppe så satte mig på två st 2/5 plo-bord medan jag väntade på några nlt. Sprang rövas i början men är ju ganska lågt i jämförelse mot vad jag grindar så sved inte så mkt, lol nu när jag kollade slutade jag tom upp 700kr :-D . Spelade och sprang riktigt bra på nl5k och vann 13k där till slut!

Tog ut lite pengar och tänkte sätta in $2500 på ftp och ha som mtt-rulle. Tänkte gneta lågt där i början och köra 100 inköpsregel och nöta deras $26 fos och upp till $10-20 rebuys. När jag fått in snitsen och förhoppningsvis inte gulat fortsätter jag med lite mer liberala siterulle-krav och kör 50-och-75or också.

Tänkte hooka frukost någonstans på stan men vet inga bra ställen :-( statoil känns superkallt men ska fråga runt efter lite tips! Livet leker atm :-D

Länk till kommentar

Fan vilket jävla proffs du gått o blivit antisk :)

naaw värmande ord :oops:

Hade två sk irl-kompisar över varav den ena är ganska lovande pokerlirare och semigrindar nl50. Spelade långt pass cg tillsammans med turrar och är helt snurrig i skallen atm. Cashade 1/10 turrar o slutade 1000kr och $100 ner. Inte så farligt och tycker som vanligt att jag sprang sämre än jag spelade. Hade min bästa dag 2010 på cg och slutade upp 28500kr! Jag och polarn kommer att lockdowna fram till lördag så hoppas på mer bra resultat. Skulle gärna klämma in ett pas CC typ på torsdag eller fredag också får se hur det blir :-D

Länk till kommentar

brodersen?

No offence med ditt namn är inte världens mest unika så var kanske en annan jag såg bara för att vi hade gemensama vänner + att jag hade för mig att du kom från blekinge (kanske är den där <*(((<<-snubben iofs). Made sense to me för han jag trodde vi hade som gemensam vän hade några polare som lirade poker. Då hade jag fel tihi :oops:

Stämplar ut iochmed svs stängning up 31400kr efter lite slowrollande på slutet....

Länk till kommentar

No offence med ditt namn är inte världens mest unika så var kanske en annan jag såg bara för att vi hade gemensama vänner + att jag hade för mig att du kom från blekinge (kanske är den där <*(((<<-snubben iofs). Made sense to me för han jag trodde vi hade som gemensam vän hade några polare som lirade poker. Då hade jag fel tihi :oops:

Stämplar ut iochmed svs stängning up 31400kr efter lite slowrollande på slutet....

Jag är från Blekinge, men du måste nog tänkt på <*////-< . Stämmer överens med namnet du droppade iaf :D

<*///-< = lite sämre pokerspelare, lite fulare bil. :D

Gl me pokkerin!

Länk till kommentar

så var korpen-mödisen spräckt! Hängde en extremt viktigt balja i våran 7-0 seger lol. Andra laget hade två tjejer som agerade koner, några okej spelare och ett fet retard som gjorde sköne Roy Keane-moves och verkade sjukt sugen på att slåss i slutet. En standard korpenspelare sas

Anyhow blire grind ikväll och kör massor av microturrar på stars och ftp sen ett par på svenska spel. Ska bli kul att se hur volymen funkar och ska försöka fokusera 100% även fast det är relativt lite pengar inblandat.

Länk till kommentar

så var korpen-mödisen spräckt! Hängde en extremt viktigt balja i våran 7-0 seger lol. Andra laget hade två tjejer som agerade koner, några okej spelare och ett fet retard som gjorde sköne Roy Keane-moves och verkade sjukt sugen på att slåss i slutet. En standard korpenspelare sas

Anyhow blire grind ikväll och kör massor av microturrar på stars och ftp sen ett par på svenska spel. Ska bli kul att se hur volymen funkar och ska försöka fokusera 100% även fast det är relativt lite pengar inblandat.

Gött med korpfotboll! Senast jag spelade var inomhuskorpen i malmö... Slutade min karriär efter en fläskläpp och 2st lösa framtänder :-P

Lycka till på grinden!

Länk till kommentar

Gött med korpfotboll! Senast jag spelade var inomhuskorpen i malmö... Slutade min karriär efter en fläskläpp och 2st lösa framtänder :-P

Lycka till på grinden!

ouch stor hatkärlek till korpen imo man får gå in i varje match med vetskapen om att nästkommande 6 månader kan innehålla väldigt mycket kryckor.

Spelat riktigt bra idag och sprungit helt okej också minst sagt. Känns som jag får AA varannan hand, floppar set med varje par och alla mina händer står. I cg alltså turrarna var dirrbust idag också =) Spelade 17 och cashade i 2 men den dyraste var en $26 fo så känns okej ändå.

Nivåturade en hel del och stämplar ut 24000kr upp idag! Upp mer de senaste två dagarna än jag var januari-april totalt. Springer bäst som springer sist.

Länk till kommentar

om det finns ngn som läser och är haj på svs/boss-pimpning skulle jag behöve lite hjälp :oops:

följt råden i http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/57860-pimpa-svs-klient-2.html till punkt och pricka men klienten hänger sig när jag startar. Ska man köra mod.bat före eller efter att man har loggat in eller spelar det roll?

Länk till kommentar