Gå till innehåll

Antisk


Antisk

Recommended Posts

Vilken setup för en porrscen IRL!

Öppnade du i en sexig morgonrock?

 

GLGL med spelet.

Vi ses i di 3betade

 

 

Man vet att man har läst för mkt av ViktorH när jag trodde det vankades trekant ;) lycka till med allt :D

 

Inte bara du som trodde det.

Allt pekade väl åt det hållet, var gick det fel?

;)

 

Ses i höst

 

Detta skrevs ju innan 7 imorse, kanske kommer en fortsättning att dom kom in i rummet 7:30 eller varför inte vid lunch idag när dom vakna :)

 

haha sjuka jävlar :oops: vaknade vid 11ish och då hade de redan stuckit. Så mycket för en liten ménage à trois. Fick mig iaf att komma på den här gamla reklam-dängan:

 

 

AntFisk Hihi [^_^]

 

Vilka turneringar har du planerat in?

Sitter på toa i gdansk

 

Har inga planer typ förutom main tbh. Inte kollat hur schemat ser ut för venetian, caesars eller turneringar med lägre buy-ins i/omkring wsop så svårt att säga. Eventuellt något/några av de billigaste eventsen. Med erfarenhet från tidigare år finns det extremt många bra turneringar runt om i stan med bra inköp och vettiga strukturer. Kommer annars obv att bli mycket cg-grind =) Polen lät förövrigt jävligt nuts! Hoppas ni hade trevligt.

 

Nu blir det svs-turrar och kolla nya poker after dark!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad heter nya poker after dark episoderna

 

hmm vet inte faktiskt streamar från pokercast.tv! Såg bara att det kommit upp nya.

 

Trevligt med lite pf-aktivitet. När man läser sånt här är första tanken för mig varför du skulle umgås med någon som "J", men inser väl ganska snabbt att man själv har dylika vänner eller historier där reko människor betett sig rekordgrisigt.

 

Äh han och jag går way back men är egentligen sjukt olika. Han är fortf en av mina bästa kompisar bara att spriten inte lockar fram hans bästa sida sas. Det tråkiga är väl att det blir så "enkelriktat" då jag aldrig i helvete skulle braka in hemma hos honom helt random och skapa årets kaos och sen inte ens höra av sig dagen efter.

 

Spelat runt 2k händer cg och en del mtts/sngs i helgen. Spelade lite imorse och hittade ett bord med monsterfisken nästan 500bb djupt som dog ut men turligt nog satt han kvar. Hade väl lite tur när jag fick fortsätta att spela honom hu och fick till slut tömma honom. Kollade igenom händer från helgen och kunde typ inte hitta några intressanta.

 

Såna här lägen då jag oftast vill folda men levlar mig till en syn. Fi spelar 27/20 med 13% 3b på knapp. Möjligt att han 3b lightare iom att jag iso fisken. Känns som att han alltid har något skräp som backat in i stegen.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $50(BB) Replayer

BB ($4,655)

($18,738)

UTG ($5,686)

Hero ($15,082)

CO ($9,925)

 

BB posts (SB) $25

 

Dealt to Hero J:diamond: K:club:

 

UTG calls $50, Hero raises to $200, CO raises to $650, fold, fold, fold, Hero calls $450

 

FLOP ($1,425) 6:heart: K:spade: 5:spade:

 

Hero checks, CO bets $1,000, Hero calls $1,000

 

TURN ($3,425) 6:heart: K:spade: 5:spade: 8:club:

 

Hero checks, CO checks

 

RIVER ($3,425) 6:heart: K:spade: 5:spade: 8:club: 7:diamond:

 

Hero checks, CO bets $2,275, Hero ?

 

 

Fi är fiskig reg som jag uppfattar det men kan vara ute och cykla. Bara 150ish händer på honom och 29/15 0% f3b. Tänker på river att det är sånt perfekt kort för honom att bluff-craia med enparshänder/bluffcatchers men tror verkligen inte att han är kapabel till det. Tycker att det är ganska close mellan bet och check mot random. Tankar?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $10(BB) Replayer

BB ($2,564)

($2,000)

UTG ($2,131)

Hero ($1,887)

 

BB posts (SB) $5

 

Dealt to Hero K:club: Q:spade:

 

UTG raises to $28.75, Hero raises to $90, fold, fold, UTG calls $61.25

 

FLOP ($195) Q:diamond: T:spade: 7:club:

 

UTG checks, Hero bets $110, UTG calls $110

 

TURN ($415) Q:diamond: T:spade: 7:club: 2:diamond:

 

UTG checks, Hero bets $260, UTG calls $260

 

RIVER ($935) Q:diamond: T:spade: 7:club: 2:diamond: 3:diamond:

 

UTG checks, Hero bets $470, UTG raises to $1,671 (AI), Hero folds

 

UTG wins $1,860

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sickad match på alla sätt och vis. Bisarrt vilken kung Mellberg är och abåååå brytningen mot Ribery innan 1-0 målet. Världsklass.

 

Pokern gick sisådär idag spelade två sessioner och be för dagen (1700 händer). Backade runt 10k på morgonen och upp typ detsamma på kvällen. Inte 100 på resultatet men close enough då jag blandade sng, cg och mtt. Tog lite korkat läge om man tänker icm osv i svs 500kr när jag flippade för typ 50k marker av 90k i spel med 4 kvar och en var sitout :oops: ingen biggie. Försöka somna nu och upp när svs öppnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semibokar månaden online nu om det inte blir spel på söndag eller måndag. Sprungit sinnessjukt bra i juni och upp 77k på svs 2/4-50/100. 6200 händer 5/10 och upp 31k + en kort sittning på 50/100 där jag fick scoopa en 30k-balja står för största delen av pluset. Stuck ca 11k på turneringar/sngs så upp runt 65 tot! Mycket nöjd med resultatet och har varit ute/upptagen jäkligt mkt vilket syns på ynkliga 10700 händer. Midsommarfirande i Gävle imorgon som verkar riktigt lovande =) life is good

 

#milstolpe:

 

brag.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt :)

 

Snyggt! Nick på svs?

 

Den där jäveln är ju något som man strävar efter men lär ju inte se den på ett tag med den bristande motivationen som råder :( snyggt och GL i fortsättningen!

 

ty bossar :)

 

lolig hand från igår (1k sng)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $30(BB) Replayer

Hero ($3,267)

($733)

 

Dealt to Hero 5:spade: 6:spade:

 

raises to $60, Hero calls $30

 

FLOP ($120) 4:spade: 8:club: A:spade:

 

Hero checks, bets $60, Hero raises to $147, raises to $673 (AI), Hero calls $526

 

TURN ($1,466) 4:spade: 8:club: A:spade: T:heart:

 

RIVER ($1,466) 4:spade: 8:club: A:spade: T:heart: A:club:

 

shows 6:club: 7:diamond:

(Pre 62%, Flop 50.5%, Turn 69.3%)

 

Hero shows 5:spade: 6:spade:

(Pre 38%, Flop 49.5%, Turn 30.7%)

 

wins $1,466

 

Glad midsommar på er :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattus! hur många timmar har spenderats på klienten?

 

edit mitt senaste inlägg i den hera tråden var ett så kallat trollz

 

okaj lite svårt att avläsa ibland ;) spelat ca 185 dagar/dygn så ~4500 timmar. Rätt säker på att jag öppnade mitt konto samma dag som de lanserade pokerklienten.

 

snyggt, går bättre för dig än för gumminjuren

 

 

legend ^^ tack så mycket

 

Sticker till vegas imorgon för en tre veckor lång grindresa =) kommer obv innefatta bra mycket mer än grind men det är huvudsyftet! Gjorde en rejält snygg deal på ME-paket av en bekant där han först ville sälja inköp + $1500 och 10 nätter på palazzo för 75k svenska. Schysst pris men utanför min range... Men han hörde av sig igen när det blev tidspress och erbjöd det för 50k + att han får 20% i main. Slog till insta och fick ju direkt $1500 av expekt i fickpengar så egentligen köpte jag paketet för 40k 8-) Slänger upp lite rapporter här under resans gång! Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow varit i Vegas sen i tisdags kväll. Tror jag spelat runt 6-7 sessioner och inte lyckats hitta ett enda plus än ^^ back runt $2k på 1/2 och 1/3 hehe. Vänder i helgen har jag intalat mig. Motståndet är som vanligt ganska löjligt på lägsta nivån men inte riktigt spelat ngn roll än. Iofs fått in pengarna bra/toppen av range hela tiden men inte gått vägen. Ska nog försöka pressa en jävla monstersession på Aria nu och återkommer med rapport om $5k pluset ikväll. Laters

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Grindat på nl200/300 och 2/5 under veckan och är upp rätt bra, tror jag börjar närma mig be för resan. Spelat 5 mtts med två mincashar som var jävligt tiltande då jag hade monsterstackar i båda men sprang uselt i slutet. I ena med 11 kvar limpsyade en firre av 265k på 6/12 femhandat i co med JQ som slog min AJ. Hade haft runt 700k av 2,8M marker med 10 kvar annars. Spelat bra och gått riktigt bra att bara samla marker och utnyttja bordets åsnor och tagit ner potter utan motstånd. Nu ska vi iväg med ladbrokes till gun range och peppra ur lite frustration vilket kan bli riktigt nuts! Låter perverst men är ju verkligen sjukt roligt att skjuta med vapen :-D

 

Main event imorgon och får lite härligt pirr i pungen när man tänker på det =) skriver rapport på kvällen eller dagen efter, laters!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nog ha varit den mest patetiska illla fitturneringen jag spelat i mitt liv idag =) tror att jag vann en 1500-pott när jag squeezade på 100/200 och fick folds vilket visade sig bli den största jag vann. Annars blev det mest syn-syn-fold river, b/c flop en gång med överpar och vek turn sen en halvsick hand. Hade KQhh i co tror att utg limpade han slängde in en 500-marker på 100/200 men hörde inte raise så pillade in 600. Blev obv syn, bb som är duktig, aggressiv spelare gör det 1600 utg fold jag syn. Kommer QKA-florre A i min svid han bet 1400 jag syn, turn 5x han bet 1900 jag syn, river A han bet 12k jag fold ville nästan se en bluff men han muck. Hade gråtit blod om Q/K kom river och han bettat 12k.

 

Iaf nere på 20k på 100/200 vi spelar 10handat och jag är knapp. Gubbe i mp öppnar 550 och alla tre spelarna mellan honom och mig flattar. Jag säger 2050 med AKo och gubben viker. Direkt efter sitter en amerikansk/asiatisk grinder och gör det 4550. Känns sjukt inducande men å andra sidan har han 3b flera ggr så svårt att se att han ska flatta monster så sent när vi bakom iprincpip inte 3b hittills. De andra fold jag flat. Flop K25ss han frågar hur mkt jag har, kollar snabbt och bettar ännu snabbare 11k. Är helt jävla clueless här, verkligen tappad bakom en vagn men känns verkligen som att han inte vill b/f en bra hand, eller bara få in det med drag osv så jammar in mina typ 16k och han synar med AA. Turn A sealed the deal så oberoende av hur vi båda spelat fram till river hade degen åkt in. Jävligt tråkigt bara =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...