Gå till innehåll

Antisk


Antisk

Recommended Posts

En till rolig sak i den handen var att killen påstod att han hade Q hög färg, när jag frågade om han hade synat mer än 400. Han muckade ganska blixt, så har svårt att se att han talade sanning...

 

Gjorde f.ö en rätt frän grej igår på cc. Råkade mucka JT på K987x vid showdown i 2kpot mot KQ. Gett bort pengar har man ju gjort ett par gånger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär nytt cc-bästa med 17 tuss upp! Bra pang på bordet och sprang grymt. Rushade upp 6-7k sista halvtimmen innan vi lämnade tror jag. Pottodds nuttpeddlande resulterade i ett okej plus på några k men har svårt att se att någon någonsin sprungit så dåligt som snusarn så det var lite segt :-( roligt bord där jag, snusarn och garpen satt vid samma typ hela tiden sedan joinade pottodds o sören. Efter att ha skjutit på hemgången från 11-tåget till 2 som blev halv 4 lämnade uppsalamaffian (till alla bumhuntande nits lättnad) slutligen vid kvart i 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 tusen är ju asmkt!

 

mvh

Värdet

 

Vissa var ju asdåliga! Hur slutade herrskapet?

 

Ganska kul mina polare lånade min dator för att kolla film igår, kopplade in till tvn för att kolla eller nåt. Får 2-3 sms igår av folk som frågar typ "är du fortf kvar på cc, annars tror jag din fb är rapad" haha ganska kul faktiskt. Vaknar in med 4 nya vänner och 18 andra notifications de flesta där andra har commentat på mina wall posts. Inget överdrivet utan ganska roliga grejer

"Hur gick inspelningen till musikvideon? jag hoppas du ropa mitt namn"

12 hours ago

"shit torskade hela pokerkassan på 3 dagar nu... 220tusen :(:( aja får ställa in vegas osv i sommar

Yesterday at 11:12pm"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då slipper du ju få skit under naglarna iallafall

 

mvh

 

"det värsta med livepoker är att man får skit under naglarna"

 

haha pf-legenderna levererar nöt-lines :-)

 

Så jävla sick sa till mig själv att jag bara skulle lira max 30 minuter när jag satte mig ner runt halv 1. Wp två timmar senare men var värt det. Kom in smaragd på smaragd och alla fick smaka välslipat Uppsalastål och stenhårda nötter á la kantorsgatan. Svårt att ha sin bästa dag för månaden sista dagen BAAM 23 tuss :-D

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr30.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB (kr883.24)

Hero (UTG) (kr6286.89)

Button (kr1268.01)

BB (kr1232.34)

MP (kr8816.01)

 

Preflop: Hero is UTG with 10club.gif, Aspade.gif

Hero bets kr90, MP raises to kr150, 3 folds, Hero calls kr150

 

Flop: (kr345) 8diamond.gif, Qheart.gif, 10spade.gif(2 players)

Hero checks, MP bets kr172.50, Hero calls kr172.50

 

Turn: (kr690) 4diamond.gif(2 players)

Hero checks, MP bets kr690, Hero calls kr690

 

River: (kr2070) 8club.gif(2 players)

Hero checks, MP bets kr1552.50, Hero calls kr1552.50

 

Total pot: kr5175 | Rake: kr15

 

Results:

Hero had 10club.gif, Aspade.gif (two pair, tens and eights).

MP had 3club.gif, 3heart.gif (two pair, eights and threes).

Outcome: Hero won kr5160

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr30.00 BB (3 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr9391.89)

SB (kr981.50)

Button (kr6793.35)

 

Preflop: Hero is BB with Aheart.gif, 10club.gif

Button bets kr67.50, 1 fold, Hero calls kr67.50

 

Flop: (kr150) 10diamond.gif, 6spade.gif, 3club.gif(2 players)

Hero checks, Button bets kr150, Hero calls kr150

 

Turn: (kr450) 3heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets kr450, Hero calls kr450

 

River: (kr1350) 4spade.gif(2 players)

Hero checks, Button bets kr1350, Hero calls kr1350

 

Total pot: kr4050 | Rake: kr15

 

Results:

Button had 9club.gif, Qclub.gif (one pair, threes).

Hero had Aheart.gif, 10club.gif (two pair, tens and threes).

Outcome: Hero won kr4035

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr30.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr15964.62)

Button (kr5498.76)

SB (kr5847.50)

UTG (kr5503.75)

 

Preflop: Hero is BB with 6heart.gif, 10heart.gif

2 folds, Hero bets kr180, UTG raises to kr300, Hero calls kr300

 

Flop: (kr615) 6club.gif, 5heart.gif, 9diamond.gif(2 players)

Hero checks, UTG bets kr615, Hero calls kr615

 

Turn: (kr1845) 9spade.gif(2 players)

Hero checks, UTG raises to kr4588.75 (All-In), Hero calls kr4588.75

 

River: (kr11022.50) Jdiamond.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: kr11022.50 | Rake: kr15

 

Results:

Hero had 6heart.gif, 10heart.gif (two pair, nines and sixes).

UTG had Adiamond.gif, 2club.gif (one pair, nines).

Outcome: Hero won kr11007.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missar tyvärr jag med, har planer ikväll och är trött på live efter gårdagen :F

 

Vi spelar aldrig mer live va?

 

haha (nitiga) fiskar :-P

 

Hade terminens sista tenta idag om man inte räknar med omtentor. Gick ovanligt bra och tror jag kommer att klara den. Var beräkningsvetenskap som avklarades och blev tenta/terminsfest efteråt. Började med grill+förfest vid ög fram till typ 11 varefter vi drog till snerkes. Helt galet då jag stod med två killpolare vid baren när en tjejkompis som jag hookat med tidigare + hennes riktigt fulla tjejkompis kommer fram och börjar snacka med mig och jag är i obvious behov av minst en wing och båda sticker :shock: rinner obv ut då jag har 0 game....:-(

 

Stängning 2 men är överdrivet taggad och sugen på ännu intensivare fylla så drar till utebaren och ber om shots. Bartendern förkunanr att det är stängt,då lägger jag upp (nsh) en femhunka och säger att jag vill ha 6 shots av valfri sort. Han får eld i baken och häller upp allihopa och stoppar antagligen allt i egen fika. I vanliga fall får man en shot för typ 40 spänn så good for him + att jag fick leka sick baller för mina klass-polare. Vidare till efterfest där en hembrännande klasskompis kommer med en 70is 'moravatten' vilket tillammans med knäckebröd med kaviar blir frukost. Stannar kvar tills halv 5 och drar sedan hem. In med mini-baguetter i ugnen (glömde obv skiten inne för länge medan jag skrev) och servering tsm med brie och sallad :-D

 

En riktigt bra kompis i klassen har hus i samma område som 50 cent har sitt sommarhus (ligger i Connecticut) och kommer med största sannolikhet åka dit en vecka i sommar. Låter supernöt utan tvekan! Toppade kvällen med att ringa och väcka pottodds tihi han blev inte glad

 

edit: svårt att vinna 4200 månadens första (fylle)session

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Souja tagit igen hålet man grävde första dagen efter en 13k+ sesh nyss. Tiltad upptäckte jag att min klocka pajat igår, sprintern hade försvunnit :-( köpte den i helsingfors förra året och har kvitto och allt kvar så åker nog dit o byter. Dags att kolla Söderling nu! Sen jobbar vi studentmottagningar och gratis käk/dricka 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...