ryanatwood Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 ah mjo fick för mig att göra ngt fancy-play då firren hade 89% fold to 3b, gör det annars. Är nog ute och snurrar i fel banor med tänket men verkade vettigt då lol Wigan och lol Fabiański haha kan inte sluta garva kul man hade en femling på 98,9 odds, 100:- insats och spikade alla utom cp-arsenal som hade avgjort första 60min och flaxar bort vinsten... TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 kul man hade en femling på 98,9 odds, 100:- insats och spikade alla utom cp-arsenal som hade avgjort första 60min och flaxar bort vinsten... TILT FYL =( nu nuggets med egengjord currysås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 19 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2010 wow en riktigt bra måndag gick och la mig tidigt, upp vid 8 och frulle. Drog till gymmet sen hem och vann fifa med 3-2 i matcher. Ledde en match med 2-0 efter 8 minuter i spelet (kör 4 min halvlekar) men gjorde två självmål innan 20e och förlorade till slut med 6-4 lol alla andra vanns på uddamål. Säsongens viktigaste match ikväll; Liverpool - west ham! Krig hemma då han jag bor med hejar fett på WH och jag Pool, kan dock släppa denna och skulle inte bry mig särskilt vid lika/förlust då ligan är körd ändå och hammers harvar runt nerflyttningsstrecket. Ber en bön för Europe league trots att Torres är borta resten av säsongen =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 lol spelade en session på 500 händer och slutade -3 kronor haha spelade monsterdåligt i början verkligen men tog mig i kragen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Hade riktigt skön session nu. Upp 3-4k typ dirr bara genom bra spel etc tror inte jag drog någon super-colddeck som brukar krävas. Iaf så får jag en ganska fet känga och hamnar b/e. Jobbar tbx och bumhuntar i sann office-anda och slutar upp 12k kr. Spelade hu mot en snubbe på 10/20 där jag slutade upp en del efter att ha varit stuck i början sen kom resten från nl1-1,5k 5max. Upp runt 35k för månaden på svs och runt 10 tuss live. Här 'måste' jag dega river va? Han har c/r min cb två gånger tidigare där jag foldade direkt ena och synade flop och foldade turn andra. Shove river ~ 2/3 pottbet Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com Hero (SB) (kr4772.01) BB (kr5215.46) Preflop: Hero is SB with 4, 10 Hero bets kr60, BB calls kr60 Flop: (kr120) 2, 4, J(2 players) BB checks, Hero bets kr90, BB raises to kr280, Hero calls kr280 Turn: (kr680) A(2 players) BB bets kr525, Hero calls kr525 River: (kr1730) 9(2 players) BB bets kr1300, Hero ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Btw håller jag på att knyta ihop trådarna till en grym sommarresa. Åker antagligen till Indonesien runt 10e juni tillsammans med några från badmintonklubben som ska ha nåt slags läger (fuck that shit jag ska softa), vidare till typ KL eller Hong Kong etc sedan till Chongqing i Kina där en bra polare pluggar. Planerar att vara borta i en månad ca med fördelning typ 10/3/15 dar eller liknande. Ska börja spana resor tillsammans med några kompisar som har bra kontakter/koll på flygbolag och resesiter. Epic summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Dags att bege sig örebro (svs okrönte kung Guybrush's hemstad för övrigt) för lite idrottsliga aktiviteter. Hade helt slut på underkläder och rena träningströjor så var nere och köpte på mig lite på stadium lol vilka bra priser de hade på träningströjor. Köpte på mig en hög till det löjliga priset av 59kr styck. Svängde förbi gymmet på vägen hem för lite lätta arm-övningar och ett löppass. Fortf galet stel i låren sen monsterträning i tisdags men ska stretcha ut ikväll. Ska ladda nu med bad+fotbad, fila fötterna och så har jag köpt en riktigt gay men också ljuvligt skön fotcreme. :-) Pokern har gått bajs och är -17k de senaste två sessionerna spelat bra så kan inte klaga på det har bara sprungit in i stål/flippat dåligt. Gneta lite mer 5/10 och 7/15 nu några dagar. Kommer tbx söndag kväll, piiiz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 shahin säger: det var en gång antisk han spela som en stor fisk och när han slog upp borden så skrek han varje dag "fan dom har tur" *klapp klapp* "fan dom har tur" *klapp klapp* fan dom har tur, fan dom har tur, fan dom har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Åker antagligen till Indonesien runt 10e juni Vilken/vilka öar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2010 Vilken/vilka öar? Jakarta + Bandung, rätt säker på att båda ligger på Java. Har kompisar i båda städerna så får ta öarna en annan gång Börjat spela hu senaste dagarna med bra resultat. Efter att ha snackat lite med några bra spelare på msn och kollat DC känner jag mig ganska stabil i mitt spel på lägre nivåer. Spelar 5/10kr o nl1-200$$$. Hoppas kunna rädda månadsresultatet sista dagarna tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Btw håller jag på att knyta ihop trådarna till en grym sommarresa. Åker antagligen till Indonesien runt 10e juni tillsammans med några från badmintonklubben som ska ha nåt slags läger (fuck that shit jag ska softa), vidare till typ KL eller Hong Kong etc sedan till Chongqing i Kina där en bra polare pluggar. Planerar att vara borta i en månad ca med fördelning typ 10/3/15 dar eller liknande. Ska börja spana resor tillsammans med några kompisar som har bra kontakter/koll på flygbolag och resesiter. Epic summer. vad pluggar han i kina? funderar nämligen på att röra mig österut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Jakarta + Bandung, rätt säker på att båda ligger på Java. Har kompisar i båda städerna så får ta öarna en annan gång Börjat spela hu senaste dagarna med bra resultat. Efter att ha snackat lite med några bra spelare på msn och kollat DC känner jag mig ganska stabil i mitt spel på lägre nivåer. Spelar 5/10kr o nl1-200$$$. Hoppas kunna rädda månadsresultatet sista dagarna tihi Haha syr men DC? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2010 vad pluggar han i kina? funderar nämligen på att röra mig österut också. han pluggar någon kurs kinesiska i Chongqing (stavning ) med bara europeer/icke-kineser. Var på ett halvår men han funderar på att stanna längre då han trivs riktigt bra. Kan fråga närmare och höra av mig via pm el dyl Haha syr men DC? (A) DC = deuces cracked, tränings-site Fin dag idag med hu-spel och stämplar ut +10kkroch $1100. Fin-fint Upp runt 35 för månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2010 överlevde kvalborg, nu powersleep till 8 och upp med champagnefrukost och forsränning. Känner rätt många i år som åker + att det var snack om att skiten skulle bli inställt pga för hög vattennivå/stark fors så kommer bli kuuul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 hade en sjukt rolig valborg faktiskt och höll drickan på en perfekt nivå imo, lite väl snurrig under dagen kanske men var jääävligt rolig. Hyfsad bad-beat för en polare under champagnegalopp, skulle sitta på en annans axlar men det klantarslet tappar honom rätt i glassplitter från alla flaskor. Ivägskeppad för att sy på några ställen på underarmarna och gg till det kalaset. Roliga var att ingen kände han som skulle bära honom lol. Haha hade en riktigt rolig tur på Ica luthagens livs där vi gick omkring och snodde folks korgar, la ner lite random saker i vissas + att jag kastade en kartong med typ blå-bandsoppor i huvet på en kille. Hejdade mig själv när jag skulle jonglera med några bbq-såser haha ska försöka lägga upp videos. Sinnessjuk pokernatt. Tror aldrig jag har skådat liknande värde på svs och det är ingen överdrift. Satt 5k+ stackar på varje bord som i princip donerade. Lyckades gräva ett 17k hål men som skottades igen nyss. Slutar -500kr för dagen så känns skönt. Plus $1500 på en annan site så är fortf en bra start på maj! HUn går riktigt bra och jag känner mig komfortabel i mitt spel än så länge. Inte alls spelat mkt mot regs så får väl se hure blir. Lite halvseg hand särskilt som fi lirade 51/15 med AF på 0,4 och 100% c3b. Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB (kr5117.50) Hero (BB) (kr5907.85) UTG (kr799.57) MP (kr1057.36) Button (kr6604.58) Preflop: Hero is BB with J, J UTG calls kr20, MP calls kr20, Button bets kr110, 1 fold, Hero raises to kr420, 2 folds, Button calls kr420 Flop: (kr890) A, Q, J(2 players) Hero bets kr560, Button calls kr560 Turn: (kr2010) K(2 players) Hero bets kr1080, Button calls kr1080 River: (kr4170) K(2 players) Hero raises to kr3847.85 (All-In), Button calls kr3847.85 Total pot: kr11865.70 | Rake: kr15 Results: Button had K, A (full house, Kings over Aces). Hero had J, J (full house, Jacks over Kings). Outcome: Button won kr11850.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Hoppas att Chelsea betalade mer för Gerrard än Dif för domaren gkewjigqiqgh 0y31i024 ujq'hjåhj 0h5r å kukig jävla fitt-tiltfotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Jag har hört att sumatra ska vara bra vid den tidpunkten på året. Man har inte varit i indonesien om man inte varit i sumatra ett välkänt asiatiskt ordspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Jag har hört att sumatra ska vara bra vid den tidpunkten på året. Man har inte varit i indonesien om man inte varit i sumatra ett välkänt asiatiskt ordspråk. tack för tipset! Får se hur jag gör med sommarresor för vann precis ett $4k-vegaspaket på pkr NSH osv tihi första försöket och sub-sattad för $65, hmm mer än dubbelt så dyrt som förra året då jag gled in för $26 fast då vare iofs $12k paket. Gäller att bara lira sattar/turrar en gång om året så får man sin sin goodrun koncentrerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 dygnade inatt och drog till skolan vid 10. Hade först nån lektion/labb sen vare meningen att vi skulle skriva på vårat pm där vi tydligen skulle lämna in en disposition idag. Var helt bisarrt att sitta där och allt började snurra och jag satt och halvsov. Helt plötsligt kom jag på mig själv med att sitta i sova i stolen, frenetiskt klickande på skärmen då jag trodde att jag spelade dataspel eller bara dreglandes sitta och stirra på exakt samma punkt minuter i sträck. Fick några sjuka blickar + att jag lyckades glida ur stolen och på vägen ner på något mirakulöst konstigt sätt slå en tjej i bakhuvudet. Hem och slaggade iaf helt förstörd och upp vid 8 för att skriva klart skiten. Hämtade ut massa produkter från gymgrossisten idag; kreatin, gainer & vassleprotein. Nu kör vi beachen Börjat kolla Vegas-datum och drar nog dit 29e och stannar 10-14 dagar men får se. En av mina bästa polare följer eventuellt med vilket skulle vara awe, and then som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Gz jävla sattekung. Nya gdaily eller? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
charlieflip Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 dygnade inatt och drog till skolan vid 10. Hade först nån lektion/labb sen vare meningen att vi skulle skriva på vårat pm där vi tydligen skulle lämna in en disposition idag. Var helt bisarrt att sitta där och allt började snurra och jag satt och halvsov. Helt plötsligt kom jag på mig själv med att sitta i sova i stolen, frenetiskt klickande på skärmen då jag trodde att jag spelade dataspel eller bara dreglandes sitta och stirra på exakt samma punkt minuter i sträck. Fick några sjuka blickar + att jag lyckades glida ur stolen och på vägen ner på något mirakulöst konstigt sätt slå en tjej i bakhuvudet. Hem och slaggade iaf helt förstörd och upp vid 8 för att skriva klart skiten. Hämtade ut massa produkter från gymgrossisten idag; kreatin, gainer & vassleprotein. Nu kör vi beachen Börjat kolla Vegas-datum och drar nog dit 29e och stannar 10-14 dagar men får se. En av mina bästa polare följer eventuellt med vilket skulle vara awe, and then som HAHAHAHHA fan va ja skulle vilja sett dig i skolan. ba *snark* hahaha hur fan lyckades du slå henne i bakhuvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Gz jävla sattekung. Nya gdaily eller? (= ärad HAHAHAHHA fan va ja skulle vilja sett dig i skolan. ba *snark* hahaha hur fan lyckades du slå henne i bakhuvudet? var en kontorsstol med hjul så stolen gled bakåt och halvvgäs ner vaknade jag, så sparkade ifrån med fötterna o började veva med händerna så bakom mig satt en tjej som fick min arm i bakhuvudet. Hon såg lagom nöjd ut tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 spelade SR för första ggn på länge, min typ 50% FT-streak håller i sig trodde man skulle få vinna 3/3 turneringar den här veckan men icke sa nicke! Guldstjärnor i kanten till fi ***** Hand 1303605242 ***** 3000.00/6000.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 6 maj 2010 00:13:19 SVERIGERANKINGEN (Vanlig/Turnering) Plats 3: riverjack (149739.00) Plats 6: Fakridas (476832.00) Plats 8: eko (247529.00) riverjack lägg LM 3000.00 Fakridas lägg SM 6000.00 ** Giv ** riverjack Fakridas [N/A, N/A] eko [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** eko Lägg riverjack Höj till 15000.00 Fakridas Höj till 42000.00 riverjack Syna 42000.00 *** Flop(Board): *** : *** Bet Runda 2 *** riverjack Passa Fakridas All-in 434832.00 riverjack All-in 107739.00 *** Turn(Board): *** : *** River(Board): *** : *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 300378.00 riverjack Par i ess Vinst: 0.00 Fakridas Två par, nior och treor Vinst: 300378.00 eko Lägger mig Vinst: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 nu Ikea, ikväll CC nu kööör vi episkt rolig lördag imorgon med plugg och pm-skrivning hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 12 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 wihooo gasque för sts, sjuksköterskor, sjukgymnaster och logopeder (???) ikväll på norrlands. Blivit lovade årets enda 80/20 fest och taggar därefter. Förferre nu hos en chick i klassen, taggat med icas fiskgratäng och några kalla wohooo cause tonights gonna be a good night Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts