Gå till innehåll

Antisk


Antisk

Recommended Posts

Sådär nu äre dags att ta tag i pokerlivet igen! Slutade januari -30kkr vilket är min sämsta månad någonsin :-) spelade nog hälften så mycket som jag borde ha gjort, och tror jag är back ca 50k på 25/50. Idag börjar februarigrinden och ska verkligen tråckla mig igenom månaden med asstabilo-spel på micro o mid på svs, no more 25/50 förrän jag har över 150k på siten igen.

 

Börjar idag med 2st 300kr turrar, pasta carbonara och 1k+ händer nl500-1k!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Wicked 6a i den första turneringen och lyckades skeppa sverigerankingen för 16k :-D bra start på februari! 1250 händer och -1600 men svider inte direkt.

 

Glöm inte mina 25% :lol:

Jag har kommit igång med liret efter Januari som var katastrof månad för mig också. Jag backade runt 20k ca. Jag har gått ner lite i nivå och grindar sakta men säkert upp igen. Det känns rätt skönt att gå ner och slakta på lägre så man får tillbaka självförtroendet och sitt A game också. Aja ska slagga nu. Kommer med lite hh imorn om jag hittar några intresanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fett hade min bästa träning på länge idag vilket firas med semiutgång nu 8-) spelade en entimmes session idag och upptäckte att jag fått massa stjärnor runt mitt nick lol.

 

BossMedia Game #1235924120: Table Eva 51 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 17:18:10 - 2010/02/04

Seat 2: BAJEN86 (kr361.25)

Seat 5: riverjack (kr2909.43)

Seat 1: MrFlax (kr2252.09)

Seat 3: alba21 (kr1705.20)

Seat 4: Essens (kr626.98)

BAJEN86 posts the big blind of kr10.00

MrFlax posts the small blind of kr5.00

riverjack is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to riverjack 9 of Clubs8 of Clubs

alba21 folds

Essens calls kr10.00

riverjack raises kr45.00

MrFlax raises kr160.00

BAJEN86 folds

Essens folds

riverjack calls kr160.00

*** FLOP *** 9 of Diamonds5 of Diamonds9 of Spades

MrFlax bets kr255.00

riverjack calls kr255.00

*** TURN *** 9 of Diamonds5 of Diamonds9 of SpadesJack of Diamonds

MrFlax checks

riverjack bets kr510.00

MrFlax calls kr510.00

*** RIVER *** 9 of Diamonds5 of Diamonds9 of SpadesJack of Diamonds9 of Hearts

MrFlax checks

riverjack goes all-in with kr1984.43

MrFlax goes all-in with kr1327.09

*** SUMMARY ***

Total pot kr4509.18 | Rake kr15.00

Board: 9 of Diamonds5 of Diamonds9 of SpadesJack of Diamonds9 of Hearts

MrFlax won (kr0.00), mucks

BAJEN86 won (kr0.00), mucks

alba21 won (kr0.00), mucks

Essens won (kr0.00), mucks

riverjack won (kr4509.18), showed 9 of Clubs8 of Clubs

 

BossMedia Game #1235924377: Table Eva 53 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 17:18:31 - 2010/02/04

Seat 1: Jonisponis (kr3319.02)

Seat 3: riverjack (kr2012.70)

Seat 2: NLBYSTEFAN (kr1875.07)

Seat 4: peggy12 (kr1197.77)

Seat 5: Megrim (kr2080.51)

Jonisponis posts the big blind of kr10.00

Megrim posts the small blind of kr5.00

peggy12 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to riverjack Jack of HeartsJack of Spades

NLBYSTEFAN folds

riverjack raises kr35.00

peggy12 folds

Megrim folds

Jonisponis raises kr130.00

riverjack calls kr130.00

*** FLOP *** 8 of Diamonds7 of Clubs9 of Diamonds

Jonisponis bets kr198.75

riverjack calls kr198.75

*** TURN *** 8 of Diamonds7 of Clubs9 of Diamonds10 of Clubs

Jonisponis checks

riverjack checks

*** RIVER *** 8 of Diamonds7 of Clubs9 of Diamonds10 of Clubs9 of Hearts

Jonisponis checks

riverjack bets kr570.00

Jonisponis goes all-in with kr2990.27

riverjack goes all-in with kr1683.95

*** SUMMARY ***

Total pot kr4015.40 | Rake kr15.00

Board: 8 of Diamonds7 of Clubs9 of Diamonds10 of Clubs9 of Hearts

riverjack won (kr0.00), mucks

Jonisponis won (kr4015.40), showed 9 of Clubs9 of Spades

NLBYSTEFAN won (kr0.00), mucks

peggy12 won (kr0.00), mucks

Megrim won (kr0.00), mucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gått ner och mixxar lite 2.5/5 med 5/10. Det är sjukt stor skillnad på spelet. Man behöver inte ens leta efter ett bord med 2-3 fiskar på. Resultatet har varit lite halvdåligt iosf för mig dom senaste dagarna. Jag är iaf upp 3 inköp tot och jag har sprugit rätt dåligt i några stora potter. Jag spelade hu mot en fisk på 25/50 där jag torskade 1.5k han var kass på 5 max men riktigt dukig på Hu vilket var en skräll. Ska försöka klämma in 2-3 timmar per dag nu iaf med lite låg spel och bygga upp sajtrullen igen.

 

Dagens nöt spel går till denna kille iaf :lol:

 

 

BossMedia Game #1236408897: Table Diana 26 - kr2.50/kr5.00 - No Limit Hold'em - 01:06:29 - 2010/02/05

Seat 1: Slafen (kr1000.00)

Seat 2: _-)))TILT (kr1419.08)

Seat 5: POTTODDS?? (kr658.54)

Seat 3: tobbesy (kr1275.91)

Seat 4: alexiou_ (kr1214.21)

POTTODDS?? posts the big blind of kr5.00

alexiou_ posts the small blind of kr2.50

tobbesy is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to POTTODDS?? Jack of SpadesJack of Diamonds

Slafen raises kr20.00

_-)))TILT calls kr20.00

tobbesy calls kr20.00

alexiou_ calls kr20.00

POTTODDS?? raises kr135.00

Slafen folds

_-)))TILT calls kr135.00

tobbesy folds

alexiou_ calls kr135.00

*** FLOP *** 7 of Diamonds6 of Spades2 of Clubs

alexiou_ checks

POTTODDS?? bets kr380.00

_-)))TILT calls kr380.00

alexiou_ folds

*** TURN *** 7 of Diamonds6 of Spades2 of Clubs9 of Clubs

POTTODDS?? goes all-in with kr143.54

_-)))TILT calls kr143.54

*** RIVER *** 7 of Diamonds6 of Spades2 of Clubs9 of ClubsKing of Hearts

*** SUMMARY ***

Total pot kr1477.08 | Rake kr15.00

Board: 7 of Diamonds6 of Spades2 of Clubs9 of ClubsKing of Hearts

Slafen won (kr0.00), mucks

_-)))TILT won (kr1477.08), showed 9 of Diamonds6 of Diamonds

tobbesy won (kr0.00), mucks

alexiou_ won (kr0.00), mucks

POTTODDS?? won (kr0.00), showed Jack of SpadesJack of Diamonds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt svårt liv atm. Var ute idag men en polare, hans brorsa och hans kompis. Riktigt roligt först på norrlands och senare på BJ. Träffade mannen, myten och även legenden Snusarn på Norrlands. Stora props till den mannen och synd om alla som inte träffat honom irl då det är definitionen på class-act. Ajja Bromance så det räcker hookar upp med en kompis kursare som ber mig träffa henne i luthagen typ en timme senare. Kommer dit och står och fryser så får jag ett sms där det står att jag ska träffa henne på Heidenstamstorg typ en timme senare. Börjar tro att allt är en fet level, men iaf glider hem och spelar 30 minuter 5/10kr. Vill inte skryta men om jag säger att det tog 2 sekunder att syna river överdriver jag nog, kan ha varit 1,5:

 

BossMedia Game #1237359446: Table Eva 59 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 02:51:30 - 2010/02/06

Seat 3: riverjack (kr1954.27)

Seat 5: Chipholder (kr2157.13)

Seat 4: Mubben (kr1995.00)

Seat 1: vbgtony (kr1273.70)

Seat 2: Hilda36 (kr2405.28)

riverjack posts the small blind of kr5.00

Mubben posts the big blind of kr10.00

Hilda36 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to riverjack Ace of HeartsQueen of Diamonds

Chipholder folds

vbgtony folds

Hilda36 raises kr30.00

riverjack raises kr130.00

Mubben folds

Hilda36 calls kr130.00

*** FLOP *** 2 of Diamonds6 of Clubs2 of Clubs

riverjack checks

Hilda36 checks

*** TURN *** 2 of Diamonds6 of Clubs2 of Clubs8 of Hearts

riverjack checks

Hilda36 bets kr160.00

riverjack calls kr160.00

*** RIVER *** 2 of Diamonds6 of Clubs2 of Clubs8 of Hearts3 of Diamonds

riverjack checks

Hilda36 bets kr430.00

riverjack calls kr430.00

*** SUMMARY ***

Total pot kr1435.00 | Rake kr15.00

Board: 2 of Diamonds6 of Clubs2 of Clubs8 of Hearts3 of Diamonds

vbgtony won (kr0.00), mucks

Hilda36 won (kr0.00), showed 9 of SpadesKing of Hearts

riverjack won (kr1435.00), showed Ace of HeartsQueen of Diamonds

Mubben won (kr0.00), mucks

Chipholder won (kr0.00), mucks

 

Nu sticker jag till heidenstam, wish me luck :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej tänkte skriva en ganska fet update om planer/visioner för senvintern/våren och hoppas att jag kan leva upp till det jag vill. Har börjat leva ganska mycket sundare vad gäller vakentider, matvanor och träning senaste månaden och känner att jag mår bra mycket bättre nu än jag gjorde än under hösten och vintern särskilt jullovet. Standard då var väl grinda/tvspel/porrsurfa till 5-7 på morgonen upp vid middagstid och samma sak på repeat. Har vänt helt på detta i princip och under veckodagarna är standard upp vid 7-8, käka fet frukost med mackor/frukt/juice/kaffe + gröt och sedan dra till skolan. Hem och käka lagad lunch, grinda, plugga, laga middag och sen badmintonträning på kvällen. Efter det grinda en timme till + lite fifa/hon och sedan slagg vid midnatt. Även fast jag lägger ner lika mycket tid på skolan som innan går allt så sjukt mycket enklare och allt bara flyter på när man är lite klarare där uppe. Matlagningen går riktigt bra också och har lärt mig 10-15 nya recept som jag varierar och blandar in lite nya ingredienser till. Förut käkade jag take away eller köpte i skolan i princip varje dag men det här känns fan bra alltså och vissa grejer blir sjukt goda. Ska köpa gymkort imorgon på sats och kommer lägga upp veckoscheman för träning, skola och poker. Kommer att försöka köra något snarlikt detta:

 

07:30 vakna käka frukost

08:30 gymma onsdag+fredag annars poker

10:15 skola

13:00 poker/plugg

17:30 middag

19:00 badminton måndag, tisdag+torsdag

22:00 poker

24:00 slaggish

 

Beroende på skolans schema blir det lite förändringar etc men har oftast skola antingen 10-12 eller 10-15 så blir inte så jättestora swings. Kan låta så sjukt torrt och svenne banan att ruta upp vardagarna så här men jag tror att det kan hjälpa mig att fokusera på rätt saker i rätt tid. Alltid haft ganska dålig självdisciplin men ska verkligen ge detta ett försök och tror att jag kommer att få se resultat. Jag kommer obv inte att stryka på foten för utgångar/pubrundor/fotboll etc för att jag har bestämt mig för att sova en viss tid, eller spela en kvälssession men kommer att försöka följa planen så gott det går. Anyways känns bra att skriva upp detta någonstans så man kan se det konkret och inte bara ha det i huvudet.

 

Pokern har inlett okej i februari och är upp runt 15k just nu. Spelat 2-3 pass där det känts som att jag inte brytt mig riktigt och inte haft något sug och det är imo så sjukt mkt värre än att bara spela dåligt/tiltat. Suget har kommit tillbaka nu och jag vill verkligen ge så mycket jag kan inom pokern under våren. Känns ovärt om jag bestämde mig för att börja plugga halvfart för att kunna spela mycket/bra poker och sedan skita i det. Detta kan bero på att det gick apsegt pokermässigt i januari men lyckades semirädda mig till ett 23k kr back efter en 80k downswing på 25/50. Ska inte klaga då jag sprungit riktigt bra innan och vill inte whina men det är ganska mycket pengar då jag tidigare bara spelat nl500-1500 och ville börja grinda nl5k på allvar under det här kvartalet.

 

Wiii blev mitt ath-inlägg längdmässigt. Spelade nyss en session och svingade mellan 2k back och 1k pluss och landade på -1300. Får man in det pre här som standard eller flatta? 2100 eff stackar, fi 20/16 9% 3b över 550 händer, knapp är superfisk fwiw.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr15.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (UTG) (kr2057.19)

SB (kr3137.45)

MP (kr388.26)

BB (kr2853.32)

Button (kr1617.35)

 

Preflop: Hero is UTG with 10heart.gif, 10club.gif

Hero bets kr45, MP calls kr45, Button calls kr45, 1 fold, BB raises to kr210, Hero ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Italien är det iaf jättevanligt att folk röker på innan och under matcher. Har sett grupper med folk som röker på helt öppet kanske en 5 meter ifrån polisen vilket jag tyckte var helt sick:shock:

 

Men vad vet jag... Italien och Spanien kanske är liberala när det kommer till cannabis? Poliserna kanske ser det som ev+ att folk är pårökta och käkar munchies hellre än att dom kaosar ur. Någon med insyn får gärna säga till :mrgreen:

 

Lycka till i barca Antisk :). Vi får dra på en liknande fotbollsresa någon gång i framtiden. glgllgl

 

samma för mig när jag var i madrid och kollade real mot valencia. folk satt på varannan rad och rökte gräs, var lite chockad först :) men det e väl positivt om vi pratar agressivitet. du är inte i närheten lika agressiv med thc resp. alkohol i kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte säga att jag var besviken efter Pools match. Kryss där hade nästan känts som en vinst då jag tycker att Arsenal var det bättre laget i princip hela matchen. Synd med en riktigt stor domartavla i slutminuten men thats football I guess.

 

Var på pokerklubb tillsammans med Snusarn igår och måste säga att det är nog det bästa livegamet jag spelat med sinnessjukt bra service/lyhördhet från killarna som drev stället. Spelet var 20/20 dealers choice med helt okej värde, riktigt bra lokal och de som jobbade där drog spontant iväg och köpte tilltugg till spelarna och erbjöd dricka etc helt gratis. De brukar vid längre pass dra iväg och köpa mat och bjuda på för att skapa en så bra miljö som möjligt. Stora tummar upp!

 

Inledde ganska kallt med QQ-AA i texas mot en okänd (fisk) för 2500. Reloadade och seminittade upp till 1500 plus tills spelet bröts vid 1. Märkte att jag är ruggigt dålig på omaha och inser att det finns ett par händer jag borde spelat helt annorlunda. Exempel:

 

Dubbelstraddlat till 80 eller att jag synade en typ 160ish raise med 4 spelare. Jag kommer inte ihåg om jag completade eller syn i sb/bb i vart fall men hade :2s::Jh::Qs::Kh: med Flop :8s::Th::Js:. Check till knapp som pottar och jag synar (bara). Vi sitter ca 4000 djupt men skulle absolut inte ha något emot att få in det sas. Turn låg spader jag c han c, river helt blank han har typ en pottbet kvar och jag checkar. Borde nog vba här, han checkade bakom med JJ har jag för mig.

 

Annars var det mycket straight-forward spel där jag gjorde en semi-stor bluff i 3b pott annars nittade jag ganska hårt. Snusarn sprang rätt kallt till en början och körde in i AT-KK på TKA senare QQ-KK på 9QK9 bräda i crazy. Vann dock en stor pott i slutet och hamnade inte långt från even.

 

Iaf drog jag till delar av klassen som var på pubrunda och söp lite på några slutdestinationer efter matchen. Lyckades med en ganska stor/bra level där en hel del folk trodde på att jag hade gått pilotgymnasium och således var tillåten att agera andrapilot på en jumbojet :-D fick ganska mycket props för detta. Fått in på tok för lite online-spel i februari men ska verkligen stryra upp detta i helgen. Fick reda på att jag måste agera funktionär på U19-sm som arrangeras här och kan således inte göra mycket annat fre/lör än att vara hemma nykter. Ska försöka spela 5k händer i helgen! Ajja blev riktigt långt för att vara fylleinlägg GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Random filmtips; kollade "Prinsessa" med min kompis flickvän. Lät som världens b-film a la svensk lågbudget-trams. Handlar om dokumentärfilmare som ska göra ett program/film om en tjockis som vill bli skådespelerska typ. Låter skitkasst men den var bra :shock: riktig chock.

 

Träning nu, måste bara posta världens bästa reklam (och grym låt) som jag peppar med. Gåshud när man ser Armstrong imo:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror aldrig jag haft den här typen av träningsvärk förut. Mina lår känns dubbelt så stora och hälften så rörliga som vanligt :-( har försökt sova en timme utan att lyckas ffdjssk nu ska jag försöka somna till CSI. Idag har allt bara gått bra känns det som en naturligt lyckad dag utan några fäjls. Upp 7k på svs, haft några av mina bästa träningspass två dagar i rad nu, vi pwnade riktigt hårt och snyggt i en sjukt jämn Hon och imorrn skeppar jag ett SATS-kort. Toppa med julmust för 5kr på ica så blire en fet dag :-) anmält mig till badmintonturre i Borlänge om typ en månad ska bli spännande. Andra jag lirar senaste 2-3 åren tror jag och ska hitta slaktet.

 

Löjligt viktig vecka för Pool nu. Unirea hemma på torsdag, City borta på söndag och returmatch mot rumänerna torsdagen därpå. Mycket som avgörs på kort tid och även fast jag inte är särskilt rädd för Europa League-bust kan man väl i princip räkna bort Benitez om det skär sig.

 

EDIT: slog ner ett glas i marken utan att det pajade, skulle vilja se en ev-graf över min dag typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte gymkort på sats idag! Fick en riktigt fräch studentrabatt så betalar 310kr i månaden utan krav/bindningstid. Köpt gainer och har beställt proteiner så här ska pumpas inför beach 10. Är typ 177cm & vägde 67kg med träningskläder+skor idag får se hur det tar sig. Vägde runt 69 när jag muckade och var ath-tränad men tror att jag kommer gå om det rätt snabbt nu. Har kommit in i mer hälsosamma rutiner med träning, sova, matvanor etc och känner mig frisk i kroppen.

 

Badminton klockan 16 sen grindkväll. Har seriematch imorgon men vi möter slagpåsarna södertälje, örebro och bälinge så kan ta det ganska lugnt. Ska försöka slagga vid midnatt iaf lol senaste två gångerna har jag dygnat innan.

 

Lite poker; gått riktigt bra på 5/10 senaste dagarna. Spelat runt 2k händer och är upp 10-11k. Varit stuck nästan hela månaden men med lite turneringsklonks och detta är jag upp 25ish k nu. Spelat runt 11k händer. Kanske kan få in 2k till ikväll. Fredagsvärdet får bjuuuuuda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla typiskt att precis när jag börjat dra igång träning/gym så får jag årets blodblåsa på foten och vaknade med feber imorse =( passade på att städa och fixa hemma. Dammsög och dammtorkade hela lägenheten så nu skiner allting! Tog äntligen ner julgranen så nästa tvåmånadersprojekt blir att panta alla burkar/flaskor.

 

Spelade en morgonsession och vann 2700. På 5/10 fick jag in 200bb pre med 88 och dominerade hehe.

 

Inga konstigheter va:

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (kr2930.21)

Hero (SB) (kr3040)

BB (kr2568.51)

UTG (kr7252.04)

 

Preflop: Hero is SB with Qheart.gif, Kspade.gif

2 folds, Hero bets kr70, BB calls kr70

 

Flop: (kr140) 8diamond.gif, 7heart.gif, Kheart.gif(2 players)

Hero bets kr110, BB calls kr110

 

Turn: (kr360) 4club.gif(2 players)

Hero checks, BB bets kr140, Hero calls kr140

 

River: (kr640) 4spade.gif(2 players)

Hero checks, BB bets kr280, Hero raises to kr2720 (All-In)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis mig på den otroligt oviktiga 22 årsdagen. Hade några kompisar som slaggade här så blev faktiskt väckt av sång på morgonen :-) min roomie har även bakat en prinsesstårta. Han är glutensär fast den glutenfria tårtbottnen är på något skumt sätt mycket godare än vanlig.

 

Har låtit min lillebrorsa spelat lite turneringar på mitt ftp-konto efter att han lånat lite pokerböcker och railat lite. Han har väl backat lite på pyttelitet microsample men det artar sig. Hade ganska exakt $500 på kontot igår och bestämde mig för att försöka köra upp de till $10k med 10-inköpsregel upp till nl200 sedan spela vanligt därifrån. Skulle jag gula tror jag att jag depositar det direkt men senast jag snackade med supporten så klick-raisade de bara min depositgräns så känns segt att göra typ 10 insättningar när man även har månadsgräns. Ska se hur det går då jag i princip bara spelat 200bb svs senaste året men är ju inga genier man möter direkt. Tror att jag kommer att lyckas men får se. Provade att spela 10 bord idag och det flöt på utan bekymmer. 1200 händer hittills och +$200, $180 över AIev lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah spelade 500 händer nl1000-1500 på svs och vann 5k. Sprang oförskämt bra och förlorade inte en pott över 1k. Droppade dessvärre 3bi på ftp. Upp runt 35k för månaden nu! Nu slagg sen hockey.

 

Knapp är 52/14 superfisk, bb är Gert_Steel som är kompetent tag. Tänker b/c > c/c är det snett? Båda lär syna brett på flop + att turn är (semi)blank.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr15.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr4975.03)

BB (kr2970)

Button (kr3627.19)

UTG (kr914.16)

MP (kr3313.91)

 

Preflop: Hero is SB with Jdiamond.gif, Jheart.gif

2 folds, Button calls kr15, Hero bets kr75, BB calls kr75, Button calls kr75

 

Flop: (kr225) 9heart.gif, 7spade.gif, 8club.gif(3 players)

Hero bets kr175, BB calls kr175, Button calls kr175

 

Turn: (kr750) Aheart.gif(3 players)

Hero bets kr525

 

edit: menade b/f > c/c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis mig på den otroligt oviktiga 22 årsdagen. Hade några kompisar som slaggade här så blev faktiskt väckt av sång på morgonen :-) min roomie har även bakat en prinsesstårta. Han är glutensär fast den glutenfria tårtbottnen är på något skumt sätt mycket godare än vanlig.

 

Har låtit min lillebrorsa spelat lite turneringar på mitt ftp-konto efter att han lånat lite pokerböcker och railat lite. Han har väl backat lite på pyttelitet microsample men det artar sig. Hade ganska exakt $500 på kontot igår och bestämde mig för att försöka köra upp de till $10k med 10-inköpsregel upp till nl200 sedan spela vanligt därifrån. Skulle jag gula tror jag att jag depositar det direkt men senast jag snackade med supporten så klick-raisade de bara min depositgräns så känns segt att göra typ 10 insättningar när man även har månadsgräns. Ska se hur det går då jag i princip bara spelat 200bb svs senaste året men är ju inga genier man möter direkt. Tror att jag kommer att lyckas men får se. Provade att spela 10 bord idag och det flöt på utan bekymmer. 1200 händer hittills och +$200, $180 över AIev lol.

 

Grattis! =)

Vilken nivå spelar du på FTP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:Qd::8d: måste vara dagens hand. Sitter en horribel spelare på 10/20 hu men vi tog en 20 min paus nu. Inleder med 3k upp sen får man dessa knogmackor. Välkommen mars sas.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr6437.50)

SB (kr6815.37)

 

Preflop: Hero is BB with 8diamond.gif, Qdiamond.gif

SB bets kr60, Hero calls kr60

 

Flop: (kr120) 3diamond.gif, 5diamond.gif, 7diamond.gif(2 players)

Hero checks, SB bets kr90, Hero calls kr90

 

Turn: (kr300) 2heart.gif(2 players)

Hero checks, SB bets kr225, Hero raises to kr700, SB calls kr700

 

River: (kr1700) Jspade.gif(2 players)

Hero bets kr1400, SB raises to kr3240, Hero calls kr3240

 

Total pot: kr8180 | Rake: kr5

 

Results:

SB had 10diamond.gif, Kdiamond.gif (flush, King high).

Hero had 8diamond.gif, Qdiamond.gif (flush, Queen high).

Outcome: SB won kr8175

 

 

Size river?

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr4050)

SB (kr10860.37)

 

Preflop: Hero is BB with Qdiamond.gif, 8diamond.gif

SB bets kr60, Hero calls kr60

 

Flop: (kr120) Adiamond.gif, 4heart.gif, 10diamond.gif(2 players)

Hero checks, SB bets kr120, Hero calls kr120

 

Turn: (kr360) 10heart.gif(2 players)

Hero checks, SB bets kr270, Hero raises to kr900, SB calls kr900

 

River: (kr2160) 3diamond.gif(2 players)

Hero bets ? har ca 3k kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8ih9oj4jkog4jg

24oåjh42

oåjhoå24hjh4hp42kp24h

24hk

p24hk24hp

k24h

pk4h2

ph42k

h2¨pkh4ph4kp4hk4hpk4h

p4hk

p4hk4h3pk

 

gg spelgränsen HEHE poker is fun

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr3691.10)

BB (kr7383.09)

 

Preflop: Hero is SB with Aclub.gif, Aspade.gif

Hero bets kr60, BB raises to kr180, Hero raises to kr500, BB calls kr500

 

Flop: (kr1000) 6diamond.gif, 10spade.gif, 3spade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets kr680, BB raises to kr6883.09 (All-In), Hero calls kr2511.10 (All-In)

 

Turn: (kr7382.20) Kspade.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (kr7382.20) 7club.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr7382.20 | Rake: kr5

 

Results:

Hero had Aclub.gif, Aspade.gif (one pair, Aces).

BB had 10club.gif, Kdiamond.gif (two pair, Kings and tens).

Outcome: BB won kr7377.20

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr6397.03)

BB (kr4429.02)

 

Preflop: Hero is SB with 6club.gif, 8spade.gif

Hero bets kr60, BB raises to kr180, Hero calls kr180

 

Flop: (kr360) 5club.gif, 4club.gif, 7club.gif(2 players)

BB bets kr270, Hero calls kr270

 

Turn: (kr900) 9spade.gif(2 players)

BB bets kr675, Hero calls kr675

 

River: (kr2250) 5heart.gif(2 players)

BB bets kr2080, Hero calls kr2080

 

Total pot: kr6410 | Rake: kr5

 

Results:

Hero didn't show 6club.gif, 8spade.gif (nothing).

BB had 10club.gif, Qclub.gif (flush, Queen high).

Outcome: BB won kr6405

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (2 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr6005)

BB (kr4152.01)

 

Preflop: Hero is SB with 3club.gif, 3spade.gif

Hero bets kr60, BB calls kr60

 

Flop: (kr120) 2heart.gif, 10heart.gif, 9diamond.gif(2 players)

BB checks, Hero checks

 

Turn: (kr120) 3diamond.gif(2 players)

BB bets kr90, Hero raises to kr280, BB calls kr280

 

River: (kr680) 8club.gif(2 players)

BB checks, Hero bets kr520, BB raises to kr2060, Hero calls kr2060

 

Total pot: kr4800 | Rake: kr5

 

Results:

Hero had 3club.gif, 3spade.gif (three of a kind, threes).

BB had Qheart.gif, Jdiamond.gif (straight, Queen high).

Outcome: BB won kr4795

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...