Gå till innehåll

Antisk


Antisk

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det som du beskrev med foten hände exakt likadant med en polare för någon månad sen. Det visade sig att han hade brutit fotleden så jag hoppas att det inte vart lika allvarligt för dig (=

 

Fridens

 

Kändes fan som den bröts helt jävla sjuk smärta. Men morsan som har sett lite stukningar trodde iaf det var det. Min syrra spelade mycket basket och där stuka dom fötterna lika ofta som jag gular ett bord typ. Så förhoppningsvis är den inte bruten. Men jag har fortfarande 2 timmar efter jävligt ont och jag fattar inte hur jag ska kunna somna med denna smärta. Det kommer nog dröja ett bra tag. Om det inte har gått över med smärtan tills övermorgon så får jag väll åka och rönka. Eller hur det stavas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kändes fan som den bröts helt jävla sjuk smärta. Men morsan som har sett lite stukningar trodde iaf det var det. Min syrra spelade mycket basket och där stuka dom fötterna lika ofta som jag gular ett bord typ. Så förhoppningsvis är den inte bruten. Men jag har fortfarande 2 timmar efter jävligt ont och jag fattar inte hur jag ska kunna somna med denna smärta. Det kommer nog dröja ett bra tag. Om det inte har gått över med smärtan tills övermorgon så får jag väll åka och rönka. Eller hur det stavas.

 

Bred trupp imo =/ Blev nog stans dyraste lindning av foten när min baller-halsduk kom till anvädning ;-)

 

Cp-månad för mig pokermässigt då jag lyckats gå -20k->30k->-30k :-) kan bli första backmånaden på ett år. Måste läsa en fucking bok till på torsdag + att jag fick något konsitgt påminnelse-sms av en überambitiös brud i min pm-grupp där jag inte har någon aning om vad hon menar :roll: fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<--------- Nickar jag :-)

 

Samma här :-)

 

Lider med David aka pottodds the man. Hade varit och röntgat foten på ackis nu på morgonen och tydligen hade ett ledband i foten gått av plus att en flisa hade lossnat från benet. Kryckor i någon vecka och sedan ingen fotboll etc på en månad :cry: mer tid till poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kunde ju ta sig i arslet på att det var något mer än en stukning. Jag kände det redan på natten då jag hade feting ont i foten. Men iaf ett ledband i foten sen en benflisa som hade gått sönder på köpet. Det vart ingen operation iaf utan jag ska bara linda varje dag i nån månad sen gå på kryckor tills foten är stabil igen. Jag kommer inte kunna träna på 1 månad :-(

 

dygnat totalt idag också. Var på sjukhuset och väntade tot 4 timmar obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kunde ju ta sig i arslet på att det var något mer än en stukning. Jag kände det redan på natten då jag hade feting ont i foten. Men iaf ett ledband i foten sen en benflisa som hade gått sönder på köpet. Det vart ingen operation iaf utan jag ska bara linda varje dag i nån månad sen gå på kryckor tills foten är stabil igen. Jag kommer inte kunna träna på 1 månad :-(

 

dygnat totalt idag också. Var på sjukhuset och väntade tot 4 timmar obv.

 

Been there. Jävligt jobbigt samt irriterande smärta. Om man ska se det positivt så ska man inte underskatta armträningen du får av kryckor dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol får chilla lite med HoN, sitter lappar på porten nu 'Ni som spelar tvspel med jättehög volym, var snälla och respektera att huset är lyhört och använd hörlurar mellan 22-06' haha skrev GG no re på lappen när jag kom hem från stan :-P

 

Hittade plus-session idag för första ggn på evigheter :-D 1900kr rikare wohoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Indeed I do! Läser ett lite spec-program som är civilingenjör med samhällsstudier. FEK, miljökunskap etc förutom mkt matte etc som alla läser :-) blev cp igår då det visade sig att jag hade rätt upplaga så har förberett mig på 3 kapitel istället för 2 vilket borde innebära karmaklonk inom närmsta dagen då det tog fetttt med tid :-(

 

Styrt upp min dygnsrytm helt nu och känner mig sjukt mkt piggare och klarare än under jullovet. Nu ser standarddagen ut att man går upp vid 7, frukost, skola, lunch, chilla hemma med film/xbox, en session, middag, träning sen en kvällssession och slagg innan midnatt. Har börjat korta ner mina sessioner till 45min-pass och känner att jag kan hålla 100% fokus under hela tiden och försöker verkligen analysera varje hand maximalt. Ska ha detta som mål i februari och leva en ganska inrutad vardag på veckodagarna och göra scheman med träning, poker, skola etc för att slippa dötid. Btw är 7 det senaste jag har vaknat den här veckan so far, upp 6 två dagar i rad och 5 idag. Känns bra på ett sätt då det var ganska tidigt sänggång under första delen av januari. Lol blev långt detta.

 

EDIT: obv löjligt avundsjuk på alla på GC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Indeed I do! Läser ett lite spec-program som är civilingenjör med samhällsstudier. FEK, miljökunskap etc förutom mkt matte etc som alla läser :-) blev cp igår då det visade sig att jag hade rätt upplaga så har förberett mig på 3 kapitel istället för 2 vilket borde innebära karmaklonk inom närmsta dagen då det tog fetttt med tid :-(

 

Styrt upp min dygnsrytm helt nu och känner mig sjukt mkt piggare och klarare än under jullovet. Nu ser standarddagen ut att man går upp vid 7, frukost, skola, lunch, chilla hemma med film/xbox, en session, middag, träning sen en kvällssession och slagg innan midnatt. Har börjat korta ner mina sessioner till 45min-pass och känner att jag kan hålla 100% fokus under hela tiden och försöker verkligen analysera varje hand maximalt. Ska ha detta som mål i februari och leva en ganska inrutad vardag på veckodagarna och göra scheman med träning, poker, skola etc för att slippa dötid. Btw är 7 det senaste jag har vaknat den här veckan so far, upp 6 två dagar i rad och 5 idag. Känns bra på ett sätt då det var ganska tidigt sänggång under första delen av januari. Lol blev långt detta.

 

EDIT: obv löjligt avundsjuk på alla på GC

 

STS eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, o läser o STS. Även om jag slarvat lite med pluggandet senaste året. Du började i höstas eller?

 

ah ok we will meet again I guess (: yes började i höstas. Vilket år är du inne på?

 

Badmintonträning idag och hade överlägset bästa passet det här året där allt stämde och spelet flöt på. Hoppas kunna applicera lite skills och tänk till pokern =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck poker kan inte gå sämre just nu. Även fast jag har gått ner till 5/10 och bara spelar där så går det dåligt. Jag backade 3.5k där idag. Åkte på några sjuka händer AQ vs AK i trebettad pot AAx flop. Sen två st KKvsAA så man kan inte göra mycket än att backa rejält även om jag vann en flip all in pre. Sen precis innan jag skulle quita för dagen så blev jag översettad för 500 bb pott. Just nu känns det fan helt omöjligt att vinna. Jag blir nästan sugen på o lägga ner och bara softa helt i vår men samtidigt vet jag att det alltid vänder men tror aldrig det har känts så här tungt. Jag vette fan vad jag ska göra för att få det och vända det är väll bara nöta på antar jag.

 

 

Annars är det inte mycket som händer jag har bara suttit och slöat vid datorn hela veckan och kanske rört mig max 150 meter på 4 dagar nu eftersom min fot fortfarande inte går o stödja alls på. Men om 3-4 dagar bör jag kunna stödja på den lite iaf. Jag är sjukt oskillad med kryckor men stapplar mig fram iaf.

 

aja ska nog kolla på ett avsnitt av 24 sen sova. God natt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ola:

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr20.00 BB (7 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB (kr4270.61)

Hero (BB) (kr4802.27)

UTG (kr2803.83)

MP1 (kr2359.04)

MP2 (kr3970)

CO (kr1824.66)

Button (kr3116.41)

 

Preflop: Hero is BB with 6heart.gif, 6diamond.gif

UTG bets kr80, 2 folds, CO calls kr80, Button calls kr80, 1 fold, Hero calls kr80

 

Flop: (kr330) 6club.gif, Qspade.gif, 4diamond.gif(4 players)

Hero checks, UTG bets kr120, CO raises to kr405, Button calls kr405, Hero calls kr405, 1 fold

 

Turn: (kr1665) Kdiamond.gif(3 players)

Hero checks, CO raises to kr1339.66 (All-In), Button raises to kr2631.41 (All-In), Hero calls kr2631.41

 

River: (kr8267.48) 9heart.gif(3 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr8267.48 | Rake: kr20

 

Results:

Button had Kclub.gif, Qclub.gif (two pair, Kings and Queens).

Hero had 6heart.gif, 6diamond.gif (three of a kind, sixes).

CO had Jdiamond.gif, 10diamond.gif (straight, King high).

Outcome: Hero won kr2583.50, CO won kr5663.98

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...