Stormen_Per Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Jag satte han på ett drag och han satte mig på ett drag. Problemet är att jag träffar PokerStars Game Hold'em No Limit ($2/$4) - 2009/04/06 14:23:41 ET Seat 1: iplaypokeher ($435.50 in chips) Seat 2: HERO($1104.50 in chips) iplaypokeher: posts small blind $2 HERO: posts big blind $4 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO iplaypokeher: raises $4 to $8 HERO: raises $20 to $28 iplaypokeher: calls $20 *** FLOP *** HERO: bets $38 iplaypokeher: calls $38 *** TURN *** HERO: bets $98 iplaypokeher: calls $98 *** RIVER *** HERO: checks iplaypokeher: bets $271.50 and is all-in HERO said, "SICK" HERO: calls $271.50 *** SHOW DOWN *** iplaypokeher: shows (a pair of Queens) HERO: shows (two pair, Queens and Fours) HERO collected $870.50 from pot Citera
Stormen_Per Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Kanske är jättestandard vad vet jag? Citera
hampulito Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Super enkel fold i mina ögon. Gillar inte riktigt 3beten heller du bygger ju bara potten till utmärkt storlek för fi som har både pos och en bättre hand. Citera
padrinosftw Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Haha känns inte som att den här tråden går som OP hade hoppats. Gratz till en (iaf den här gången) bra syn och en fin pott. Citera
owster Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Så typiskt den svenska avundsjukan... Nice call! Citera
medullaoblongata Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Så typiskt den svenska avundsjukan... Nice call! +1 obv avundsjuka på att de inte kan steka på stureplan som OP kommer kunna göra nu. Det är kittlande att bara tänka tanken på att kunna gå ut med de där cashen och självförtroendet efter att ha vunnit den där potten. Citera
dafvor Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Älskar fi gör sådana calls på mig då jag är tom. Extremt tiltande. Nice call imo. Citera
xxkip Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 24s måste man 3betta pre. iaf om man möter en grinder som är djup bakom... hoppas han blev tiltad och du snuva honom på minst 5-6 inköp till Citera
Hagan Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 24s måste man 3betta pre. iaf om man möter en grinder som är djup bakom... Jasså? Citera
hampulito Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Älskar fi gör sådana calls på mig då jag är tom. Extremt tiltande. Nice call imo. synen är inte särskilt bra om fi är något sånär kompetent. Om fi suger och alldrig betar sina bra ess på river så är synen lite bättre. Men det kan vi inte utgå ifrån så fis range består av q2-qk, a9+, AA, 55, och drag dessutom kommer han inte bluffa alla sina missade drag. 24s måste man 3betta pre. iaf om man möter en grinder som är djup bakom... hoppas han blev tiltad och du snuva honom på minst 5-6 inköp till Vafan spelar det för roll om fi är djup bakom när vi själva har 100bb? Gillar en 3bet bättre om fi öpnar 3x som standard. Nu känns det bara helt onödigt att bygga en pott som blir medelstor som fi får spela i pos med en starkare hand än den vi har. Citera
Stormen_Per Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Haha känns inte som att den här tråden går som OP hade hoppats. Gratz till en (iaf den här gången) bra syn och en fin pott. Hehe alltid kul med lite respons! Tack! obv avundsjuka på att de inte kan steka på stureplan som OP kommer kunna göra nu. Det är kittlande att bara tänka tanken på att kunna gå ut med de där cashen och självförtroendet efter att ha vunnit den där potten. Ja du var ju jävligt rolig. hoppas han blev tiltad och du snuva honom på minst 5-6 inköp till Minst! synen är inte särskilt bra om fi är något sånär kompetent.Om fi suger och alldrig betar sina bra ess på river så är synen lite bättre. Men det kan vi inte utgå ifrån så fis range består av q2-qk, a9+, AA, 55, och drag dessutom kommer han inte bluffa alla sina missade drag. Snarare any two. Citera
hampulito Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Hehe alltid kul med lite respons!Tack! Ja du var ju jävligt rolig. Minst! Snarare any two. Givetvis finns det någon enstaka twobarrelfloat. Jag vet ju inte ur den här specifika motståndaren spelade men mot random fi så är synen inte bra. Citera
starsonmars Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Så typiskt den svenska avundsjukan... Nice call! Here we fucking go again.. kan inte CDS och hans anhängare glida in och påpeka hur alla på det här forumet som inte är mångmiljonärer lider av den svenska avundsjukan? Citera
Stormen_Per Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Here we fucking go again.. kan inte CDS och hans anhängare glida in och påpeka hur alla på det här forumet som inte är mångmiljonärer lider av den svenska avundsjukan? Lugna ner dig nu. Den här tråden handlar om hur vacker min riversyn är! Citera
starsonmars Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Lugna ner dig nu. Den här tråden handlar om hur vacker min riversyn är! Ja. Men om du inte hade skrivit det här inlägget hade du haft 420 inlägg. Bad run imo. EDIT: Foooooour twenty. Citera
fsista Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Roligt att du lyckas spela varenda gata fel. Citera
Bergmannen Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Roligt att du lyckas spela varenda gata fel. Jaså? Trebetten pre var väl kanske ingen höjdare men ser inget fel i att skjuta flop och turn som spelat. Citera
Mikael1337 Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Spelar själv på just de stakesen och om man ska kunda kommentera något om spelet så bör du ju säga lite om hur han spelar detta är ju helt read beroende och inte ett spel man gör likadant mot alla. Citera
Elitloppet Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Jaså?Trebetten pre var väl kanske ingen höjdare men ser inget fel i att skjuta flop och turn som spelat. Jag är rätt tveksam till turnbetten jag. Citera
sexyterran Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 inte en bra syn trots vad folk säger och kanske det sjukaste jag sett. tror tom att det e fejkad hh. det finns liksom inte. Citera
Recommended Posts