apekatt Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Om ni kollar i vip-shopen så finns det lite "roliga" saker där. Tuff som man är så testade man att köpa gräsklipparen . Någon gräsklippare tror jag inte att jag kommer få, däremot så fick jag 16 bucks i bonus för 1k fpps. Så testa ni med... Tyvärr har man slaskat bort nästan alla sina fpps på sattar, så hade bara råd med grässklipparen gogogo Citera
eurythmech Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Kul grej! Jag köpte de som fanns för 1k. Fan att man inte är baller med 1M...fungerar de? Jag ser inte bonusarna nånstans btw, men jag kanske redan fått pengarna, vad vet jag. Citera
apekatt Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Postad 1 April , 2009 Kul grej! Jag köpte de som fanns för 1k. Fan att man inte är baller med 1M...fungerar de? Jag ser inte bonusarna nånstans btw, men jag kanske redan fått pengarna, vad vet jag. Kolla historiken så kommer du se att du har fått dem Citera
simon1583 Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Om man gör om de till dollar utslaget per FPP blir det 0,016 vilket placerar den på samma nivå som 4000 dollar-bonusen för 250k FPP. Citera
simon1583 Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hittar verkligen inte var man kan se sina bonusar. Köpte de för 1k/styck. Citera
Akumila Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Om man gör om de till dollar utslaget per FPP blir det 0,016 vilket placerar den på samma nivå som 4000 dollar-bonusen för 250k FPP. Och direkt in på kontot också. $64-bonus utan att göra nåt är inte helt fel. Citera
Akumila Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hittar verkligen inte var man kan se sina bonusar. Köpte de för 1k/styck. Gå in på cashier -> history Citera
aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Tack för tipset! 16 dollar för 1K FPP är ju billigt Synd att jag nyss lagt 5K på 50-dollarsbonusen nåja... får nöja mig med en 16-dollars Kan man köpa fler än en bonus btw? Citera
DrRoland Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hittar verkligen inte var man kan se sina bonusar. Köpte de för 1k/styck. Hittar inte var man köper bonusar för 1kr styck:roll: Citera
aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hittar inte var man köper bonusar för 1kr styck:roll: Nej, men du kanske hittar dom som han skrev om? nämligen dom för 1k/styck Citera
SMS Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag hittar inte vart man kan köpa bonusar för 1k fpp/st. Finns inte under "April 1st specials" vad jag kan se. Nån som har lust att tala om vart dom finns? Citera
aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag hittar inte vart man kan köpa bonusar för 1k fpp/st. Finns inte under "April 1st specials" vad jag kan se. Nån som har lust att tala om vart dom finns? alla dom som kostar 1K FPP's ger dig 16 dollar. Citera
Ekenstar Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag hittar inte vart man kan köpa bonusar för 1k fpp/st. Finns inte under "April 1st specials" vad jag kan se. Nån som har lust att tala om vart dom finns? Jo dom finns där, scrolla ner på beskrivning på de items som finns så kanske det klarnar. De kör också några skumma turneringar dagen till ära, fast de har redan startat Citera
dandelion169 Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Ekenstar Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 De kör också några skumma turneringar dagen till ära, fast de har redan startat Skitsmart av stars att köra med fallande blinds (starta på 500/1000) och ökande ante. 12 pers kvar, blindsen är nu 10/20 och anten 10k på level 12, sista leveln. Minsta shorstacken har 611k, kan nog ta några timmar att köra klart den turneringen, ett riktigt aprilskämt. Citera
kraclob Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Skitsmart av stars att köra med fallande blinds (starta på 500/1000) och ökande ante. 12 pers kvar, blindsen är nu 10/20 och anten 10k på level 12, sista leveln. Minsta shorstacken har 611k, kan nog ta några timmar att köra klart den turneringen, ett riktigt aprilskämt. Den var fett kul att lira iaf. Så långt jag kom iaf. Om det är strukturen som du lackar på så tycker jag att turren med 30 mins perioder var mer lol. Men vad gör man inte för att få löpande chuck norris faktan Jag har iaf haft kul idag WP Stars.. Citera
Ekenstar Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Den var fett kul att lira iaf. Så långt jag kom iaf. Om det är strukturen som du lackar på så tycker jag att turren med 30 mins perioder var mer lol. Men vad gör man inte för att få löpande chuck norris faktan Jag har iaf haft kul idag WP Stars.. Kul för att du inte gick alltför långt 3 timmar sen mitt inlägg och hela fyra spelare har åkt ut, åtta kvar, lite väl segt endgame i den. Tror nog Chuck Norris turren tar slut tidigare trots sina 30-minuters perioder Citera
simon1583 Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Och direkt in på kontot också. $64-bonus utan att göra nåt är inte helt fel. Såg det nu, att pengarna kom direkt in på kontot. Därför jag inte fann dem bland bonusar. Citera
Ekenstar Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 En liten bump på denna dagen till ära. Tre billiga objekt första april detta år för 1000 FPP styck (ger en instant bonus på $15): -Online Card Protector -Audio CD: National Anthem collection by Team PokerStars Pro -NPPT (north pole poker tour) Icefest Tournament package Även Private Tropical Island för de som är supernova och har 1M FPP eller Private Tropical Island with internet för 10M FPP för de som är supernova Elite Citera
Recommended Posts