Gå till innehåll

Handhistorik?


schenker

Recommended Posts

Jag installerade nya William Hill (iPoker) på både min stationära XP-dator och på min laptop med Vista.

 

I XP hittar jag handhistoriks-filerna under C:\Program\William Hill\History

(i William Hill-bibblan ligger även mappen "Data").

 

Men i Vista så finns bara C:\Program\William Hill\Data..ingen History-mapp?

 

Jag har försäkrat mig om att jag även kan se dolda filer/mappar...och även försäkrat mig om att handhistoriken sparas lokalt (jag kan plocka upp den i klienten).

 

Var gömmer Vista min historik, nån som kan svara ??

 

/schenker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt, har tre ipokerprogram installerade och där sparas HH under c/poker/sajtnamn/history

 

Har du spelat några händer? Mappen skapas inte innan du har några händer att spara.

 

*edit* kör vista x64

 

OK...jo, har väl kört runt 5 000 händer den senaste veckan...

Helt kalrt finns historiken någonstans lokalt, eftersom jag kan plocka upp hand för hand i själva klienten...får söka vidare! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK...jo, har väl kört runt 5 000 händer den senaste veckan...

Helt kalrt finns historiken någonstans lokalt, eftersom jag kan plocka upp hand för hand i själva klienten...får söka vidare! :-)

 

Nått som kanske funkar är att söka efter ditt användarnamn lokalt på datorn. Då ska du söka på ditt inloggningsnamn inte det nicket du har på pokerbordet. Mina HH´s ligger under mitt inloggningsnick

 

Om inte det funkar kanske du kan söka på en specifik hand, alltså kolla efter ett handnummer i klienten sedan söka på handnummret på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...