Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Första finalbordet på hur länge som helst. Slutar 9:a. Skräll. Citera
upandcoming Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 nån gång blir det din tur sorken Citera
Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 WCOOP 1k-eventet inatt börjar kl 9 japansk tid. Vad fan gör man lol. Gick upp 20 idag, wp Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 WCOOP 1k-eventet inatt börjar kl 9 japansk tid. Vad fan gör man lol. Gick upp 20 idag, wp "inatt kl 9" , så pokerskadad Citera
heltok Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 WCOOP 1k-eventet inatt börjar kl 9 japansk tid. Vad fan gör man lol. Gick upp 20 idag, wp grinda 20-01, kör 1h fyspass, powernappa 04-08. Citera
Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 mm så borde man ha lagt upp det. synd bara att linan har varit kass så man inet kunnat grinda och nu sätter man här och käkar ramen när klockan nästan är 2 så blir jobbigt att komma ut och göra något ansträngande. kanske kan ta en lång promenad eller cykeltur, får se. Citera
Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Usch har spelat 300 händer totalt idag. Börjar redan bli sjukt lat och har nog inte tid att spela alls mellan torsdag och söndag då massa annat är inplanerat, så borde egentligen pressa som fan nu. Illa illa.. Min stejkare för MTTs var inte inresserad av att fortsätta på ny stejk så det verkar inte bli så mycket MTT-grind för mig den kommande tiden då jag inte alls pallar ta swingsen där själv för tillfället. Tillbaka till att grinda satelliter för söndagsturrar då kanske, lol. Life is good. Citera
Macke_ Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tillbaka till att spela hu vs hampu då kanske, lol. Life is good. . Citera
killerwolf Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 låt höra hur mkt du dropa på ditt mtt'ande då ? Citera
Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Hehe, jag är plus rätt bra all-time på MTTs. Runt $50K skulle jag tro. Backade runt $10K på den här stejken men plussade drygt $18K på förra under samma kille. Har ingen vidrig make-up som många av amerikanerna sitter på. Skönt det. Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Hehe, jag är plus rätt bra all-time på MTTs. Runt $50K skulle jag tro. Backade runt $10K på den här stejken men plussade drygt $18K på förra under samma kille. Har ingen vidrig make-up som många av amerikanerna sitter på. Skönt det. och bluwwe Citera
Sorkoas Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Tja! Jag grindar 2/4 nu då jag är trött på 1/2-snubbarna och hur lite man rejkar där. Blir eventuellt att testa lite 3/6 med senare! Citera
b0bb4n Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 har cg gått kasst sorken? varför så lågt? Citera
Gäst Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 och bluwwe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera
Chillarn7 Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Trodde inte heller du grindade så lågt. Vilka nätverk spelas det på? Citera
Sorkoas Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Jo har kört en del 1-2 då det har gått tungt med grinden på 2-4 och 3-6 men har mest nött 12 bord för att väga upp för det timlönsmässigt. Plussar jag på bra nu så behöver jag förhoppningsvis mer aldrig röra den nivån igen haha. Hade inte satt min fot där på nästan två år innan. Citera
Sorkoas Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Måste lära mig att sluta battla lagtardregsen.. är ju ingen flipmästare direkt HEHE Citera
Sorkoas Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 -€3500 över 1500 händer idag. Riktigt grym man känner sig nu. Tillbaka till 1/2 igen då. hehe. Citera
Sorkoas Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Slutar dagen 10 inköp stuck . Tiltade av mig genom att ge mig ut och springa ett par kilometer. Kände mig oväntat fräsch och sprang den tänkta sträckan jag satt upp utan större bekymmer. Har antagligen inte sprungit så långt sen jag opererade mitt knä för fyra år sedan . Nu ska man bara fixa en stabil klocka med pulsmätare osv så ska det inte vara några problem med att fixa sig fit till beachsäsongen 2010! Månadsgrafen wohooo: Ska försöka fixa 4K givar imorgon. Citera
Sorkoas Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 Inget spel idag.. fett illa. Är upptagen typ hela helgen med så lär inte få in många givar då. Får grinda som en watz nästa vecka för att kunna hänga med i racet. Blä. Citera
Haslo Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Orkar inte bläddra tillbaka och leta. Men vart i japan är du? Och hur är det att leva där, dyrt? Och hur kommer det sig att du valt just japan? Citera
Recommended Posts