@ntonius Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 @ntonius har ju uppskattningsvis 10 olika Pokerstars konton. Det var det värsta , kan ni inte kolla om Martin och Karl kan ta ställning till detta ohyggliga fuskande från min sida? Citera
FatFrank Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Det var det värsta , kan ni inte kolla om Martin och Karl kan ta ställning till detta ohyggliga fuskande från min sida?Ja, varför inte? @ntonius och AmiralAnton är ju t.ex. ett par utav dina konton. Citera
MikeTime Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Ja, varför inte? @ntonius och AmiralAnton är ju t.ex. ett par utav dina konton. ...och där tystnade @ntonius... Citera
Maruzi Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 hur slutade allt detta ? orkar inte läsa exakt allt. Citera
sulla Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Det var det värsta , kan ni inte kolla om Martin och Karl kan ta ställning till detta ohyggliga fuskande från min sida? Tänkte inte direkt på just multiaccounting men @ntonius försökte tillsammans med en polare till honom scamma mig genom att kapa min msn. De lyckade kapa msn:en som de fortfarande har tillgång till men naturligtvis fanns inget matnyttigt att hitta på mailen och alla mina polare fick snabbt reda på att den var kapad. Det finns att läsa tidigare tråd ang detta med ett erkännande och en ursäkt från @ men orkar inte leta nu. Citera
FatFrank Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 ...och där tystnade @ntonius... Han har för övrigt erkänt redan (över PM that is). Citera
@ntonius Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Han har för övrigt erkänt redan (över PM that is). Kul att du ljuger. "jag har ju 10 st", ville höra dig säga 10? Ursprungligen postat av @ntonius Nämn 8 till kompis, + vem är du ens? /Anton Citera
FatFrank Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Kul att du ljuger. "jag har ju 10 st", ville höra dig säga 10? Ursprungligen postat av @ntonius Nämn 8 till kompis, + vem är du ens? /Anton Spelar ingen roll ifall det är 10 eller 2. Men du har ju redan erkänt att både @ntonius och AmiralAnton är dina konton.. Citera
MikeTime Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Han har för övrigt erkänt redan (över PM that is). Jo, han har PM:at mig med... Citera
Snygglenn Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Jo, han har PM:at mig med... Haha varför hänger han kvar på forumet om han har försökt blåsa minst två pers här? Citera
nordkvist Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Det här var bland de mer underhållande trådarna jag har läst. Citera
Drunken_Penguin Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Borde inte @ntonius-delen få en ny tråd som frågar om Martin och Karl och Alexander tar ställning? Citera
KlubbLive Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 För i helvete. Skandal. PokerStars: Ni Suger. TVI. Citera
Recommended Posts