Gå till innehåll

San Remo


Hjulapan

Recommended Posts

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var det inte en usel syn av Mr Sundell....?

 

Han slår upp 200K får syn av Dåren, sedan ställer finnen 1,5 miljoner tlll.

Då har Jänkaren som är tokkort redan vikt.

Sundell har AJ....

 

tycker med det är ett dåligt spel av Sundell då finnen inte spelat så värst mycket och verkar har den tightaste rangen på bordet.

 

Vet inte vad Gustav tänker när finnen squeezar, då jag inte tror han bluffar ofta där. (nästan aldrig?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker med det är ett dåligt spel av Sundell då finnen inte spelat så värst mycket och verkar har den tightaste rangen på bordet.

 

Vet inte vad Gustav tänker när finnen squeezar, då jag inte tror han bluffar ofta där. (nästan aldrig?)

 

Tyckte också den handen var skum spelad. Fold utan tvekan.

 

Men gg som fan gustav!!!!!!!!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har förmodligen spelat mest mot tighta (dåliga) italienare. Finns nog en hel del sådana.

 

"We were getting comments that u were not playing swedish" (eller nåt i den stilen), det tyckte jag var lite roligt.

 

Tycker att han hade en bra gameplan. Synd att han inte lyckades fullt ut bara, men GG GS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har förmodligen spelat mest mot tighta (dåliga) italienare. Finns nog en hel del sådana.

 

"We were getting comments that u were not playing swedish" (eller nåt i den stilen), det tyckte jag var lite roligt.

 

Tycker att han hade en bra gameplan. Synd att han inte lyckades fullt ut bara, men GG GS!

 

Gameplan? Vad är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gameplan? Vad är det?

 

 

Gameplan= plan för spelet. I hans fall, så tror jag hans plan var att inte ta onödiga risker och vänta på bra händer att spela mot Constant och Dragan. Få till en deal på tre gubbar var kanske ett mål. Han gjorde väl missar också, som när han synade finnen. Jag anar att det ska komma något drygt. Kör hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gameplan= plan för spelet. I hans fall, så tror jag hans plan var att inte ta onödiga risker och vänta på bra händer att spela mot Constant och Dragan. Få till en deal på tre gubbar var kanske ett mål. Han gjorde väl missar också, som när han synade finnen. Jag anar att det ska komma något drygt. Kör hårt!

 

Antagligen något i stil med det finns ett optimalt sätt att spela varje enskild hand, dock beroende på tidigare händer och motstånd, inte en optimal strategi.

 

Fast med mer termer, lite mer utvecklat, alite drygare samt otroligt mycket mer korrekt än mina gissningar (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen något i stil med det finns ett optimalt sätt att spela varje enskild hand, dock beroende på tidigare händer och motstånd, inte en optimal strategi.

 

Fast med mer termer, lite mer utvecklat, alite drygare samt otroligt mycket mer korrekt än mina gissningar (=

 

Jag tror du gissar bra. Jag själv hade nog plockat upp lite bättre starthänder eller träffat lite bättre och stackat Dragan + Constant. Om inte det funkade hade jag varit nöjd om man kom till deal så man fick del av förstapriset. Slötittade på FT, men snappade upp "there are som complete monkeys at the table" (Fitzgerald).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

congrats mr Sundell! GG.

 

Antar att han va trött, men något stämmer inte med uttrycket "The italian guys were very tight".

 

 

Hallå ??? Vilka italienare har han spelat mot ?

 

Källa : 1:27 in i denna.

 

 

Dom som tog sig långt var tajta, i alla fall de som dök upp på EPTLive.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...