Bluwajt Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 rubriken (= Trägårn? Vilken av dom? edit: såg att du var från gbg, nvm hehe, trädgårn är väl ett av dom kändaste ställena här tror jag Glömde säga att det är äckligt nöt det som FTP gjort nu att dom synkat breaksen i mtts. xx55-xx00 kommer det vara breaks i alla turrar med några få undantag (typ om den startat mindre än 10 min innan eller så). Skulle vara grymt bra om Stars kunde rygga, dock lite tveksam till det men kan ju alltid hoppas. Citera
simonlofberg Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 En glad gubbe bluwajt, du hade ju hård image hos mig med bara massa Citera
Bluwajt Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 En glad gubbe bluwajt, du hade ju hård image hos mig med bara massa Är nog väldigt långt ifrån att klassas som hård faktiskt Störd passar bättre Slutar 10-6 idag vilket känns mycket bra =) Citera
jkkman Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Fattar inte rubriken (wtf ar glajjerna?) men efter som jag alskar uppmarksamhet sa far den Har det nagot att gora med synkade breaks sa tar jag at mig hela aeran! Citera
jkkman Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 glajjer är ju glasögon. Naer fan gjorde jag nat saont? Citera
Bluwajt Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 Naer fan gjorde jag nat saont? hade hidden cam 1.25 Citera
Bluwajt Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 Kom på att de tär sista april idag så får väl summera månaden lite Kommer inte ihåg hur det började, tror jag precis clearade FTP-bonusen i början och åkte ju sen på cruisen. Kört mest mtts och husngs sen dess där ju 8k klonken under scoop är det enda som är värt att säga. Slutar totalt på runt 5k tror jag. Breakat husngs så är alltså typ 3k back på andra mtts vilket känns lite segt. Dock haft 3-4 placeringar där jag slutat 7-18 i för mig bra turrar med fina priser i toppen så en sån träff och det hade ju sett lite annorlunda ut, men men. Backade runt 3-4k sek också. Så totalt blir det väl runt 30-35k sek vilket jag ändå är rätt nöjd med =) Borde tagit 1926 bussen in till stan nu men skiter i den och tar 2025 istället då jag vill spela lite eftersom jag alltid är spelsugen innan jag ska ut :( Citera
Bluwajt Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 var inte så kul att spela, 3-1 dock =) Hej då nu! Citera
jkkman Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 orka att den daer filmen ligger ute po youtube Monaden blev typ nanstans mellan 150 o 200k (senast jag kollade). Har for mycket pengar po foer maonga sajjter foer att det ska vara enkelt att haolla reda po. Skulle inte forvona mig om jag gulat Party naer jag kommer hem pga av deras hidden avgifter do man inte lirar. Citera
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 Gårdagen blev konstig. Var på Valand först och drack rätt mycket där. Sen skulle vi ju vidare till trädgärn men tappade bort dom jag där med när vi gick in typ och enda jag har nummer till var så borta att han inte fattade hur man skulle svara på en telefon Satte mig obv och tröstspela BJ i nån timma, så sjukt att man inte kan få vara Consp run good en gång i livet utan backa rätt ut några hundringar obv Fick sen kontakt med övriga gänget och skulle dit men så såg jag min buss och hoppade på den Så tveksam kväll Fast idag ska det bli mycket spel tror jag edit: Träffade för övrigt typ tourney managern från cruisen som ser ut exakt så här. Skrämmande likt faktiskt Citera
heltoker Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 hahahaha "DU PAJJA GLAJJERNA JOHAN" tror dom bor rätt nära mig också, respekt Citera
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 hahahaha "DU PAJJA GLAJJERNA JOHAN" tror dom bor rätt nära mig också, respekt haha, har du sån dialekt? Citera
padrinosftw Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 haha, har du sån dialekt? De har ju ingen dialekt obv ((((((= Citera
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 De har ju ingen dialekt obv ((((((= Jo, massor Citera
heltoker Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 haha, har du sån dialekt? jobbigt om dina drömmar inte stämmer överens med verkligheten! Citera
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 jobbigt om dina drömmar inte stämmer överens med verkligheten! Kan inte föreställa dig med sån dialekt iaf Kört lite nu, 10-10. Inte sprungit så bra så är rätt nöjd ändå. Har för övrigt gett mig själv tillåtelse att slopa kravet på att gå ut varje ledig dag nu eftersom det är ny månad. Kommer aldrig kunna hålla det ändå Citera
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 haha, stockholmsdialekt? Det där är väl ingen vanlig stockholmsdialekt =( Citera
Bluwajt Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2009 Slutar första maj 24-18 vilket känns bra Ska försöka få in många husngs denna månaden tror jag då det ju kommer bli rätt fin rb i slutändan. Kört nån mtt och några sattar också och vann en satte för €100 så breakar typ där. God natt nu Citera
Bluwajt Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2009 Segt, för chiplead i superturbon med runt 55 kvar Full Tilt Poker Game #11992600742: $15K Super Turbo KO (89703369), Table 47 - 80/160 - No Limit Hold'em - 19:23:08 ET - 2009/05/02 Seat 1: rdcrsn (1,065) Seat 2: udontsay (2,492) Seat 3: AlexS1 (2,120) Seat 4: MrOceanJr (3,630) Seat 5: viperucla (3,375) Seat 6: Mecastyles (1,468) rdcrsn posts the small blind of 80 udontsay posts the big blind of 160 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr AlexS1 folds MrOceanJr raises to 400 viperucla raises to 3,375, and is all in Mecastyles folds rdcrsn folds udontsay folds MrOceanJr calls 2,975 viperucla shows MrOceanJr shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** viperucla shows a full house, Nines full of Tens MrOceanJr shows a pair of Tens viperucla wins the pot (6,990) with a full house, Nines full of Tens *** SUMMARY *** Total pot 6,990 | Rake 0 Board: Seat 1: rdcrsn (small blind) folded before the Flop Seat 2: udontsay (big blind) folded before the Flop Seat 3: AlexS1 didn't bet (folded) Seat 4: MrOceanJr showed and lost with a pair of Tens Seat 5: viperucla showed and won (6,990) with a full house, Nines full of Tens Citera
Bluwajt Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2009 Helt okej dag ändå. 18-10 på husngs plus lite cash i sattar och mtts. Slutar upp runt $450 tror jag =) gngn nu! Citera
jkkman Postad 3 Maj , 2009 Rapport Postad 3 Maj , 2009 lol sitter och tvabordar pa ett internetcafe. Plussat mer an vad jag gjort av med pa tio dagar i Grek. Lamnar dock detta land sa fort som mojligt. Citera
Recommended Posts