PokerStars_Karl Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Hej, SmetigMelon, du har tidigare fått svar via mail och det har då förklarats varför vi har agerat som vi gjort. Jag har nu även skickat ett mail till dig. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmetigMelon Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Hej, SmetigMelon, du har tidigare fått svar via mail och det har då förklarats varför vi har agerat som vi gjort. Jag har nu även skickat ett mail till dig. Mvh, Karl PokerStars Support Softa är att det är en fråga jag vill ha svar på hela tiden, 7 mail tjatar jag om det. Men ni bara kringår det hela tiden. Ni inser alltså inte att jag blir lurad. Eftersom jag får pengar på annan site, sen skickar pengar till någon på eran site. Sen säger han att han ångrar sig, annulerar transfern och har dubblat sina slantar? Nu har även stars sagt "vi svarar inte på några mer mail" Fast fortfarande inte svarat på min fråga som behandlar ungefär det jag säger ovanför -Ja jag vet Ola att det var dumt, har lärt mig och använder nu bookers och absolut inte stars- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 fl nd hs mny re sn prtd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Du har fått pengar på en annan sajt? Och anser att Stars ska rycka ut? Ser du inte vari felet ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Hej, Vi har förklarat för dig vid ett flertal tillfällen varför vi tagit det/de beslut som vi gjort. Vi har även svarat på din fråga. Jag kan gärna posta de email som vi skickat till dig om du vill det samt posta den bakgrund som finns till detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmetigMelon Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Du har fått pengar på en annan sajt? Och anser att Stars ska rycka ut?Ser du inte vari felet ligger? Menade skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts