Gå till innehåll

Vad för prylar har pokern betalat för er?


piggeh

Recommended Posts

Vill inte gå ut med det.

Kunde ha avslöjat mitt nick, men då hade jag inte avslöjat min BR ;)

 

Det finns en SonOfSam på prima som kommer från New York. Han lirar 50/100 och 25/50. Alla gånger jag har kollat så har han förlorat ett par inköp.

 

Inte du alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"horor och knark" var väl det bästa svaret, man ska ju inte slösa pengarna på en massa skitsaker som skrotbilar och sunkiga stereoapparater utan sinnesvidgande upplevelser. Fast den frasen låter bättre när man säger "luder och kokain", det är viktigt att utnyttja nyanserna i språket!! Det där är för övrigt en fras jag skulle vilja se under intressen i en kontaktannons, för vilken kille gillar egentligen "långa skogspromenader" eller "lugna hemmakvällar"?? Nä "luder o kokain" åt folket!! Är man lite mer åt det dekadenta hållet så blir det ju "luder o heroin" är man punkig: "piskluder o amfetamin" o är man rastafari så spelar man förmodligen inte poker.

 

Jag har spenderat mina pengar på hyror, pilsner, fotbollsbiljetter och ett :lol: glas whisky, tradigt att skriva att jag också köpt en o annan pokerbok så det nämner jag inte eftersom riktiga män kan spela poker utan nördiga böcker.

 

Jag är i en förhandlingsfas om att utöka budgeten i hushållskassan inom området "luder och kokain" men eftersom jag förväntar mig ganska hårda motargument så slipar jag fortfarande på en del retoriska detaljer i mitt första anförande.

 

eh ska sanningen fram så har jag varit så illa tvungen att betala hyror med min bankroll varför den ständigt befinner sig i en utvecklingsfas, förhoppningsvis på väg mot en nivå där jag också kan köpa skrotbilar o sunkiga stereoapparater.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen hur det är med de här pengarna, man brände ibörjan när man var grön, det är ju en annan femma...kanske gick åt en dator innan man fick ihop alla pusselbitar ;) ?

 

Njae, jag kan förstås inte svara för andra men jag började på låg nivå först efter att jag läst tillräckligt mycket för att ha koll på grundteorin (resten bankade Nusseman och Hjort in mha hot om våld i forumets baby-ålder). Dessutom kom pengarna från sports betting-vinster och inte från privatkonto (gäller iofs inte senaste rullen, men det är en annan sak :)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Online minus ( litar ej på den ) :shock:

Live - mutor till min fru på ca 10.000 för att få spela :D

handpenning till min nya bil.

sen lite höompö på allt annat. räkningar, mutor till mina barn.

får bygga upp lite nu vi skall ha vårat 3:dje barn i aug. barnvagnen är klar iallafall.

 

 

Så är det ,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA... Ja fy faan om man lyckades spela ihop de summor som några av er gör.

 

Personligen så ligger jag plus i livespel med lika mycket som jag ligger minus på nätet... Man undrar ju när man ska rycka ifrån *LOL*

 

Förstår inte varför jag lyckas vinna live, men förlorar på nätet.

Någon som har en idé? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför jag lyckas vinna live, men förlorar på nätet.

Någon som har en idé? :roll:

 

for att jag spelar pa natet, men inte live ;)

 

skamt asido. Verkar vara manga har som vinner live, men inte online. Mysko. Kan det vara sa att spelet online ar lite loosare o aggressivare eftersom man inte riktigt har en verklighetskansla over markern

 

eller ar det bara sa att vissa ar battre pa kansla och darmed battre live?

 

hade varit intressant att rakna ut. Ar sjalv nog lika bra live som online

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit och shoppat lite igår :-o

 

1 st vit streckig kavaj, Burberry 3450;-

1 st vit kavaj, Acne 2500;-

2 st jeans, replay, 1200;- resp. 1500;-

1 st limegrön pikétröja, Lacoste 800;-

1 st rosa pikétröja, Ben Sherman 595;-

1 st gul pikétröja, Acne 700;-

1 st parfym, Armani, Aqua di gio 495;-

1 st parfym, Armani, black code 495;-

1 st Solglajjor, Dior 2700;-

1 par skor, Louis Vuitton, 3400;-

 

------------------------------------------------

 

Tänk vad några händer poker kan bekosta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit och shoppat lite igår :-o

 

1 st vit streckig kavaj, Burberry 3450;-

1 st vit kavaj, Acne 2500;-

2 st jeans, replay, 1200;- resp. 1500;-

1 st limegrön pikétröja, Lacoste 800;-

1 st rosa pikétröja, Ben Sherman 595;-

1 st gul pikétröja, Acne 700;-

1 st parfym, Armani, Aqua di gio 495;-

1 st parfym, Armani, black code 495;-

1 st Solglajjor, Dior 2700;-

1 par skor, Louis Vuitton, 3400;-

 

------------------------------------------------

 

Tänk vad några händer poker kan bekosta :)

 

Lilla vän...Burberrykavajer är liksom ingen hit. Pikétröjar är hemska. Armaniparfymer likaså. Allt det där är så fel.

 

Du som har pengar borde satsa på måttsydda kostymer (svart kritstreck, helsvart i halvglansig look till grundgarderoben), enkla måttsydda helvita skjortor till detta, Bvlgari från förra året och årets nyhet i parfymväg, Diorbrillorna måste du skoja om och du kan lämna tillbaka dem genast. Tack. Skor från Louis Vitton vill jag helst inte kommentera. Här gäller också måttsytt och egen design.

 

Vi kan idka byteshandel. Du lär mig spela highstakespoker och jag lär dig att klä på dig. Deal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"horor och knark" var väl det bästa svaret, man ska ju inte slösa pengarna på en massa skitsaker som skrotbilar och sunkiga stereoapparater utan sinnesvidgande upplevelser. Fast den frasen låter bättre när man säger "luder och kokain", det är viktigt att utnyttja nyanserna i språket!! Det där är för övrigt en fras jag skulle vilja se under intressen i en kontaktannons, för vilken kille gillar egentligen "långa skogspromenader" eller "lugna hemmakvällar"?? Nä "luder o kokain" åt folket!! Är man lite mer åt det dekadenta hållet så blir det ju "luder o heroin" är man punkig: "piskluder o amfetamin" o är man rastafari så spelar man förmodligen inte poker.

 

Jag har spenderat mina pengar på hyror, pilsner, fotbollsbiljetter och ett :lol: glas whisky, tradigt att skriva att jag också köpt en o annan pokerbok så det nämner jag inte eftersom riktiga män kan spela poker utan nördiga böcker.

 

Jag är i en förhandlingsfas om att utöka budgeten i hushållskassan inom området "luder och kokain" men eftersom jag förväntar mig ganska hårda motargument så slipar jag fortfarande på en del retoriska detaljer i mitt första anförande.

 

eh ska sanningen fram så har jag varit så illa tvungen att betala hyror med min bankroll varför den ständigt befinner sig i en utvecklingsfas, förhoppningsvis på väg mot en nivå där jag också kan köpa skrotbilar o sunkiga stereoapparater.

 

Bästa i år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har byggt upp en rulle nu for att kunna fullfolja en livslang drom.

 

Jag kommer resa runt och leva ett vagabondliv. Typ, inte nan sarskild reseplan utan tar mig dit odet tar mig.

 

Skall dock spela poker under resan och forsoka slippa ta fran BR, utan leva pa vinsten.

 

Kommer satta upp en livejournal dar jag postar mina reseskildringar och bilder.

 

Precis såna tankar går jag omkring och bär på. Glassa omkring i solen och lite då och då droppa in på nåt internetkafé för att säkra lite stålar. Shoppa på sej massa onödiga är ju bara ebigt. Det man behöver; en mp3-spelare med +/- 20 gigs hårddisk. Då klarar man sej med musik. En del halvnice kläder man trivs i. Kanske en gitarr. Visa-kortet. All set!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit och shoppat lite igår :-o

 

1 st vit streckig kavaj, Burberry 3450;-

1 st vit kavaj, Acne 2500;-

2 st jeans, replay, 1200;- resp. 1500;-

1 st limegrön pikétröja, Lacoste 800;-

1 st rosa pikétröja, Ben Sherman 595;-

1 st gul pikétröja, Acne 700;-

1 st parfym, Armani, Aqua di gio 495;-

1 st parfym, Armani, black code 495;-

1 st Solglajjor, Dior 2700;-

1 par skor, Louis Vuitton, 3400;-

 

------------------------------------------------

 

Tänk vad några händer poker kan bekosta :)

 

Lilla vän...Burberrykavajer är liksom ingen hit. Pikétröjar är hemska. Armaniparfymer likaså. Allt det där är så fel.

 

Du som har pengar borde satsa på måttsydda kostymer (svart kritstreck, helsvart i halvglansig look till grundgarderoben), enkla måttsydda helvita skjortor till detta, Bvlgari från förra året och årets nyhet i parfymväg, Diorbrillorna måste du skoja om och du kan lämna tillbaka dem genast. Tack. Skor från Louis Vitton vill jag helst inte kommentera. Här gäller också måttsytt och egen design.

 

Vi kan idka byteshandel. Du lär mig spela highstakespoker och jag lär dig att klä på dig. Deal?

 

 

Allt är inte till mig.

Inte pikétröjorna, och inte armani aqua di gio.

 

Dock är jag väldigt nöjd med resten.

Men du verkar kunna din sak, jag kanske är helt ute och cyklar, men jag klär bra i det och det funkar för mig, jag är direkt någon kostymnisse, mer ett modelejon ;D haha..

 

Och jag kan lova er, har inte bara ett par solbrillor, ett par skor dvs, har mestadels gucciskor, hittade bara dom här gulddojjorna, är som sagt riktigt nöjd med alla inköpen - det funkar för mig.

 

Men visst, vi kan köra en deal, du kanske är lite mer hajj på mig än mode! Skicka iväg ett pmsg så kan vi tala vidare..

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför jag lyckas vinna live, men förlorar på nätet.

Någon som har en idé? :roll:

 

skamt asido. Verkar vara manga har som vinner live, men inte online. Mysko. Kan det vara sa att spelet online ar lite loosare o aggressivare eftersom man inte riktigt har en verklighetskansla over markern

 

eller ar det bara sa att vissa ar battre pa kansla och darmed battre live?

 

hade varit intressant att rakna ut. Ar sjalv nog lika bra live som online

 

Det där är dagens sanning, jag ligger själv runt 5k plus live men runt 2k back på internet, och det vet jag beror på att jag inte har samma magkänsla när jag sitter framför datorn. Live är det som att läsa en bok, online är det så fruktansvärt tråkigt :).

 

Men som sagt, tror inte det beror på att man spelar så annorlunda utan det beror på (iallafall mitt fall) mest på reads man gör på motståndare live, men som man inte gör på motståndare online...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...