Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Info: Par i våra bästa år. Lämnar Svea rike för en 3 veckors trip ner till Sydafrika. Där väntar vithajar och andra otrevliga djur på oss. Vi började lira den 20e Jan och har nu bokat resan som avgår den 20e mars. Biljetterna kostade 9.000 kr ung med lufthansa. Vår reskassa som vi tar med kommer vara mellan 30-60K Skr beroende på hur de sista dagarnas spel går. Sedan den 20e Jan är vi m.a.o plus 40K just nu. Tack för det det Cyberpoker/Ongame & Dons. Sitter nu och väntar på att vår Aspire One skall dyka upp så att man kan börja provspela den. Vi kommer nämligen lira på då vi kommer ner också. V Men först efter 5 dagar då vi når Cape Town. Vi börjar med en safari i Kruger. Dagboken: Skall innehålla bilder, info och speluppdateringar. Citera
Appel Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Klart bra grej! Och bra att ni förstår "pic or ban" Citera
Myt4z Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Intressant dagbok. Har själv varit i Sydafrika 2 ggr. Besökt Krügerpark 1 gång, för ca 2 år sedan. Hade en mkt trevlig vistelse där. Trevlig resa! Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Tack för intresset! Fick just veta att netbooken kommit. Blir recension av den senare ikväll! Kommer bli mycket spännande att se hur många bord den klarar av på ongame. På skärmen lär bara rymmas 3-4 Tabling. Och det duger då vi är utomlands. Men sedan om den orkar med det? Hmm. Kanske får testa olika os. Undrar om ongame funkar via wine. Kommer koppla in min externa skärm ikväll och testa hur många bord den orkar under förinstallerade Win Xp. Den verkar ju klara av vissa tyngre spel så jag har en del förhoppningar. Annars får man väl spela på pokerstars. Citera
Snygglenn Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Låter som en grym resa. Vill ha mängder med bilder och reseberättelser för jag har funderat lite på att åka till sydafrika men har egentligen ingen aning om hur det är där. GL! Citera
animalplanet Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Fasen vad roligt! kommer följas. Se till att njuta nu och posta många bilder. Sugen på en liknande resa jag också. lycka till Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Skall def bli mycket bilder och sådant. Men först då vi är på väg! Aspire One: Har fått den och installerat xp! Jag är faktiskt helt blown away med vad denna lilla sak klarar. Är utbildad data systemvetare och har förutom det sysslat med datorer sedan barnsben. Så jag vågar påstå att jag förstår mig på datorer en smula. Jag hade hoppats att jag skulle kunna spela 2-4 bord på ongame. Med tanke på hur äcklig deras klient är. Just NU lirar jag 6st bord på min externa skärm och skriver dagbok samtidigt! Min gamla Amilo 1650G laggade efter 8 bord med betpot igång. Skall regga upp 9 bord nu får vi se! Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 9 bord och elvis streaming på youtube - NO PROBLEM! Drar igång 12 st! Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Blev 12 bord + youtube och det fixade datorn. Skönt skönt. Känns som den gör allt jag behöver och lite mer därtill. Känns väldigt bra inför Afrika! Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Blev 12 bord + youtube och det fixade datorn.Skönt skönt. Känns som den gör allt jag behöver och lite mer därtill. Känns väldigt bra inför Afrika! Den stora frågan är väl om den klarar +43 grader, mikroskopiska sandkorn och saltvatten? Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Den stora frågan är väl om den klarar +43 grader, mikroskopiska sandkorn och saltvatten? Det är nog inte +43 Men man vet aldrig. Förra datorn pajjade faktiskt i indien!! Det jag är mest orolig över är att bli rånad på den i Johannesburg faktiskt. Någon som vet ett ställe på internet där man kan ladda upp foton. Dvs inte bara 1GB utan kanske 10. Citera
Skanke Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ingen aning om bilder på denna site, men...... http://www.resdagboken.se/ Citera
eyedol Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 En fråga bara, varför lira när ni är nere i SA? Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Kommer ha en oklarad bonus på typ tusen dollar. Denna kommer ganska enkelt kunna spelas in bara vi spelar 6 Sngs om dagen. Då blir det lite över till tax-freen:) Citera
Drakensberg Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ingen aning om bilder på denna site, men...... http://www.resdagboken.se/ Bra, men tror de förminskar bilderna där va? Citera
Nice Hand GG Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Någon som vet ett ställe på internet där man kan ladda upp foton. Dvs inte bara 1GB utan kanske 10. Facebook? Citera
Drakensberg Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Facebook förminskar också. Anledningen till att jag behöver veta är att det finns viss rånrisk i Jburg där vi kommer vara en del i början och slutet. Skulle vara tråkigt att tappa bilder. Men skall kolla upp min hemsida på one.com och se vad limiten är där. Citera
Snygglenn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Facebook förminskar också. Anledningen till att jag behöver veta är att det finns viss rånrisk i Jburg där vi kommer vara en del i början och slutet. Skulle vara tråkigt att tappa bilder. Men skall kolla upp min hemsida på one.com och se vad limiten är där. Deviantart.com är nog vad du söker! Citera
Drakensberg Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 Det börjar närma sig! På onsdag flyger vi vår kos men inte till Kos. Har börjat spela $10 sngs ist för Dons nu. Och det går mycket bättre. Jag har 2000p kvar till min 1500 dollars bonus och tjejen har 5000 kvar till sin. Blir lite grind i sydafrika för henne. Citera
Recommended Posts