Gå till innehåll

Myssion får besök av Döden...


Myssion

Recommended Posts

Hepp!

 

Tänkte dra igång en dagbok. Har inte spelat poker seriöst på typ två år så tänkte att det kunde vara bra med lite moraliskt stöd nu när jag drar igång igen (eller försöker dra igång...).

 

Pokermässigt kommer jag att fokusera på HU SnG, men kommer säkerligen även att tragga om datorspel, musik m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var fan på tiden att du kom tillbaka! Hur går det med grannarna och balkongen förresten?

 

Jag snackade faktiskt med min käre far om problemet (han är nämligen expert på all form av kick assande av myndigheter) och han var rätt säker på att det var jävligt förbjudet för en hyresvärd att tillåta sådana föroreningar.

Dock påpekade han att enda sättet verkade vara att gå via miljöförvaltningen. Sedan skulle det mätas upp vilka halter av skadliga ämnen som fanns i luften etc. Tar alltså ett tag men du lär ju få rätt till slut. Och säkert kompensation också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte dra igång en dagbok. Har inte spelat poker seriöst på typ två år så tänkte att det kunde vara bra med lite moraliskt stöd nu när jag drar igång igen (eller försöker dra igång...).

 

Pokermässigt kommer jag att fokusera på HU SnG, men kommer säkerligen även att tragga om datorspel, musik m.m.

 

Vad berodde uppehållet och varför väljer du HU sng?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uttalar det nog som Mission. Ibland mys-hjon.

 

Hur uttalar man ditt nick? Har vridit mig i sängen många nätter funderandes över detta..

 

Jag uttalar det Myss-john, med betoningen på Myss. Men man kan väl även säga det som engelska 'mission' fast lite med 'y'. Inte Mys-(h)Jon iaf. :-P Jag fick namnet från ett gammalt SEGA-spel som hette Powermonger:

 

powermonger.gif

 

Man var någon krigsherre som skulle erövra ett land. I landet fanns det bönder, bybor och får etc, och alla soldaterna och invånarna hade namn som man kunde se om man förde, uhm, muspekaren (spelkonsollpekaren? (edit: handkontrollspekaren menar jag)) över dem. Många namn var helt random och omöjliga att tänka sig att de gick uttala men en liten gubbe hette Myssion och det namnet fastnade helt enkelt.

 

Hoppas du kan sova gott inatt nu Puni. :)

 

Bryt ett ben!

 

Ja typiskt att det ska komma in någon random snubbe och bara vara elak.. svenska avunsjuckan visar sitt fula tryne igen...! :roll:

 

hasselhoffen med huvudskydd pls

 

Nej, hoff är död och begraven. Bobby > Hoff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad berodde uppehållet och varför väljer du HU sng?

 

Har helt enkelt inte haft tid, har varit mycket jobb, barn (två styckna nu) osv. Blev lite mätt på poker också av diverse anledningar så när jag väl hade tid över så gjorde jag hellre annat.

 

Känner mig som en nybörjare igen och kommer därför att börja på rättså låg nivå, och på låg nivå är räjken djävulsk om man kör HU CG. Men jag kommer troligen att bli sugen på det i framtiden. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej Myssion och lycka till med det här.

 

Jag måste säga en sak. På den tiden du höll på med ditt SNG-projekt här, hade du och jag några diskussioner om SNG-spel. Dom var väl kanske inte direkt heta, men säkert en aning känsloladdade och jag är helt säker på att jag var helt ute och cyklade, för när jag äntligen tog mig tid att lära mig SNG-spel ordentligt, fick jag flashbacks till våra diskussioner och tänkte be dig om ursäkt. Fast då var du borta. Det sista man såg av dig var väl när du skottade en tusendollars SNG eller vad det nu var.

 

Anyways, peace. Döm mig inte efter vad jag säger, utan efter hur jag ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...