Swede Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 5 utav 10 pokerspelare kan inte ha fel. Man spelar battre med en cowboyhatt. Eller sa var det val bara sa att man fick 25% rabatt i buffen... Citera
gdaily Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Jag brukade med framgång använda en cowboyhatt i läder från Australien. Dags att damma av den alltså (praktisk att bära alla chipsen i) Citera
Big Less Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Jag brukade med framgång använda en cowboyhatt i läder från Australien. Dags att damma av den alltså (praktisk att bära alla chipsen i) Har testat med exakt samma typ av hatt. Har bara provat två gånger, båda gångerna på nätet, och det gick KÄPPRÄTT åt helvete båda gångerna. Har inte vågat prova den sedan dess, men jag kanske ska ge den en ny chans på playmoneyborden. Bilden påminde för förresten om WSOP 1973, som jag kollade på igår. 1973 var som bekant året då det slogs nytt rekord i antal deltagare. Hela 13 personer ställde upp! Det var så mycket att de var tvungna att dela upp fältet på två bord. Citera
anth Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Bilden påminde för förresten om WSOP 1973 Ynglingen i mitten är Stu Ungar. Då han vann sin första bracelet 1980 så borde bilden inte heller vara äldre än så. Citera
Timmi Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Och mannen till närmast till höger med cowboyhatten är ammarillo slim om jag inte ser helt fel? Citera
Pimpen Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Och allra närmast kameran till höger är väl självaste Texas-Dolly. Citera
Timmi Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Och allra närmast kameran till höger är väl självaste Texas-Dolly. Ja fan d har du rätt i fan smalare och yngre Citera
elvisero Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 och mannen vid det andra bordet, han med håret, är Bobby Baldwin Citera
Recommended Posts