Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll

xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

det var så jäkla längesen men gör ett försölk:

-beachjohan lirade vad man då tyckte var highstakes, 5/10+, vann stort, gav alltid sken av att vara dyngrak och postade super FPS händer.

-folk som sade sig ha spelat mot johan påstod att han inte alls var så galen som det framgick i dagboken och man började nu spekulera i huruvida johan satte upp ett spel för gallerian för att få action helt enkelt.

En omvänd mig med andra ord - jag hör ofta att "Ola fan jag trodde du var snortight", från Dagens Fråga och Fråga Ola på poker.se, samt mitt satellitspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var så jäkla längesen men gör ett försölk:

-beachjohan lirade vad man då tyckte var highstakes, 5/10+, vann stort, gav alltid sken av att vara dyngrak och postade super FPS händer.

-folk som sade sig ha spelat mot johan påstod att han inte alls var så galen som det framgick i dagboken och man började nu spekulera i huruvida johan satte upp ett spel för gallerian för att få action helt enkelt.

Bra jobb. Har själv spelat mot honom på ongame och han var snorttajt men han har säkert ändrat spelstil. Variansen är bra jobbig för psyket.

Länk till kommentar

Tog ett par skott på högre nivåer(satt stora fiskar där) och hade sånt missflyt så det inte är klokt. Tyckte verkligen jag spelade mitt A-game men förlora en förmögenhet ändå. Jag har lovat mig själv att inte göra några nya insättningar eftersom jag gett bort $40k på fyllan redan. Så det kanske blir typ NL100 ifortsättningen ett tag:cry:.

Länk till kommentar

Har haft rätt sjuka drömmar det senaste, man har väl en del problem i livet just nu som framkallar dem.

I ena drömmen var det jag och en stor vältränad fotbolls spelare som tyckte han kunde plocka mig. Vi började skojbråka och jag kopplade ett armlås på honom som brutit hans arm om han inte gett upp då sa han att ok du är vinnande nog över mig i en fight. Jag svarade att du har bra kondition så jag tror inte det du behöver bara undvika mina grepp ett tag för att vinna så du har nog övertaget, för jag är i så dålig form.

I en annan dröm hamnade jag i en knivfight och började fighten i helt fel ställning, jag såg fi småle lite och kom på mig själv bytte till korrekt ställning. Drömmen slutade med att jag dödade fi.

Sjuka drömmar alltså. och ja mer drusty hof har runnit ner för halsen annars skulle jag aldrig dela med mig av det här till er.

Länk till kommentar

Nä,nä nu det senaste som såna här sjuka drömmar dykt upp vetifan varför. Någon drömtydare i gänget :)?

* Du är rädd för konflikter.

* Du väljer medvetet att sätta dig i situationer du inte behärskar för att testa dina egna gränser.

* Du vet att du dricker lite för mycket men vill inte erkänna det.

* Du är rädd för små myror och röda katter.

Länk till kommentar

* Du är rädd för konflikter.

* Du väljer medvetet att sätta dig i situationer du inte behärskar för att testa dina egna gränser.

* Du vet att du dricker lite för mycket men vill inte erkänna det.

* Du är rädd för små myror och röda katter.

Inte illa! Jag vet och erkänner att jag dricker för mkt dock.

Länk till kommentar