pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Som rubrik lyder, gick PS ner? Mitt nät funkar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Mm för mig med sitter i en turre skönt att de hände för nån mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 japp för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Sitter på 2 turrar, är chip på 1 Inget pengar tebax nu bara Suger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beer tha babe Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 För mej med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 HEHEHEHE AÅOuisdfshgå9oiufpkå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Verkar inte bättre än att våran connection mot staterna är nere, kommer inte in på någon sida/radio från USA iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Verkar inte bättre än att våran connection mot staterna är nere, kommer inte in på någon sida/radio från USA iaf.... Jag kommer in på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 testa andra, typ 2+2 yhaoo mm.. funkar ej för mig iaf (kommer oxå in på stars.com, kanske inte ligger på nån US server?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Satt som CL i en turre på finalbordet och låg väldigt bra i en till.. Alltså, blir det bara pengarna tillbaka blir jag VANSINNIG. Anekdot är att jag precis har tagigt upp speladet på PS igen efter 1 års uppehåll då jag har vart förbannad på sajten.. Mina två första turneringar går grymt och så händer det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 testa andra, typ 2+2 yhaoo mm.. funkar ej för mig iaf (kommer oxå in på stars.com, kanske inte ligger på nån US server?) Inga problem med 2+2 eller Yahoo heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Jävla skämt de här ju första gången jag vart med om att detta händer på stars. Då är man självklart rätt bra me i en turre. Jävla jaskjdasojafoiafjosif! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Inga problem med 2+2 eller Yahoo heller. Märkligt, funkar då inte för mig! Kan va nån DNS som gått ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dahol Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Stars dog för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Troligen er ISP som har problem, lista era leverantörer och se om det är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Är de jävla Bredbandsbolaget som stör mitt poker spel tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 http://img5.imageshack.us/my.php?image=68438984.jpg har telia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Sitter på GothNet (Bahnhof & Bitcom bla) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Funkar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beer tha babe Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Alltele.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 verkar vara många europeer som har problemet om inte alla, var ca 22 kvar i 50r för mig med 20bb när det hände, men okänd amerikan tog över och vann flipp direkt:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 http://img5.imageshack.us/my.php?image=68438984.jpg har telia Aaa ser ju ut o vara hela servern men mongo om nån kommer in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Nu funkar det igen! Lycka till alla. EDIT: Men för HELVET*, nu sluta skiten igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Va gör man när man nästan är borta när man kommer in nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Ner igen nu:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts