Teh_MoUsE Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Vi foldar och väntar på bättre läge. Citera
Teh_MoUsE Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Hur light dunkar vi? Bra fråga, eftersom det är en UTG-raise som han squeezar (antar han har hyffsad koll på sånt iaf) så skulle jag dunka TT+/AQ+. Citera
Amutu Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Bra fråga, eftersom det är en UTG-raise som han squeezar (antar han har hyffsad koll på sånt iaf) så skulle jag dunka TT+/AQ+. lite tight doyle. 88+ AJs+ AQo+ imo. På boss har dom ingen vidare koll vilka händer dom 3betar eller vilka händer dom ska 3beta mot vilka positioner. Citera
BDG1 Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 det intressant är ju vad han har för 3-bets%..din hand är ju ganska transparant och gillar inte alls 4-bet..vad gör du om han 5-bet?tycker att du ska folda om du inte vet med dig att han stackar av light. då rekommenderar jag dig att försöka med en liten setmine. Citera
IbeatU Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Saknar bajen-kommentarer... Inte nog med att vi förnedrats sportsligt denna säsong http://www.fotbollskanalen.se/1.1808319/2010/09/12/aven_orgryte_i_tuff_ekonomisk_kris Citera
Starfitter Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Tror vi behöver runt 15% squeez i given spott för att vissa profit om vi spelar jamfoldgame.. F.ö så har 22 samma eq som 77 och antligen till 99 i samma spott så då jammar vi samtliga, fi lär inte kunna exploatera oss genom att 3bet sen syna shippen med typ 66 (lär vara ev- mot vår rang anyhow orkar inte räkna) iom det händer så sällan edit; A5s lär har större eq och lite cardremoval mot FIs callingrange Citera
henjon Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Tongången på Sthlm södras forum atm... Petter Furuseth efter träningspasset. - Men sen såg vi tåget av supportrar komma ner för backen och då kände vi att vi kunde börja träningen. Det triggar laget och det gör oss lite extra laddade inför matchen mot Väsby på måndag och hela avslutningen av säsongen. Ja det syntes ju jävligt bra igår. Spelarna borde bli instängda med grova våldtäktsmän i minst en vecka så dom blir rejält rövknullade precis som vi blivit på läktaren hela säsongen. Hehe jag tajmade iaf bra med säsongens hittills enda besök på Söderstadion med kidsen: 3-2-matchen mot Assyriska. Annars håller jag med - det känns tämligen mörkt just nu med all skit. Men vafan Bajen kommer alltid igen! Citera
proxi Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Hehe jag tajmade iaf bra med säsongens hittills enda besök på Söderstadion med kidsen: 3-2-matchen mot Assyriska. Annars håller jag med - det känns tämligen mörkt just nu med all skit. Men vafan Bajen kommer alltid igen! +1 Citera
Tiggr Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 lite tight doyle. 88+ AJs+ AQo+ imo. På boss har dom ingen vidare koll vilka händer dom 3betar eller vilka händer dom ska 3beta mot vilka positioner. Funkar om vi spelar utan 3b utg+1. Detta är dock 5max och spela CO utan 3b känns inte bra. *edit såg det var 6max trodde inte det fanns på boss. *edit oj läste hela handen fel. 5max och vi på btn. Nej jättefold. Citera
Orrarah Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Postad 17 September , 2010 Kollade på Kungarna av Tylösand igår och måste säga att de levererar nåt otroligt! Kanal 5 är fan bra på att göra slasktv. Epic preview inför nästa avsnitt, när Rang spottar tillbaks på tjejen, hahahaha. Pherlo har hookat en kamera nu, så det blir förhoppningsvis en hel del filmer + bilder från resan den kommande tiden! Nu ska jag fortsätta dammtorka lyan... edit. En vän borta i Shenzhen har styrt plåtar till tennisen i Macau. Ska bli maffigt! Citera
Deco89 Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 Hahah d roligaste är när man blundar och tittar... låter som en 70 årig kärring! Citera
Recommended Posts