Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jaha,dej såg man inte =(

 

Ae, det blev sängen för mig runt 23. Löjligt jetlaggad atm. Blev det parken för er eller? Blev Blockpartyt av?

 

Hopp... Tror jag har förbrukat hela Majs månad tur redan under första speltimmen. 465€ upp enligt hm. Får se om jag vågar spela mer idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löjligt trist med bajentorsken. Anfallsspelet såg riktigt bra ut, men försvaret... Norrköping såg bra ut, men oavgjort hade varit rättvist. Ovanligt att Shabaan ska få skandalrubriker i aftonhoran, för att han har stått nån meter fel. Tycker inte man kan blama honom för målet.

 

Nkpg dolphins tog smguld. Trist att man ha kunnat följa dom live under våren.

 

Upp 440€ på boss och 104$ på rush! Bra start på månaden sas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200bb djupa rush

 

 

Full Tilt Poker Game #20515035688: Table Supercharger (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 4:06:30 ET - 2010/05/02

Seat 1: BadtheBeater ($105)

Seat 2: Tjugary ($22.85)

Seat 3: Orrarah ($108.55)

Seat 4: MatroSS89 ($61.55)

Seat 5: D-Moneyz3 ($87.10)

Seat 6: InMemoriam ($51.20)

Tjugary posts the small blind of $0.25

Orrarah posts the big blind of $0.50

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Orrarah 8 of Spades8 of Hearts

MatroSS89 folds

D-Moneyz3 folds

InMemoriam folds

BadtheBeater raises to $1.75

Tjugary folds

Orrarah calls $1.25

*** FLOP *** 4 of Clubs5 of Clubs8 of Diamonds

Orrarah checks

BadtheBeater bets $3

Orrarah raises to $10

BadtheBeater has 15 seconds left to act

BadtheBeater has requested TIME

BadtheBeater calls $7

*** TURN *** 4 of Clubs5 of Clubs8 of Diamonds3 of Hearts

Orrarah has 15 seconds left to act

Orrarah bets $15.50

BadtheBeater calls $15.50

*** RIVER *** 4 of Clubs5 of Clubs8 of Diamonds3 of Hearts7 of Diamonds

Orrarah has 15 seconds left to act

Orrarah Betsyn,betfold eller checksyn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gulat mina sista 116$ på Rushkontot, men vad gör det när jag bosskontot springer bättre än bolt atm. Upp 386€ där och sammanlagt med rb plus 958€ första 2 dagarna. Inte jinxa men det ser bra ut...

 

Pherlo kommer hem till Sverige på torsdag, vilket är nöt. Vi snackade om att dra på gaga på lördagen, men nu såg det ut som att ståplatserna är slut och tror vi hoppar det då. Tror det kan bli att hälsa på en irlpolare där uppe på fredagen istället och ta förkröket på söderstadion till Bajen-brage.

 

Detta betyder såklart megagrind fram tills dess... Jooooooooooobba rekordmånad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaks till Sveriges wt och fjortistätaste stad, Norrköping. Ingen är hemma typ, FML. Mycket poker att vänta...

 

Var back 400€ för dagen ett tag, vilket sög, men lyckades jobba upp till dryga hunkan back. Lyckas inte kopiera hhs från hm till pf? Boss gäller det. Blir konstigt. Hjälp plz...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbade igen till ett 22€back igår. Skönt.

 

Mål för månaden: Rejka minst 3k€ och ha tillräckligt mycket i rullen för skott på svs, under löningen.

 

1k händer spelade idag och 40€ upp. Nu ska jag börja packa upp mina grejer och göra lite hemtrevligt. Tagg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han levererade igen!!! :) Dock avstängd på fredag... :(

 

Aah, det suger! Vilka mål den killen gör. Vartenda ett har hållit riktigt hög klass! Får se hur länge han stannar... :-( Skönt att Simon Helg fick göra mål också. Någon på denna jord som vet varför han har varit bänkad nu i början?

 

Pokern fortsätter rulla på fint. Har suttit hos amutu och grindat ikväll och han verkar ha en fin lina med medrigg. Iallafall för mig. 382€ upp för dagen och 1453€ inkl rb, för månaden. Inte jinxa inte jinxa inte jinxa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aah, det suger! Vilka mål den killen gör. Vartenda ett har hållit riktigt hög klass! Får se hur länge han stannar... :-( Skönt att Simon Helg fick göra mål också. Någon på denna jord som vet varför han har varit bänkad nu i början?

 

 

 

Linus är glödhet, som du säger alla hans mål håller hög klass och är bra individuella prestationer där han drar gubbar å dunkar in dom. Inga Inzagi mål direkt!

Han måste dock hålla sig lite i skinnet 3 varningar efter bara 5 matcher känns inte riktigt ok, bra att det är hemma mot Brage han missar det bör väl gå ändå?

Simon behövs då han är bättre än Zlojutro, faktiskt ingen jätte koll ska jag erkänna men tror att han hade en liten skada i början av säsongen kan vara pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linus är glödhet, som du säger alla hans mål håller hög klass och är bra individuella prestationer där han drar gubbar å dunkar in dom. Inga Inzagi mål direkt!

Han måste dock hålla sig lite i skinnet 3 varningar efter bara 5 matcher känns inte riktigt ok, bra att det är hemma mot Brage han missar det bör väl gå ändå?

Simon behövs då han är bättre än Zlojutro, faktiskt ingen jätte koll ska jag erkänna men tror att han hade en liten skada i början av säsongen kan vara pga det.

 

Låt han få så många varningar han vill, bara han inte blir avstängd då jag ska upp, vilket han är nu. :-( Precis beställt 2 biljetter till mig och polare till Bragematchen, TAGGA!

 

dålig fold med QT mr weak ;)

 

Haha... Upp 400€ för dagen, hur går det för dig? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... Upp 400€ för dagen, hur går det för dig? 8-)

 

Har precis börjat o ligger typ 50 back efter att nötflushdraget i 3betad pott CRAI min topset på turn o träffar river.

 

Ska bara titta igenom några serier innan jag drar igång multitablegrinden... just nu slökör ett bord nl100.

 

gl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt han få så många varningar han vill, bara han inte blir avstängd då jag ska upp, vilket han är nu. :-( Precis beställt 2 biljetter till mig och polare till Bragematchen, TAGGA!

 

 

Bad timing =/

Polare lyckades tajma Zlatans avstängning när han var och såg Barca - Valencia i mars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis börjat o ligger typ 50 back efter att nötflushdraget i 3betad pott CRAI min topset på turn o träffar river.

 

Ska bara titta igenom några serier innan jag drar igång multitablegrinden... just nu slökör ett bord nl100.

 

gl :)

 

Taggataggatagga

 

 

Bad timing =/

Polare lyckades tajma Zlatans avstängning när han var och såg Barca - Valencia i mars

 

 

Varför åka ner till Barcelona för att se fotboll? Vi har ju bajen hockey, handboll, bandy och försäsongen för fotbollen...

 

Upp 646€ enligt hm. Jobbigt när man inte vet om man springer som en gud, eller spelar som en gud. Är nog en blandning. 20-21k upp för månaden inkl rb. INTE JINXA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linus är glödhet, som du säger alla hans mål håller hög klass och är bra individuella prestationer där han drar gubbar å dunkar in dom. Inga Inzagi mål direkt!

Han måste dock hålla sig lite i skinnet 3 varningar efter bara 5 matcher känns inte riktigt ok, bra att det är hemma mot Brage han missar det bör väl gå ändå?

Simon behövs då han är bättre än Zlojutro, faktiskt ingen jätte koll ska jag erkänna men tror att han hade en liten skada i början av säsongen kan vara pga det.

 

Klart killen har potential, men glöm inte att vi lirar i superettan i år... Simon har inte varit skadad i början av säsongen, fråga Borken vad han tycker om inställning...

 

Hallenius är grym, potential att bli lika stor kelgris på söderstadion som Kennedy var... svår uppgift men inte omöjligt!

 

Inte en chans, inte en chans! Simon däremot skulle kunna bli det. Hallenius har inte alls den ödmjukhet och charm som Kennedy hade. Inte heller den potential. Men jag hoppas han fortsätter leverera som han gjort hittills :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...