Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej! Thailand är nöten, var är ni?

 

På koh samui nu.

 

Blivit en bakisdag på stranden idag, med allt vad det innebär. Var riktigt jävla seg igår, innan vi drog ut. Lyckades med konststycket att gå in i skjutdörren till vardagsrummet, då rutan måste varit väldigt välputsad. Lyckades piggna till iaf och vi hade en väldigt lyckad kväll. Bargatan verkar lovande och det kan nog bli några fina utgångar här innan finalen, med full moon den 30.

 

Hade tänkt grinda ikväll, men det är nåt fel på internet, som gör att de hänger sig varje kvart typ. Riktigt segt, då vi hade taggat som fan.

 

Heja Hammarby bandy!!!

 

Heja Man U!!

 

Heja Eguren. Han har obv fejkat hela grejen och spelar dåligt bara för att göra bajenfansen glada. Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin utekväll. Började väl dricka vid lunchtid typ och drog igång rejält på stranden runt 7-8tiden med beachparty. Träffade några brasilianska tjejer och franska grabbar som var riktigt sköna, som jag dansade med. Fick nr till en av tjejerna, blir att dra iväg ett sms imorn... Stannade där, medans de andra drog vidare.. Fick obv inte tag i dom när jag själv skulle dra så fick yra runt själv några timmar, men de gjorde inte så mycket, då det fanns mycket skönt folk ute.

 

Kvällen slutade med en 1h lång promenad som tar i vanliga fall 5 min kanske. Jag tilta på guldanitas brittiska ragg och fick till slut frågan: Do you hate me? på den jobbigaste jävla dialekten du fan kan tänka dig. Jag svara ärligt: yes.

 

Jag fick några nr iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orka med nr i thai är väll bara o pöka i närmaste buske alt hotell, ert hus.

 

Eller du kanske har tänkt o gifta dig ? :)

 

jajaja... Var mer i förebyggande syfte om vi ska ha nåt partaj i huset och vill ha hit folk.

 

 

Har ni hyrt hus? Vilka är ni, bild på huset, vad kostade det osv osv

 

Ska ner till grindstugan om ett tag, kommer bilder på huset då. Det är jättefint, men läget är sämre än vad vi hade förväntat oss. 10 min med taxi ner till stranden. Jag, guldanita, hafklem, hertzog, leon och "frank the tank". Pga läget är huset rätt billigt. Kommer inte ihåg exakt, men typ 250 per skalle/natten max tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är pherlo oxå i thai med er ?

 

Han blev kvar i Shenzhen!

 

En liten update då... Blivit några utgångar senaste dagarna. Sjuk korvfest i fredags med 80% manligt på de flesta ställena. Fail. Har även hunnit med lite fotbollsgolf och strandchill. De andra grabbarna var på fisketur också, där frank the tank plockade hem den största firren.

 

Full moon på tisdag och jag, leon o guldanita funderar på att dra dit imorn. Har hört lite olika åsikter om när det är bäst party. Vissa säger att det är värdelöst dagarna innan och vissa säger att det är skönare då, det inte är helt fullproppat. Vad har ni för erfarenheter? Ett annat alternativ är att dra till Koh tao, men vet inte om vi vågar, då det har varit kasst väder senaste dagarna.

 

Fått in lite grind nu, de senaste morgorna och värdet har varit enormt. Var tom uppe på 10/20 sh en sväng, då det satt 3 fiskar som spewa bort sina löner. Annars mest 510, där det varit mycket fisk mellan 6-9, svensk tid. Har fortfarande inte pallat ladda upp bilder, då man så fort får bra internet, sätter sig o grindar istället, haha. Aja, simma lugnt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack for tipsen grabbar. Drog runt kl 4 ig[r fr[n samui och lyckades hooka ett hostel precis vid fullmoonbeachen, n'r vi kom fram. Motsvarade alla f;rv'ntningar m[ jag s'ga. Tr'ffa lite randomfolk som ber'ttade om ett st'lle d'r kan man sitta och dra en joint eller prova p[ mushroomshakes, utan n[n fara f;r att [ka dit. N]got ni pfare 'r insatta i_ Klockan 'r 2 och vi tankte vanta tills kl 6 iaf tills f;rsta alkoholintaget s[ man orkar k;ra till hela natten! Hur ar sverige_

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du råkar ta dig över på andra sidan och är förbi Koh Lanta så hojta :D Har fin uppkoppling.

 

Ha det bäst!

 

Det får vi se. Vet inte vart du menar exakt, haha. Krabi på fredag!

 

Grattis Oskar, Hoppas du får en bra dag i Thai. =) Hipp Hipp Hurra

 

Tackar tackar!

 

 

Brutalt fiasko för mig på full moon. Efter att ha spytt upp svampshaken och skitit vatten hela dagen, insåg jag att det var något fel på magen. Hade även 2 kvällar innan, utan att ha varit alltför onykter, så fml... Drog hem o slagga lite runt midnatt, för att bli väckt av de andra grabbarna inför andra halvlek av Unitedmatchen. Såg misärhalvleken och var därefter tvungen att pga av maghelvetet. Riktigt jävla tråkigt, men men... Vad fan ska man göra?

 

Svampskiten var det mest -ev jag druckit. Det smakade ren dynga och ingen av oss kände ett skit.

 

Då var det värre för Hertzog som däcka samtidigt som han fick en fet bodypaint på ryggen. På väg till sjukan kom de ifatt honom och ville ha 800 baht för skiten, :-)

 

Kommer mer skvaller senare...

 

Hittills har tvkanalerna legat nere pga obetalda räkningar, min tvätt har blivit rosa, poolvattnet är grönt, bedbugs i mastersovrummet, Sjuk misärmat från deras restaurang vid varje beställning. Sen så har de som åkt på utflykter via dom, blivit löjligt hustlade varje gång. Kan inte rekka detta stället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah verkar hända en del iaf..

grattis på dig också, fun fact nummer 1: du fyller år samma dag som göranssons brud.. :-D

 

Gemensam f;delsdagsfest nasta ar...

 

Sitter p[ koh samuis flygplats atm. Blandade intryck fran stallet. Borjade bra med ett riktigt dromhus, men markte snart att laget sabbade javligt mycket. Lite for lite att g;ra och lite for manga par och barnfamiljer pa on. Daligt party sas... Drar till krabi om 1 h och det blir minst 2 natter dar, f;r att sedan ta baten till phi phi island. Har vi bra internet pa hotellet, blir det nog en del grind. Far se hur utelivet ar.

 

Leon lyckades ga ner i havet med bade sin egen mobil och min kamera i fickorna, pa fullmoon, sa blir att hooka ny kamera...

 

Sag att ST blivit bannad, lol.

 

Simma lugnt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aah. hård jävla natt. Vi har en råtta som springer omkring i ventilationssystemet. Låter sjukt jävla biffig och springer omkring och klöser och hoppar in i väggarna, så man bara ligger o skakar i väntan på att han ska komma igenom. HATAR RÅTTOR! Har fått ett nytt rum. Hoppas råttan inte jobbat sig in dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det får vi se. Vet inte vart du menar exakt, haha. Krabi på fredag!

 

Koh Lanta ligger ~2h från Krabi. Vad gjorde ni där? :)

Aah. hård jävla natt. Vi har en råtta som springer omkring i ventilationssystemet. Låter sjukt jävla biffig och springer omkring och klöser och hoppar in i väggarna, så man bara ligger o skakar i väntan på att han ska komma igenom. HATAR RÅTTOR! Har fått ett nytt rum. Hoppas råttan inte jobbat sig in dit.

 

Hahaha! Men det kan vara en stor jävla ödla också. Man vet aldrig här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var helt vansinnigt värde på svs i morse. Jag och guldanita satt på alla de högre borden med 3 jättefiskar bredvid oss. Var back 3.5k som mest efter bl.a, varit ai pre med JJ vs A10 på 1020, för 4kpotten. Killen slog upp 500 utg...

 

Lyckades dock tömma honom till slut, då han tiltad som han var, pusha 100bb utg med J9of och jag snapa med 88. 9 på turn, 8 på river. 1k upp allt som allt. Vi har riktigt bra internet nu, så det blir att stanna hemma ikväll o grinda järnet!

 

Tråkig unitedmatch igår imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till phi phi igar. Varit valdigt bra an salange, med fint hotell, notig beach och farren barnfamiljer. Utgangen blev riktigt lyckad. Forst lite pool och 2 for 1 bucket, f;ljt av nagra bars och taggnign pa ett thaiboxningstalle. Gick upp och ville bjuda en svenne som skulle kora, p[ en\\lite ol, men da sa hans kompisar ifran. GAY!

 

Efter detta blev det en lite rockigare bar, som hade ett liveband som spelade. Alla hitta sin topp har, sa det blev riktigt bra roj. Vidare mot en nattklubb dar jag som traffade en 17arig svensk tjej som var ute o kroka med sin farsa. Hon droppade 2 rekordtunga grejer inom loppet av 5 min. Hade haft dalig kontakt emd sin farsa under sin uppvaxt. Da dog hennes mamma och senare henens brorsa. Partypooper:-(

 

Nar jag foljer henne till baten, komemr hafklem fran ingenstans och ar ubertiltad over barca/arsenal och vill inte ens se andra halvlek. Vidare mot nasta stalle, som visade sig vara ratt dott, sa det blev hemgang. Halvvags hemma hor vi finlandssvenska 50m bort och det ar givetvis Hertzog som star och chillar hart med sin nyfunna van moses. Verkligen los i ;gonen pa bada. Karlek vid forsta ogonkastet.\, haha. Hertan tror att vi gar at fel holl och satsar allt han har i fickorna pa det. Hafklem synar och vinner.

 

Pa vag ut fran hotellet idag sa springer vi OBV in i moses, HAHA, och det blir ett kart aterseende. Det vissar sig att han tom bor i rummet bredvid oss. TIPPAT. Klockan ar halv 7 och snart dags f;r nap, for att sedfan tagga utgang med stjarnan moses! Sen tagga UNITED!!!

 

Simma lugnt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...